1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[ghost recon] system link

Discussie in 'Algemeen' gestart door ClancyGamzRule, 18 apr 2004.

  1. ClancyGamzRule

    ClancyGamzRule Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    achter op het doosje van gr island thunder staat: system-link
    1-16. maar ik kan maar met één persoon per xbox spelen. hoe kan ik met twee xboxen toch 2 tegen 2 spelen?
     
  2. box_menno

    box_menno Fatboy slim addict..

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    1
    via een crosscable.
    Die stop je van de ene xbox naar de andere (je moet beide het spel hebben) je gaat naar multiplay en je host een game de andere host een spel en dat is alles
     
  3. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    waarschijnlijk kun je in system link mode wel met meerdere op 1 box. Anders is die 1-16 misschien voor het aantal spelers op live.
     
  4. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    er staat echt system link 1-16.
    ik heb het nog nooit gedaan, maar als je 2 tegen 2 wil moet je een crosscable gebruiken om 2 xboxen aan elkaar te linken, je kan ook een router gebruiken. voor een router heb je patch cables nodig
     
  5. alibi

    alibi Guest

    ik heb het zelf gedaan met 6 vrienden! 6 Xboxen, 6 TV's, 6x Ghost Recon, en met een hub en straight cables. voor 2 Xboxen heb je een Crosscable nodig. een router is niet nodig.
     
  6. DutchG

    DutchG mr T 2 da B

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb eerst ook geprobeerd met 2 lui per xbox te linken, met de eerste ghost recon. maar ik ben tot de conclusie gekomen dat dit jammer genoeg niet kan, je kunt misschien wel met 16 gasten, maar dan heb je ook 16 xboxen nodig denk ik. Ik heb wel n keer met 4 xboxen en 4 personen gedaan en dat was wel erg leuk.
     
  7. ClancyGamzRule

    ClancyGamzRule Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik heb een cross-cable en ik ga niet een hub of router kopen met extra kabels voor die paar keer. maar toch bedankt
     

Deel Deze Pagina