1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Xbox 2] Wat willen we erin hebben?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door TheFlood, 7 mei 2004.

  1. Outlander

    Outlander Join the Mages

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    Het maakt mij niet uit wat er in zit... als je er maar mee kunt gamen.
     
  2. wacco dude

    wacco dude Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    doe mij maar een hele grote memory card die ik mee kan nemen naar mijn vrienden.
     
  3. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    xbox 2:
    betaalbaar
    backwards compatible (xbox 1 spellen dus)
    iets kleiner
    mooiere gfx
    dvd functie

    als dat erin zit vin ik het allemaal best
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    De hardeschijf MOET erin blijven, zoals paar posts hier voor al werd aangegeven, je eigen muziek luisteren is gewoon geweldig!
    En de snelheid is dan 100x beter dan met die klote memorycards. Aargh daar erger ik me dood aan als ik bij een maat op z'n PS2 speel, die laadtijden met die memorycards.
     
  5. wacco dude

    wacco dude Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    dat klopt maar een memory card is wel handig, en als ze het probleem kunnen verhelpen met die lange laadtijden dan is er toch niks aan de hand?
     
  6. stefsybo

    stefsybo Active Member

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat ze dat gemakkelijk kunnen verhelpen, flashgeheugen is nu eenmaal langzamer dan een harde schijf.
     
  7. HALOw Krokket

    HALOw Krokket Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet je oude Xbox kunnen laten ombouwen tot Xbox2, harde schijf van 1terrabyte
    zodat memory-cards overbodig zijn, ultiem beeld, minder zwaar, goedkoop zodat playstation failliet gaat, ...
     
  8. Fable

    Fable Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
  9. Neverstop

    Neverstop Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe die site erbij komt dat dit betekend dat de xbox2 een harde schijf zal bevatten is mij niet helemaal duidelijk.

    Het enige dat dit bericht namelijk aangeeft is dat Microsoft een patent heeft aangevraagd op het spelsysteem met een harde schijf. Goh, heeft de xbox1 toevallig ook een harde schijf? Zegt dus volgens mij niks.
     
  10. Fable

    Fable Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar er stond ook in dat de spellen BACKWARDS COMPITABLE zijn en XBOX 1 heeft geen voorganger of wel? :cool: :cool: :cool:
     
  11. Neverstop

    Neverstop Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, lees t stukje is goed.

    Dit heeft microsoft vast laten leggen:
    "a gaming system (that) includes a hard disk drive for storing applications and other data."

    Dus niet:
    "Een apparaat dat een harde schijf heeft en backwards compatible is"

    Dat over het backwards compatible zijn van de Xbox2 heeft xboxmax er zelf bijgezet/verzonnen.

    Ze trekken dus veel te snel een conclusie uit een erg niets betekenend stukje tekst.
     
  12. Fable

    Fable Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus we zijn het er over eens dat als XBOX2 een HD heeft een backward compitable is jij zwaar gedissd bent oke _0/ _0/ _0/
     
  13. Neverstop

    Neverstop Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    gedissed... Wat een lomp mode woord is dat.

    Ik heb nooit gezegd dat dat ding geen HD gaat bevatten en dat hij niet backwards compatible zal zijn (Ik verwijs je naar een post van mij op een eerdere pagina).

    Ik ga er zelfs van uit dat hij wel een HD bevat en zeker backwards compatible is. Microsoft zou wel gek zijn om de HD eruit te laten, het is de hele rede dat ik dat ding ook thuis heb staan. Backwards compatible is ook bijna noodzakelijk aangezien zelfs de PS2 dat heeft.

    Het ging mij er alleen om dat jij zegt dat er in dat bericht staat dat de Xbox2 100% zeker weten een HD bevat en backwards compatible is, terwijl dat uit dat stukje absoluut niet op te maken valt.

    (Dat xboxmax.nl nou toevallig zegt dat dat zo is betekend niks. Als ik een .nl domein registreer hoef je ook nog niet alles te geloven wat ik zeg. Pas als op xbox.com staat wat er in de xbox2 komt en wat hij allemaal zal kunnen, dan geloof ik het pas.
    Maar als je jezelf graag voor de gek houdt, leef je uit.)
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2004
  14. hete snikkel

    hete snikkel Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Xboxmax stinkt gewoon _0/
     
  15. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Je hebt nu voor de Xbox zo'n DVD-set met afstandsbediening toch?
    Wat ik wel plezant zou vinden (rot-belgen :+), is dat je met die afstandsbediening de Xbox ook aan kunt doen. Ik ben dat bukken elke keer wel zat, en zoiets zou perfect zijn :)
     
  16. Metsada

    Metsada Active Member

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik wil kunnen met de xbox2 wat ik nu met mn xbox 1 kan (doordat hij omgebouwd is). Het gaat me dus niet om illegale games te spelen, maar wel lekker divxjes streamen van andere computers, muziek er op zetten, gewoon een mooi mediacenter, je gebruikt je xbox dan ineens 5 keer zo vaak (doordat het nog veel meer functies krijgt).
    En dan is 120 gig ofzo absoluut geen luxe :)

    Verder hoop ik natuurlijk dat de xbox de pc de eerste 2 jaar qua graphics voorbij streeft. Nu is het elke keer zo geweest dat de next generation consoles veel beloofden qua graphics, maar uiteindelijk maar bitterweinig verbeterden qua graphics, alleen de xbox heeft een korte tijd een voorsprong gehad. De PS2 gebruikt al die jaren maar 30 procent van zn kracht :D en heeft er eigenlijk nooit echt heel mooi uitgezien, wat had ik een hekel aan dat verhaal, welke oetlul ontwerpt er nou een console waarvan de volledige kracht gewoon niet te benutten is, omdat men het zelf niet meer snapt... (domme broodje aap verhalen).
     
  17. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    De Xbox 2 krijgt geen backwards compatibility.
    Lees het hele stuk op http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=55856

    Ik ben benieuwd wat hier van komt.
     
  18. (EXG)XenoN

    (EXG)XenoN Extreme Xbox Gamer

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    4
    kan je ook zelf maken voor je xbox staat een tutorial voor op: klik klik ;)
     

Deel Deze Pagina