1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Lan Vs. Live

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door venom, 2 mei 2004.

?

Lan vs. Live

  1. Lan

    55 stem(men)
    50,9%
  2. Live

    53 stem(men)
    49,1%
  1. venom

    venom Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    2
    MeNseN wat vinden jullie beter Lan-Party of lekker een potje op live :confused:
    Ik ben benieuwd wat jullie meningen zijn! En waar baseren jullie je antwoorden op, ervaringen of iets anders?
    Laat de meningen maar komen }:]
     
    1 persoon vindt dit leuk.
  2. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Heb er een polleke bij gestopt *)
    Zelf niet gestemd omdat ik nog nooit heb geland (werkwoordsvorm 8) )..
     
  3. eleven

    eleven Know Thyself

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    1
    persoonlijk vind ik lan veel toffer, ik heb nu wel niet in echte grote lans gespeeld maar wel met vriende en dat is echt veel sfeervoller vind ik, maar aangezien je zoiets niet elke dag kan doen vind ik live een zeer waardevolle vervanger :9 8) :D
     
  4. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik vind Live opzich leuker.. Maar ik vind dit niet vergelijkbaar, want LAN speel je als je een toernooi hebt van de game.. Serieuze toernooien (dwz met aanzienlijke geldprijzen) vind ik veel leuker op LAN.. Echter je dagelijkse portie kan je beter op Live doen.
     
  5. Barbatruuk

    Barbatruuk huub huub huub

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    2
    Je speelt Lan zeker niet persé als je een toernooi hebt. Lan's vind ik veel persoonlijker en gezelliger. Ze moeten zeker niet te groot zijn hoor. Twee a drie xboxen vind ik al genoeg.
     
  6. Sokkebokje

    Sokkebokje Guest

    Xboxconnect ownt...
    LAN dus
     
  7. eleven

    eleven Know Thyself

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    1
    xboxconnect is eerder te vergelijken met xbox live dan met lan...
     
  8. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Dat is voor mij het enige voordeel aan LAN, dat het ideaal voor een toernooi is.. Voor de rest moet ik er niks van hebben.
     
  9. guAsTo

    guAsTo Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    3
    allebij allebij allebij

    IK WIL ALLE BIJ
     
  10. flipkop1984

    flipkop1984 I Love Techno

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Live is makkelijker gewoon thuis op de zetel anders moet je alles mee nemen dat is ook niet alles
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    het is appels met peren vergelijken ... Lan is altijd beter dan live... maar je kan niet altijd lannen dus mijn voorkeur gaat naar live
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2004
  12. Masster Chief

    Masster Chief Eat my bullets!

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    LAN is veel leuker, gezellig, persoonlijker, en je bent gegarandeerd dat er geen lag is. Allemaal voordelen van LAN, tegenover LIVE dat je het lekker thuis kan doen.
    Maar als ik echt ff lekker wil gamen heb ik liever LAN.
     
  13. joche

    joche XBW diehard

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Live is idd makkerlijker maar Lan is veeeel leuker. Lekker met z'n achter Halo spelen in 2 teams CTF iets mooier ben ik nog nie tegen gekomen!!
     
  14. venom

    venom Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik speel beide, ik speel LAN eens in de 2 weken (onder voorbehoud O-) )
    En ik speel elke dag live( ook onder voorbehoud :9 )
    En vind dat Lan sfeervoller is, we weten altij wat te regelen met de setup van de LAN-party dus we praten zo over 9 á 10 man (soms meer soms minder)
    dit is echt tof!!
    Maar toch dit is iets dat je niet dagelijks doet en het is maar tegen dezelfde figuren(dus als je beter bent blijf je beter) En op live heb je altijd wel iemand die nog beter is dan jij. Dus alles bijelkaar Lan ruled maar Live blijft da best *)
     
  15. Witkees

    Witkees Dutch Ghost for LIVE

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    1
    LIVE is makkelijker. Zodra ik vrije tijd heb, dan zet ik die doos aan en hoppa in een spel. LAN is veel gezelliger omdat je ervaringen kunt uitdelen, direct een reaktie van iemand kan zien en eventueel met iemand meekijken hoe een spel wordt gespeeld.

    Op Zaterdag 03 juli van 12:00 uur tot Zondag 04 juli 12:00 uur zal ik een Xbox LAN organiseren bij ons op school (Deltion College) in Zwolle. Ik heb hier dit keer plaats voor 120 Xbox'ers. 30 plaatsen zijn al gereserveerd door de club die ook bij ons de Night of Xbox LIVE hebben doorgebracht, dus mochten er hier nog mensen tussenzitten die het leuk vinden om mee te doen ? dat kan !
    De website voor dit evenement zal opengaan op 17 mei 09:00 uur, maar wil je nu alvast aangeven dat je erbij wilt zijn, dan kun je me ook even een PM doen en dan help ik je straks even herinneren. Ik heb de ruimte en de middelen ervoor, dus maak je daarover geen zorgen. Jullie zijn meer dan welkom. We zullen zowel LAN als LIVE spelen, en compo's doen waar de meeste voorkeur naar uitgaat.

    *)
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2004
  16. DutchG

    DutchG mr T 2 da B

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    1
    lannen is het vetste wat er is, ik heb r redelijk wat gehad van 2 tot 16 man, en het is allemaal errug vet, bijvoorbeeld 8 tegen 8 ctf met halo is zooo vet, maar ook ghost recon met zn vieren cooperatief, en dan niet tegen een stel japanners of denen die je niet kent, maar tegen gasten die je kent, en na een tijdje ook hun manier van spelen, het is dus veel persoonlijker dan live. kortom: lan!
     
  17. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb nog nooit met de xbox geland. Maar op de pc heb ik het wel een paar keer gedaan. En die sfeer daar is dan zo tof. Lekker schreeuwen tegen elkaar als je elkaar afmaakt.
    Maar met Live kan dat niet echt.
    Jammer dat via xbox lannen zo veel gedoe is.
     
  18. DutchG

    DutchG mr T 2 da B

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    1
    gedoe valt wel mee, xbox past zo in n rugzak, op de fiets..gamen maar... het enige probleem is dat je het wel bij iemand moet doen met meerdere tvs in zijn huis, want tvs verslepen is wel kut ja.
     
  19. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja, maar ik heb ook geen connect kabel. En het gamers/filmliefhebber leven is al duur genoeg. :'-(
     
  20. Beatle

    Beatle xX Postduif Xx

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmm
    Met xboxen slepen is nog niet zo'n probleem, maar met TV's erbij....
    Live dus praktischer, maar lan lijkt me wel leuker.
     

Deel Deze Pagina