1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Muzikaal talent op XBW? [deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Darkwing, 5 mrt 2003.

  1. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel al 10 jaar keyboard. in september ben ik gestopt met lessen omdat het me te druk werd en ik toch graag aan mijn opleiding wil werken (tekenen, zeg maar).....
    maar ik speel nog wel.... :cool:
    volgend jaar ga ik waarschijnlijk misschien weer serieus verder met spelen...
    ik heb een keyboard piano van Roland type: KR-350e
     
  2. mattenijsjes

    mattenijsjes xbox rulzzz

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zat op een koor,maar daar haden ze kutmuziek.ik MOEST zelfs iets tijdens een bach konsert zingen.:mad:
     
  3. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Ten eerste: let eens op je taalgebruik. Smijten met geslachtsorganen wordt hier niet erg op prijs gesteld.
    Ten tweede: let eens op je spelling.
    Ten derde: dit topic gaat over muziektalent. Aangezien jij hoogstwaarschijnlijk elk talent in die richting ontbeert, en het maken van muziek niet als een hobby ziet, vraag ik mij dan ook af waarom jij het nodig vindt deze nuttige boodschap in deze thread te posten...
    Dit geldt trouwens voor meerdere van jouw posts. Enige inhoud is in de meeste daarvan namelijk ver te zoeken. Als je niets te melden hebt, doe dat dan niet hier. :{
     
  4. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    Een eenzame drummer respecteerd deze thread...
    *kijkt omhoog* Vind mij een band! ooit...;)
    Mwoa... zal wel goed komme..
    succes met de muziek verders!
    mzzl
     
  5. Hellwin

    Hellwin Satan's lil' helper

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik drum in Her Enchantment en Eyepatch.

    Her Enchantment: Melodic Heavy/Deathmetal http://www.herenchantment.nl

    Eyepatch: ThrashMetalHardCoreFuckUps gewoon rammen en bruut zijn 8)

    Voor optredens en fotoos kijk op de site, Eyepatch heeft er nog niet eentje maar die komt er wel aan.

    Ennuh Xystus daar hebben we nog eens een keer mee opgetreden, lachuh man!!!
     
  6. JaysonX

    JaysonX "THE" X !

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    Om een lang verhaal kort te maken :

    Ik heb vroeger gerapt bij een band (Sema 4 Project) maar zijn na 2 singeltjes gestopt wegens foute managment.

    Ben sindskort (na 7 jaar) samen met mijn oude producer weer solo begonnen om wat Nederlandstalige Rap-Nummers te maken.

    De eerste is af en het heet : Leven !
    Ligt op dit moment bij verschillende platenmaatschapijen en we zitten in de race voor een evt. release.

    Als je het wilt horen mail me ff en je zult het ontvangen incl. de lyrics in een word bestand.

    Feedback is welkom !

    Mailadres : roblin@chello.nl

    Er zijn op dit moment 3 nieuwe tracks in de maak (sneller en wat meer upbeat) !

    De naam is Rob Knight en het nummer heet dus : Leven !
     
  7. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    *geeft thread een ontzettende rotschop :cool:

    Ik had aan het begin van deze thread al wat nummers van ons gepost, inmiddels is dat al meer dan een jaar geleden. We zijn nu druk bezig met eigen nummers, deze zomer gaan we op tour naar Ierland en dan willen we een complete set eigen nummers afhebben. Afgelopen zondag net de 5e afgemaakt :)

    Een tijdje terug hebben we ook wat opnames gemaakt tijdens een radio-uitzending van Twente FM (lokaal station), daarvan hebben we 2 eigen nummers online gezet. Het is alleen jammer dat de boel ontzettend platgecompressed is met enorm veel galm erover, dat komt de kwaliteit niet echt ten goede, maar verder zijn het wel aardige opnames :)

    Voor de liefhebbers:

    Stillus - Believe
    Stillus - Weather in Me

    Rechtermuisknop - opslaan als

    Ben benieuwd wat jullie ervan vinden :)
     
  8. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Heb deze vrijdag mijn eerste gig gehad met onze oi!/grind/hardcore bandje, en het ging ehm... kut. Was tijdens een klein punkfeestje in een jeugdcentrum hier in amersfoort. Erg gezellig, maar de drummer was te wasted om te kunnen drummen, daardoor raakte de bassist uit de maat, die gitarist wist alleen nog maar een accoord te spelen, en de microfoon begon als een overspannen cavia te piepen, waardoor het een aardige afgang werd. Maar nu gaan we daadwerkelijk oefenen voor een optreden! :p
     
  9. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Hey, deze thread is me nooit opgevallen. :)

    Ik speel speel schuiftrombone in de harmonie en zaate hermenie van Bemelen.
    http://www.zoepnaze.dds.nl/
    Dit is de site van de zoepnaze, mijn zaate hermenie. *)
     
  10. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    Crowded house was ook het eerste waar ik aan moest denken, maar dat is hem dus nie?
    Hmmz.. kennem natuurlijk ook gewoon downen :p
    Succes met je muziek!
     
  11. BlUNd

    BlUNd Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
  12. Alien

    Alien FreAkeD

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    1
    Is wel leuk :)(Y)
     
  13. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Ik rap al heel wat jaartjes en ben bezig met het maken van CD-tje en demo.
    Deed het eerst met vriend van mij, maar die is ermee gekapt min of meer, dus ik ga gewoon solo verder. Ga binnenkort nieuwe comp kopen en dan kan ik hard gaan producen. De teksten heb ik grotendeels al wel, moet alleen nog de muziek in elkaar zetten en editen. Gaat nog ff duren, maar ik wil ieder geval cd maken. Dus mischien komt er nog keer clipie voorbij. :p
     
  14. vimfuego

    vimfuego heavy metal hero

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb van 1987 tot 2000 in de punkrock/hardcore band CRIVITS gezongen, met deze band over de jaren 6 cd's gemaakt en heel heel veel optredens gedaan. Enkele hoogtepunten: Dynamo open air, noorderslag, 10 jarig bestaan NRA in amsterdam, tv special met Herman Brood en nog heel veel andere momenten :)
     
  15. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    ik drum al 6 jaar, en dat is het laatste jaar echt een supergrote hobby geworden.
    En sinds kort produce ik een beetje met Fruity Loops. Ben ik ook wel heel veel mee bezig nu.

    en ik ben op dit moment eigenlijk ook een beetje aan het zoeken naar mensen voor een funk/hiphop achtig bandje:)
     
  16. Ik speel trompet, wat vrienden en ik hebben een ska-punk band opgericht. We beginnen vandaag met oefenen.
     
  17. Lorre

    Lorre Brrrrrrrrmmm

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik drum ook, nu al zo'n jaartje.
    Ik ben met een paar vrienden bezig een metalband op te richten, maar we zijn nog op zoek naar een zanger.

    Ohja, ik beveel het Pearl drummer's forum aan aan alle drumers, ik heb er al veel bijgeleerd en leer er nog altijd veel bij.

    Woeiiiii lang geleden dat ik hier nog iets gepost heb :eek:
     
  18. ToanToan

    ToanToan nicceee

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    1
    heb een paar weken geleden een gitaar gekocht. vind het echt leuk, kan alleen nog niet zoveel :p
     
  19. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb je een link naar dat forum?

    Ik drum nu ongeveer 6-7 jaar maar ik ben nu 13 en begon ergens op me 6e ofzo maar dan leer je nog niet zoveel en het is pas dit jaar echt leuk en een echte hobby geworden :D Ik drum op een Tama Rockstar (helaas). Al me bekkens zijn van Zildjan A-Custom en de Hi-Hat van K-Custom. Ik ga denk ik pas een nieuw drumstel kopen als ik hem echt mee moet nemen. Ik moet hem nu maar heel soms mee nemen en tis een prima set om op te oefenen. Mijn nieuwe set wordt waarschijnlijk een Pearl :D
     
  20. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Tssntk klinkt als ene poetisch stukje russisch :)

    ZIjn hier meer muzikanten dan ik dacht. Ik speel zelf keyboard, en ik zing weleens de blues, maar momenteel heb ik geen bandje afgezien wat gelegenhieds gepriegel. Ik schrijf regelmatig shit, maar meestal is het niet af te krijgen, en een goed arangement maken vind ik zelfs met cubase lastig.

    Enige airplay die ik ooit heb gehad was snachts bij Giel Beelen met een paar superslechte nummers die we op hadden genomen als DJ kutscheet. Allemaal zeer ranzige raps, met hele slechte deuntjes.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 jun 2004

Deel Deze Pagina