1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

beuker's grote motor,brommer,scooter thread

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door beuker(sr), 8 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    toevallig zijn er net 15 dempers getest in de moto'73 ( alleen die jij wil kopen staat er niet in )


    ik wou eigelijk ook vandaag nog naar de motorbeurs maar moest een intakegesprek hebben :mad:
     
  2. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    95 decibel is toegestaan....en geluidsmetingen gebeuren eigenlijk alleen bij hele grote evenementen zoals de bv tt.
    op mijn oude xjr 1300 zat een race systeem (4 nieuwe bochten en einddemper)die ruim 105 db produceerde....en das hard.
    ben er nooit voor opgepakt romius.....dus druk maken is niet echt nodig.

    ps...heb een paar mooie pics van de beurs...zal eens kijken of ik ze kan plaatsen.
     
  3. Romius

    Romius Active Member

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is toch de Yoshi geworden, wat een geluid :9
    Als hier de buren niet wakker van worden 8)

    Ik had idd die demper test al gelezen, ben lid van de moto 73. Ik heb er wel wat info uit kunnen halen, alhoewel idd de Yoshi er niet in stond. Die valt natuulijk zwaar buiten de categorie goedgekeurd :D
     
  4. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    beuker waar zijn de foto's???
     
  5. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    al eens een Y2K zien opstarten??? 8)
    http://www.teaser.fr/~elebourg/JetBike.wmv

    Stats:
    Motor: Rolls Royce Allison 250 gas turbine.
    Power: 239kW @ 52 000rpm.
    Torque: 577Nm @ 54 000rpm.
    Transmission: Single-speed plus neutral with chain final drive.
    Suspension: 54mm White Power cartridge forks adjustable for compression and rebound damping at front. Ohlins monoshock adjustable for preload, compression and rebound damping at rear.
    Brakes: Twin 320mm floating discs with six-pot opposed piston Ferodo callipers at front, 320mm floating disc with six-pot opposed piston Ferodo calliper at rear.
    Tyres: Front: 120/70-ZR17 tubeless. Rear: 200/50-ZR17 tubeless. Wheelbase: 1803mm.
    Seat height: 800mm.
    Dry weight: 209kg.
    Fuel capacity: 34 litres (diesel).
     
  6. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil ook wel pics zien
     
  7. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    mijn internet lag er uit voor een dikke 10 dagen.
    ik zal vandaag of morgen even kijken of ik de boel erop kan krijgen.....ik ga nu namelijk zelf met de motor weer weg..tis geweldig weer en we gaan waarschijnlijk ook richting duitsland om te kijken wat de echte top is van mijn motor.
    samen met een vriend die op een kawasaki zx12 rijd wil ik ook eens proefen hoe het is om de 300+kmph te overschrijden +) als we van motor wisselen.
     
  8. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Heeft eigenlijk niet veel te maken met scooters ofzo, of net wel..
    maar een vriend van me reed gistermiddag op een scooter van iemand anders die schijnbaar 110 kan(/kon*) rijden..

    Anyways hij heeft met die scooter een ongeluk veroorzaakt toen hij +/- 80 / 100 reed (ik heb er geen verstand van dus getallen onder voorbehoud), knalde tegen een auto en ligt nu op de IC, erg jammer en een goed voorbeeld waarom je je scooter niet moet opvoeren..

    erg klote..:mad:
     
  9. McKnight_76

    McKnight_76 cool

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Opvoeren moet kunnen, alleen de meeste jongeren hebben te weinig ervaring met rijden op hoge snelheid. (dat is mijn personnlijke mening)

    De meeste die ik ken, hebben pas hun certificaat behaald en gaan dan meteen hun scooter opvoeren.
    Tjsaaa.....dat is vragen om moeilijkheden.

    Of ze rijden zonder helm met hoge snelheid, denkend dat hun niks kunnen overkomen.:{
     
  10. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Jep, opzich opvoeren vind ik ook best (niet 110 though) ze zeggen dan '' ik voer em op tot 70'' (bijv) maar als dat ding 70 loopt is het weer te langzaam en moet hij nog sneller en sneller..

    Ik vind het echt erg, maar heel stiekem is dit toch ook goede les voor iedereen (vooral in deze kring dan.. -> waar ik woon dus..) met een (opgevoerde) scooter
     
  11. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    ^^ Word
     
  12. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    ??? :confused: ???


    ze leren er zeker wel van :9 . alleen het is een beetje lullig als ze dan ook echt naar het ziekenhuis moeten. en over opvoeren als jouw vrienden allemaal 80 gaan met hun scooter wil jij dat natuurlijk ook. jouw buurjongen heeft een 70 cc dat wil jij ook. de jongeren ( ik dus ook ) lopen elkaar allemaal op te drukken dat zij wel zo hard gaan. en jij wil natuurlijk niet achterblijven.
     
  13. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    kolere..........wat rijd een zx12 hard whahaha.
    duitsland hebben we niet aangedaan maar als er mensen zijn geweest die in de buurt van nunspeet,elspeet,ermelo,harderwijk,epe,barneveld,vierhout,apeldoorn....de halve veluwe dus,2 motoren op krankjorum snelheden voorbij hebben zien komen...dan waren wij dat.
    mijn honda houd de kawa tot de 4de versnelling bij(±190/200 kmph)....we reden letterlijk gelijk op....en daarna wordt ik volledig aan snot gereden.
    de 12 blijft maar gaaaaaaaaaaaaan en gaan...toeren,meeeeeer toeren wil ik hoor ik hem schreeuwen whahaha.
    dik....heel dik boven de 300 kmph loopt dit ding,zo hard dat je je afvraagd of je in een aflevering van star trek terrecht bent gekomen.
    was het slim wat we deden vanmiddag......nee...niet echt.
    bij een ongeval met dit soort snelheden heeft de brandweer genoeg aan alleen de brandslang om de smurrie weg te spuiten van het wegdek.
    tering wat loopt dat ding hard......errug leuk.....errug link en zeker niet aan te raden als je net je rijbewijs hebt.
     
  14. McKnight_76

    McKnight_76 cool

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha...beuker heeft een goeie dag gehad!!

    ps: wat klinkt een Aprilia RSV Mille, met open dempers errug lekker!!!:9
     
  15. vince0606

    vince0606 speedfight

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0
    haha lekker beuk, lijkt me heerlijk 300 op een motor maar ik moet voorlopig ff genoegen nemen met mijn scootertje die slechts 80 loopt.
     
  16. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    't geeft een enorme kick om zon snelheid te bereiken,aan de andere kant ben je zo bezig met opletten,vooruitkijken,sturen,remmen etc etc dat je bovenkamer net als de motor ook op 13000 toeren draait.
    aan het einde van zon dag ben ik helemaal kapot.....fysiek is het zwaar,maar mentaal wordt je er ook zo gaar als een rookworst van.
    respect voor de moto gp mannen.
     
  17. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Wil dit toch even melden vanwegen de reacties op mijn eerdere post, die jongen waar ik het over had is vanochtend rond half 7 overleden, ter gevolgen van een longontsteking aan beide longen, klinkt een beetje gek maar als je weet dat zijn benen/heup gebroken(/verbrijzelt?!) waren, en dan ook noch doof en blind (dat kunnen ''ze'' zien !?) en weet ik het allemaal nog meer dan is alles teveel voor een menselijklichaam denk ik..

    Erg klote:mad::mad::mad: Ik weet niet echt wat te zeggen...
     
  18. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    het klinkt mischien gek maar mischien is het wel beter dat hij dood is, niet om zijn stomminiteiten maar vanwege wat hij er aan over had. als hij het allemaal overleeft had dan moest hij zijn hele leven maar in een rolstoel zitten? dat lijkt mij pas een hel voor hem

    R.I.P
     
  19. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    R.I.P. Jammer, maar dat bewijst weer hoe voorzichtig de jeugd moet zijn met gemotoriseerde voertuigen.
     
  20. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    mayonaise......het uitlaat systeem is besteld......dus eindelijk gaat de x11 ook eens klinken als een motor met kloten.
    http://www.akrapovic-ai.si/main/main.htm
    voor de honda wordt het een volledig titanium uitlaat syteem uit de supersport series..........zo illegaal als de koelere wat geluid betreft...maar oooo wat een sound :9 :9
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina