1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Eigen muziek tijdens gamen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door maarten01king, 26 nov 2003.

  1. maarten01king

    maarten01king Copito de nieve

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraag me af hoe je je eigen muziek kunt afspelen tijdens het gamen. Ik weet dat je het op je harde schijf moet zetten maar waar precies en hoe kan ik het aanzetten?

    Bedankt voor je reactie

    Cupito de Nieve
     
  2. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat ligt er maar net aan om welk spel het gaat. Om welk spel gaat het? Ook is het niet in iedere game mogelijk om je eigen soundtrack toe te voegen.
     
  3. Leo

    Leo R.I.P. Proof

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    2
    als het kan in een spel, dan ga je naar opties, dan naar soundtracks/music en zie je welke soundtracks aan/uit staan. en dan zet je ze natuurlijk aan:+
     
  4. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Kijk in het desbetreffende boekje, daar staat het bij (bijna) alle games in :)
     
  5. HeAvY-GeAR

    HeAvY-GeAR Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    0
    zoals hierbove wordt kijk in het boekje.
    meestal kun je in het menu schakelen tussen jou muziek
    en die van het spel. bv bij mm3 moet je kopieren in de hoofdscherm van je xbox ( groene scherm ).
    als je vertelt over welke spel je het hebt zou je beter geholpe kunnen worden.
     
  6. maarten01king

    maarten01king Copito de nieve

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor jullie reacties.

    Om het wat duidelijker te maken. Het gaat om het spel GTA Vice city. Ik neem aan dat je bij dit spel wel je eigen muziek kunt afspelen. Alleen ik weet niet in welke directory ik deze muziek op de harde schijf moet zetten

    Cupito de Nieve
     
  7. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Je hebt niet echt directories op je Xbox, je hebt meer aparte soundtracks. Je moet gewoon je cd van keuze in je Xbox doen, dan kun je kiezen of je het wil afspelen of wilt kopiƫren naar je harde schijf (tweede optie dus) en daarna moet je volgens mij de naam opgeven van je 'soundtrack'. De Xbox slaat elke cd apart op als soundtrack, die je dan vervolgens kunt selecteren bij de opties van de betreffende game.
     
  8. maarten01king

    maarten01king Copito de nieve

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is het nu juist..... ik heb mijn x-box aangesloten op mijn pc dmv een ethernetverbinding via mijn router. Op mijn pc draai ik een ftp programma zodat ik alles kan afspelen wat op mijn pc staat via mijn xbox en dus ook mijn stereo/tv.
    Het punt is dat ik alle mp3's gewoon kan afspelen via mijn xbox alleen niet als ik een spelletje aan het spelen ben.

    Als ik bij Totall Commander kijk op mijn xbox (op mijn pc) dan zie ik meerdere schijven: c:,d:,e:,f: In deze verschillende directories zijn ook nog subdirectories onderverdeeld dus als ik wil kopieren van mijn pc op mijn xbox zijn er 100.000 mogelijkheden en dus te veel om allemaal uit te proberen.

    p.s.: ja ik heb een omgebouwde xbox om "relax" (ftp-programma) te kunnen draaien om daarmee op mijn tv/stereo in de woonkamer divx-films, mp3-muziek en foto's te kunnen bekijken.

    p.s.: nee ik heb geen omgebouwde xbox om gekopieerde spellen te kunnen spelen.

    Saludos cordiales

    Copito de Nieve
     
  9. maarten01king

    maarten01king Copito de nieve

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Jullie kunnen het niet maken om me te kicken alleen omdat ik een omgebouwde xbox heb!! Er zit nog niet eens een modchip in. Hij is softwarematig omgebouwd!!!!!!!!!!
     
  10. FreeShooter

    FreeShooter No pain, no gain!

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik snap het niet helemaal , dus dit kan alleen als die omge*piep* is? Of kan dit ook met de normale hardeschijf?
     
  11. gerjan

    gerjan Guest

    Simpelweg: de spellen ondersteunen geen mp3. Enkel wma geloof ik, en als je ze via ftp op je box zet werkt het zoiezo niet, want als je het namelijk gewoon via het dashboard doet maakt de xbox niet alleen een wma bestand van het liedje maar wordt er ook overige data opgeslagen.

    Dat mis je allemaal als je ftp'ed naar je box.

    Je zou wel eens kunnen kijken in welke directory de xbox de soundtracks zet, al betwijfel ik of je nog het originele dashboard hebt (en dus niet eens op die manier er muziek op kan zetten)
     
  12. Lorre

    Lorre Brrrrrrrrmmm

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan dat enkel als je vanaf een originele CD liedjes op je HD zet, in het normale, originele Xbox dashboard.
    Via ftp of weet ik veel gaat het niet hoor.

    Ze zullen je niet bannen omdat je Box omgebouwd is, maar je moet er wel over zwijgen!:mad:
     
  13. Xelif

    Xelif I'm born to be me

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    maar er zijn echt weinig spellen die het ondersteunen. Is een beetje een overbodige functie
     
  14. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    tsssj ligt er maar net aan, ik vind het helemaal niet overbodig :) en mijn meeste spellen ondersteunen het juist... maar ik kan me wel voorstellen dat je met een racespel liever naar je eigen muziek luistert dan bij een RPG :p
     
  15. webkem

    webkem Active Member

    Berichten:
    275
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb MM3, GTA 3 en GTA 3: Vice City die dat kunnen, het is wel zwaar vet, als je in je limo rijd met Big Pimpin' op de achtergrond! Heb er 23 op staan, bij Vice City heb ik het alleen nog geprobeerd, is heel simpel: hij maakt een nieuwe radio: Tape, hij zet erachter welk nummer het is, dus als je er 23 op heb en je luistert nummer 3 dan staat er: Tape 3/23. Ik zou het zeker doen, vooral bij de race-spellen, bij Halo ofzo zou ik het lekkker zo laten!
     

Deel Deze Pagina