1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Feyenoord spelers aangevallen door laffe honden!!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door pacboyslim, 15 apr 2004.

  1. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    NOS Teletekst meldt dat na afloop van het duel Jong Ajax - Jong Feyenoord het veld bestormd werd door Ajaxsupporters. Hierbij zouden rake klappen gevallen zijn bij onder meer van Persie en Jorge Acuna. Vooral deze laatste heeft het moeten ontgelden want hij is met klachten aan hoofd, nek en ribben naar het ziekenhuis gebracht. Volgens het Amsterdamse AT5 was het echter Danko Lazovic die per ambulance afgevoerd werd.

    Echt schandalig dit. De zwakste daad die supporters kunnen doen, met z'n allen spelers aanvallen. En het NOS journaal besteed er geen eens aandacht aan...|:-
     
  2. XeoN

    XeoN Guest

    /Mod Graveheart

    Meld wat nuttigs.
    Anders klep dicht. :mad:

     
  3. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet bijna zeker dat je dubbel had gelegen van het lachen als het een paar Ajax spelers waren, als ik zo naar je locatie en interesses kijk. Maargoed, tsja, moet niet kunnen natuurlijk, slecht beveiligd.
     
  4. Sokkebokje

    Sokkebokje Guest

    heb het nog niet gezien in de media... zwaar triest is het inderdaad. Zulk soort suporters moeten ze gelijk verbannen van het voetbal (voor zoverre dat kan)
     
  5. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    @ XEon : het schijnt dus normaal te zijn om spelers die komen om te voetballen met z'n allen in elkaar te slaan...
     
  6. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
  7. simmertje

    simmertje Noessoes

    Berichten:
    736
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was erbij! Vooraf was ik al bang voor rellen omdat er 8000 man zouden gaan komen in een stadion dat daar niet voor geschikt was. Het begon allemaal normaal beetje zingen en provocerende teksten, wat je dus normaal ook ziet.

    Daarna renden veel supporters (waaronder ik) het veld op om of de Ajax spelers te feliceteren en helaas sommige supporters de feyenoorder spelers te slaan en schoppen. Ik vind dat tijdens voetbal een rel wel is erbij hoort, maar dat 200 supporters op 1 voetballer gaan keur ik af.

    Maar ik blijf van mening dat deze wedstrijd NOOIT op de toekomst had mogen worden gespeeld, maar in de Arena.
     
  8. ullievangobbel

    ullievangobbel Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht dat die ajax-sjappies niet dieper konden zakken. Wel dus.
     
  9. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk van niet. Als je Feyenoord supporter ben wil dat niet zeggen dat je dit goed zou vinden als de slachtoffers Ajacieden waren.

    Het is gewoon enorm triest van die 'supporters' (ik prefereer randdebielen, maarja :+).
     
  10. Sokkebokje

    Sokkebokje Guest

    kom op man laten we niet gaan flamen om welke club beter is... (HEERENVEEN BOBBE) nee maar ff serieus... het doet er echt niet toe tot welke club de suporters horen of de slachtoffers... het blijf gewoon sneu
     
  11. Ghostkiller14

    Ghostkiller14 Visit->www.xboxen.nl

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik vind ook je kunt van te voren toch wel bedenken dat er rellen komen, waarom word het dan niet in arena gesppeelt.
    Ik ben zelf ajax fan maar ik vind dit toch te belachelijk voor woorde.
    Schaam je diep AJAX supporters
     
  12. Masster Chief

    Masster Chief Eat my bullets!

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is echt te idioot voor woorde, maar wat doe je er nu nog aan. Maar normaal is dit zeker niet!
     
  13. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Oei, gelukkig maar! ;)
     
  14. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    'Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt, dit was echt schandalig'. Het is de bittere conclusie van Gérard de Nooijer na het uit de hand gelopen duel tussen Jong Ajax en Jong Feyenoord. 'Er heerste een enorm bedreigende sfeer en na afloop van de wedstrijd moesten we gewoon vluchten. Het is ongelooflijk dat dit kan in Nederland.'

    Dat er duizenden toeschouwers afkwamen op de topper in de beloftencompetitie had volgens De Nooijer al een signaal moeten zijn voor de autoriteiten om het duel geen doorgang te laten vinden op complex 'De Toekomst'. 'Er heerste een tamelijk dreigende sfeer. Wij vonden het al onbegrijpelijk dat de wedstrijd, die sowieso al beladen is, niet verplaatst werd naar de Arena. We zijn toch gaan voetballen, omdat je niet verwacht dat de spelers in het gedrang zouden komen.'

    De dreigende sfeer had echter veel invloed op het wedstrijdverloop. De Nooijer: 'Bij 2-1 hadden wij een zuivere penalty moeten krijgen, maar de scheidsrechter durfde het gewoon niet aan. Ik kan het me nog voorstellen ook. Maar het is toch schandalig dat dat kan?'

    Ook medewerkers van de Rotterdamse omroep TV Rijnmond kregen aan den lijve met intimidatie van de Amsterdamse fans te maken, zo vertelt een van hen: 'We werden vooraf al bespuugd, uitgescholden en bedreigd. De sfeer was angstaanjagend. Er kwamen te pas en te onpas toeschouwers het veld op. Ook werd ons medegedeeld dat ons materiaal zou worden afgepakt. Uiteindelijk moest de politie er aan te pas komen om ons te ontzetten. Een kwartier voor tijd konden we gelukkig weg.'

    De spelers van Feyenoord hadden wat dat betreft minder geluk. 'Het was een onhoudbare situatie', vertelt Gérard de Nooijer. 'Direct na het laatste fluitsignaal werd het veld massaal bestormd. We konden geen kant op. Ik zag dat Robin (van Persie, red.) en Kike (Acuña, red.) flinke klappen kregen en zelf kreeg ik ook nog een dreun op mijn kaak. Kike was zelfs groggy. We moesten gewoon vluchten, want er stonden zeker 200 man om ons heen. Het is ontzettend triest dat dit mogelijk is in Nederland en dat deKNVB toelaat dat zo'n wedstrijd op 'De Toekomst' gespeeld wordt. Ik hoop dat de bond het hier niet bij laat zitten, want dit was ronduit schandalig.'

    Een aantal jaren geleden vond er op complex 'De Toekomst' ook al een incident plaats. Toen was het doelman Zbigniew Malkowski die klappen opliep. Blijkbaar zijn daar destijds geen lessen van geleerd voor wat betreft de ordehandhaving
     
  15. Karelax

    Karelax Guest

    Ik schaam me echt niet als Ajax supporter.. Ik bedoel ik ben voor Ajax niet voor de fans..
     
  16. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
  17. Sokkebokje

    Sokkebokje Guest

    op die 2e foto zie ik geesten... help ...
     
  18. XeoN

    XeoN Guest

    Maar oke het is wel erg dat zoiets kan gebeuren en daarom mij excuses voor de geposte reply van toestraks.
     
  19. XeoN

    XeoN Guest

    lol sokkebokje geesten
     
  20. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Amsterdam laat zich weer van zijn beste kant zien
     

Deel Deze Pagina