1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Opnemen van Games

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door WHAT, 17 mrt 2004.

  1. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    is toch alleen heel duur of niet????
    hoe kan je trouwens met videorecorder van de TV de show bijwerken op de PC, weet wel dat het met DVD recorder kan, maar is het niet moeilijk met een video recorder, if not, impossible?????:confused:
     
  2. gerjan

    gerjan Guest

    alst met video kan, kant ook met dvd recorder lijkt mij
     
  3. Wolfblade12

    Wolfblade12 anti discriminatie

    Berichten:
    93
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan een RGB set(ofzo) kopen. die moet je tussen de antenne en de tv stoppen. dan krijg je een kanaal met je xbox erop, dan kan je het gewoon met je dvd/video recorder opnemen
     
  4. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    tv kaart in je pc?
     
  5. desert spider

    desert spider half life (2)

    Berichten:
    199
    Leuk Bevonden:
    0
    en als je een filpmje op je pc wilt maken dus opnemen hoe moet je het dan doen
     
  6. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    i.p.v viedeorecorder > dvd speler die dus ook kan opnemen, > branden > en dan in je pc doen. alleen is dit een duur alternatief
     
  7. Tinman NL

    Tinman NL HD-Ready

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan gewoon je videorecorder aanzetten op het kanaal waar je op speelt. Dan neemt ie het gewoon op, bij mij teminste wel...
     
  8. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Ik heb nu een TV Capture card voor in mijn computer, hiermee kan ik dus games sessies opnemen, er is 1 probleem. Geen geluid! Je beeld plug (geel) gaat in de Capture card waarna je nog 2 pluggen voor geluid overhoudt (rood en wit), enig idee waar ik die moet inprikken zodat ik toch nog geluid heb voor bij de opnames?
     
  9. Securer

    Securer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    2
    Op het topspin forum van xbox.com is ook iemand (Sicilian Boy) die veel van zijn wedstrijden opneemt en die dan post op een website. Wat ik ervan begreep is dat hij de xbox aansluit op de pc en dan opneemt (met geluid). Nadeel was wel dat hij dan dus met de controller achter de pc zit in plaats van tv. Misschien even aan hem hulp vragen? Lijkt mij namelijk via een tv kaart wel moeten kunnen of via video in.

    @Sostic: in je geluidskaart ingangen maybe?
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2004
  10. stefsybo

    stefsybo Active Member

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, die moet in de line-in van je geluidskaart, dat is waarschijnlijk een 3,5 mm mini-jackplug (dezelfde die ook aan een koptelefoon zit), dus dan moet je even een verloopkabeltje kopen/maken.
     
  11. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Ik heb het al gevonden dankzij Darkwing, met je xbox pluggen zijn er 2 uitgangen voor geluid, mijn geluidskaart heeft maar 1 ingang voor geluid. Er schijnt een soort kabeltje te zijn die via dat verloopstekkertje (2 tulpjes naar 1) dan wel in mijn geluidskaart kan.
    [​IMG]

    ^ zoiets dus ^

    Binnenkort word mijn setup zo ongeveer:
    [​IMG]

    8) O-)
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2004
  12. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Argh, ik wou vandaag dus even die Video splitter kopen. Antwoord die verkoper van de electronica zaak heel droog: "Dat bestaat niet". Owja, tuurlijk, je hebt het niet in je winkel dus het bestaat niet? Dan maar zelf maken met mijn pa, is nog leuker ook.

    Die audio kabel heb ik al samen met mijn pa gemaakt, werkt goed :cool:
     
  13. gerjan

    gerjan Guest

    BUMP 8)

    ik heb mijn xbox nu via de gele uitgang naar een kabeltje die als uitgang svideo heeft op mijn 9800xt aangesloten met vivo(VideoIn-VideoOut) maar ik zie bijna geen ruk, heel onduidelijk allemaal :confused: iemand tips?
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2005

Deel Deze Pagina