1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Iemand z'n hele case al gemod?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door TangLeFuzZ, 5 dec 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lorre

    Lorre Brrrrrrrrmmm

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je hem eruit haalt, hou dan een handdoek bij de hand om de condens van de skin te vegen, anders is hij gegarandeerd verneukt.
    Je skin zal het wel overleven denk ik;)
     
  2. gerjan

    gerjan Guest

    is al gebeurd, mepte de jewel er in 1x af plak zit er nog of, sticker 100% intact
    nu dat vieze zwarte plak spul achter op de jewel eraf dan doorzichtig maken:confused:

    edit:

    zwarte is er nu ook af, nu gat maken, jewel cleanen
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 mrt 2004
  3. Eastmaster

    Eastmaster .nl

    Berichten:
    1.778
    Leuk Bevonden:
    2
    /Mod
    Jongens, ff ontoppic blijven!
    Alleen ervaringen van case mods mag hier besproken worden!

    Om te voorkomen dat er weer afgedwaald wordt naar illegale mods, sta ik geen off-toppic posten meer toe!
     
  4. (EXG)LINK

    (EXG)LINK ?

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    1
    :cool: euj jeroen,

    weet jij toevallig hoe jij die eject-button blauw ofzow krijgt???(in ieder geval geen rood meer?
    kzie je nog wel es he???
     
  5. (EXG)XenoN

    (EXG)XenoN Extreme Xbox Gamer

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    4
    ja moet je de led vervangen door een blauwe
     
  6. gerjan

    gerjan Guest

    Inmiddels ook al gat onder de jewel gemaakt (met een soort passer alleen dan met mes) ziet er erg strak uit, ben zeer tevreden over het gat, kzal straks wat foto's posten van het verloop.
     
  7. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik hou niet zo van dat slopen aan je xbox, dus ik ben op zoek naar een 10" neon tube die op batterijen/adapter werkt. Iemand een idee waar ik dat kan vinden?
     
  8. (EXG)XenoN

    (EXG)XenoN Extreme Xbox Gamer

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    4
    ja kan ook gwoon wat uit een computerwinkel halen van verlichting die sluit je aan op de voeding van de hd en dan hoef je helemaal nix te slopen aan je xbox
     
  9. gerjan

    gerjan Guest

    Slopen? Hoezo batterij/adapter? je kan ze gewoon op je HD aansluiten zonder gepruts.

    check, toch redelijk netjes:

    Eerst stop je de top in de vriezer, en na 30-45min haal je hem er uit en mep je met een hamer achterop waar de jewel zit.(doe ene theedoek om de hamer ofzo om geen deuken te maken
    [​IMG]
    Maak dan een gat waar de jewel zat, met een dremel of op je eigen manier, ik deed het met dat ding op de foto, soort passer-mes, laat een randje van 8mm over ofzo.
    [​IMG]
    Pak nagellak remover ofzo(die op de fotó is erg goed vind ik) en ga met een oud t-shirt/keukenrol (iedergeval iets dat geen krassen maakt) een uur lang wrijven:p steeds weer wat nagellak spul op het t-shirt en weer wrijven, niet te veel.
    [​IMG]
    Zie hier het resultaat! Na +/- 3kwartier
    [​IMG]

    Ohja, na het doorzichtig maken, zal je nog wat vlekjes zien (van je vingers etc) handig om dan ff van dat spul wat je voor de elektrische kookplaat kan gebruiken er op te smeren en goed uit te smeren, er komt dan ook een beschermlaagje overheen en helemaal vinger/plek vrij!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 mrt 2004
  10. (EXG)XenoN

    (EXG)XenoN Extreme Xbox Gamer

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    4
    wat voor kleur colt cathode ga je erin zetten gerjan??
     
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2004
  11. gerjan

    gerjan Guest

    ik heb een blauwe, beetje standaart maar toch mooi.

    O-)
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 mrt 2004
  12. marijnvanooijen

    marijnvanooijen Playing Oblivion

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    hi volgens mij is niet cothade maar cathode.
     
  13. gerjan

    gerjan Guest

    ? ok dan lekker boeiend
     
  14. (EXG)XenoN

    (EXG)XenoN Extreme Xbox Gamer

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    4
    ik wil eigenlijk nog aan de rechter en linker zijkant van de xbox twee neo-staafjes zetten tussen het moederbord en de dvd/hd dat je dat ook zo aan de buitenkant ziet lijkt me vet maar weet niet of je er 3 op de voeding van de hd kan aansluiten?
     
  15. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja oke, dat kan wel maar dan heb je toch een stroomsplitter nodig? Om van je HD aansluiting stroom af te tappen dus.

    Maar ik wil mijn xbox ook eigenlijk niet openmaken. Dan vervalt je garantie en ik heb 0,0 ervaring met casemodding dus als ik het verneuk ben ik de sjaak. Wil gewoon een extern neon tubeje mooi wegwerken...
     
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2004
  16. (EXG)XenoN

    (EXG)XenoN Extreme Xbox Gamer

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    4
    ja die colt cathode sluit je aan op de hd op de plek waar je eerst de voeding van de hd aansloot en dan die van de hd steek je in dat stekkertje van de colt cathode duidelijk:confused: ??
     
  17. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja duidelijk. Maar ik heb nou gewoon stickers aan de buitenkant zitten en wil er wat verlichting onder hebben. Dat moet ook kunnen zonder de xbox open te maken... Als je die tutorials leest moet je toch aardig goed weten waar je mee bezig bent...
     
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2004
  18. (EXG)XenoN

    (EXG)XenoN Extreme Xbox Gamer

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    4
    als jij het wil proberen wens ik je erg veel succes maar ik zou em gwoon open maken als je toch een tutorial der bij hebt kan het haast niet mis gaan
     
  19. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat natuurlijk wel makkelijker is is als je al in ieder geval zo'n premade lightkit hebt. Dan is het alleen ff kap eraf, jewel ontlakken en die lichtjeskit eronder klemmen.(die hoef je niet te solderen volgens mij )Die kon je eerst op mastermods kopen. maar :

    1. Waar kun je die premade kits nu nog kopen.
    2. Waar kun je zo'n 4 pin powersplitter kopen?

    Als dat niet kan dan zal ik toch maar extern gaan proberen. Heb al een site gevonden met spullen om dit te regelen.
     
  20. gerjan

    gerjan Guest

    Vergeet niet dat je ook nog een gat onder je jewel moet maken, en onderschat dat "ontlakken" niet.

    Die premade kitjes zijn vrij zinloos en duur.

    Een ronde coldcathode kan je er ook gewoon onderzetten en je hoeft niets te solderen, gewoon inpluggen.

    Zonder hem open te maken kan je nooit lichtjes installeren, of je moet ze op een externe stroom bron aansluiten (i.e. lichtnet) lijkt me beetje onzinnig maargoed
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 mrt 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina