1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

steel battalion

Discussie in 'Algemeen' gestart door chaosphere, 24 feb 2004.

  1. chaosphere

    chaosphere Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zat eerst een stukje te lezen over steel battalion en daar stond dat het alleen online is. klopt dat nou?????????? want ik word gek als dat zo is!!!!!!!!!|:- |:- |:- |:- |:-
     
  2. DutchG

    DutchG mr T 2 da B

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    1
    de eerste steel battalion was alleen single player, er komt nu een nieuwe (of die is er al ?) en die kan online, of daar een single player bij zit weet ik niet. maar volgens mij kun je daar zwaar moeilijk aan komen en kost dat heel wat euri.
     
  3. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Juist, de eerste Steel Battalion was alleen single player. In maart komt de Xbox Live versie, en als je dan zo'n pakket koopt krijg je ook deel 1 erbij dacht ik. De allereerste controller had groene knoppen, de online versie blauwe.
     
  4. MisTicMac

    MisTicMac Active Member

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    De beta versie van de game steel batalionline of contact heeft geen singleplayer weet ook niet of dat gepland was. Het spel word wel weer volledig met controler op de markt gebracht voor de mensen die de eerste nog niet hadden gekocht. Koste zo rond de 200 euro.

    Maar is het gegeld meer dan waard echt als je de controler voor je neus hebt echt dat zon bruut gevoel.
     
  5. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee bij Line of Contact krijg je niet het eerste deel hoor, of 't moet een pack zijn ofzo.
     
  6. MisTicMac

    MisTicMac Active Member

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt de beta van deze game is zou vet echt met die mech japanner de pan in hakken. Nou niet over drijven er word eestal sushy van mij gemaakt. Nee echt dit is echt een must have voor de ware xbox fan en aanhangers van mech sims. Ik durf te zeggen dat dit echt een van de beste live spellen word. Het team werk wat nodig is om te winnen is zoveel belangrijker als bij rainbowsix en cs. Als je dat niet doet ben je nergens. Grote vlaktes en dan in eens van die toren hoge mechs voor je neus echt een kick geeft je dat en dan de cockpitvieuw die er echt voor zorgt dat je in het spel gezogen word. Echt een toppertje van een game.
     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2004
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    als je straks een nieuwe SB + Controller koopt krijg je SB:LoC en de original volgens mee... Gelukkig heb ik alleen Line of Contact nodig ;)
     

Deel Deze Pagina