1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

beuker's grote motor,brommer,scooter thread

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door beuker(sr), 8 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    ik heb nog nooit een TZR zien rijden eigelijk...... vandaag ook weer een RS'je zien rijden.. :'-( ik zielig toe kijken op mijn fietsje... w8 maar tot de mijne gemaakt is }:]
     
  2. gt_pro

    gt_pro GTA rulezz

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je mij toevallig niet zien rijden? ik heb een rood met zwarte RS

    maarre mijnes is nu helemaal gereviceerd en ik heb er een race krukas en koppeling in gezet en daardoor gaat hij nu 120 echte kilometers !!:9
     
  3. M_Master

    M_Master Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    3
    Als dit een brommer is hoop ik echt dat je eens op de rollerbank gezet wordt. Dat is toch niet normaal meer 120! Zo hard rijdt een 25kw motor bijna. De remmen en banden zijn daar toch ook niet voor gemaakt mits je ze aangepast hebt. Ik kan je waarschijnlijk toch niet overtuigen maar hopelijk ben je er niet zo eentje die ook nog eens in de woonwijken loopt te gassen.
     
  4. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    nee het was zo'n MS Replica hij klonk standaard ontgrenst.
    Ik ga trouwens als het goed is zondag een Frame ophalen zodat ik me brommer weer van top tot teen in elkaar kan zetten. en wil hem eigelijk nog spuiten... wou eerst zwart maar mocht er nou precies al een zwarte motorhispania zijn op de wereld DIE PRECIES in heerhugowaard woont!!!! :'-(


    @ alders40

    Een 25 kw motor rijdt - 150 / 160 km/u En hij heeft trouwens al op de rollerbank gestaan > moest uitlaat inleveren omdat hij teveel geluid maakte :D en banden en remmen kunnen dat makkelijk aan hoor
     
  5. M_Master

    M_Master Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    3
    Haha dan heeft hij echt geluk gehad. Een 25kw motor rijdt op de teller 150/160, maar die klopt ook niet helemaal, toch? Dan scheelt het niet zoveel in echte km namelijk. Banden zijn er zeker niet voor gemaakt, maar daar merk je niet veel van. Bedenk me ook net dat hij vast wel schijfremmen hebt, maar ik vind het toch een beetje asociaal 120 en erg gevaarlijk.
     
  6. vince0606

    vince0606 speedfight

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0
    ehm die 'scooters' zijn daar wel voor gemaakt want in landen als italie en spanje rijden die dingen gewoon ontgrenst! en op een beetje schakel zit dubbele schijfrem op dus dat remt ook wel, en dat ie 120 kan wil niet zeggen dat ie altijd 120 gaat;)
     
  7. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik moet zeggen dat ik in spanje en italiƫ nog nooit snellere scooters heb gezien dan in nederland...maar dat zal wel aan mij liggen. Ze rijden daar redelijk normaal, gewoon 50/60/70. :)
     
  8. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    Ontgrenste scooters gaan geen 120 hoor, ;)

    en ze worden niet in italie en spanje "ontgrenst" nee ze worden voor nederland ""begrenst"" dus die brommers scooters daar rijden wel zo'n beetje 70 - 80 maar ben wel vaak in italie geweest maar nog nooit een scooter/brommer met volle snelheid zien rijden
     
  9. vince0606

    vince0606 speedfight

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0
    hier bij ons in hillegom rijdt een gpr rond, die heeft alleen een ander uitlaatje en die gaat 130 en er rijd een rs rond en die gaat 120 en die is alleen ontgrenst ( zegt ie maar dat geloof ik niet echt want zijn pa is eigenaar van de scooter winkel bij ons in het dorp )
     
  10. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    Die gaan echt niet zo hard hoor, heel mischien op hun teller
     
  11. Romius

    Romius Active Member

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Een 25 kw gaat wel harder als 120 hoor, alhoewel er sommige motoren zijn... |:-
    Een vriend van me heeft een GSX600F 25 kw gehad, die liep bijna 200 op de teller.

    In Turkije lopen die scooters ook als een tierelier, heb op een Peugeotje gezeten, die haalde de 100 zeker wel, wel wat meer ook wel.
     
  12. Romius

    Romius Active Member

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier het laaste beeld van mijn achterband :D

    [​IMG]

    Maar daarna moest ik wel 226 euro inleveren voor een nieuwe :mad:

    Maar het is altijd leuk, zo'n burnout *)
     
  13. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    lekker veel geld..... gelukkig kosten brommer bandjes wel wat minder :D

    [​IMG]

    je moet ff zulke bandjes kopen.... zien er wel geinig uit :+ :+
     
  14. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    en waar kan je die in nederland kopen?
     
  15. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    moet je zijn bij.....

    Simeon Rauns
    Harlem Bikes
    Mollerusweg 30
    2031 32 Haarlem

    0031 235510205


    heb via mailtjes dit adress gehad, schijnt de enigste importeur te zijn in nederland.
     
  16. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    whahaha...leuke foto man.
    kijk uit me die burnout gein....als hij klapt dan kunnen de staalgordels van je achterband je hele kont van je motor beschadigen.....zondeeeee:'-( .........maar ik geef het toe......als mijn banden op zijn dan wordt er ook even gerookt hahahaha.
    nogmaals...kicke foto romius_O_
     
  17. Dennisjuhhh

    Dennisjuhhh \.. Super Fries ../

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Vette foto :)
     
  18. Romius

    Romius Active Member

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: lol

    O, dat wist ik niet eens, niet dat ik 'm laat ploffen hoor, ik heb geen zin om te lopen naar de garage voor een nieuwe band. ;)
     
  19. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    morgen.....lol over een paar uur dus....gaat ik naar utrecht naar de motorbeurs in de jaarbeurs.
    ik neem de camera mee om wat leuke pics te knallen.....pics volgen l8ter peeps.
     
  20. Romius

    Romius Active Member

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was gisteren geweest, vond het eigenlijk een beetje tegenvallen.
    Ff ander vraagje beuker, ik wil een andere demper kopen. Nou vind ik de Yoshi RS3/TRS RVS race wel gaaf, maar maakt ie niet erg veel herrie? :D
    Heb geen zin dat een smeris 'm eraf gaat schroeven |:-
     
    Laatst bewerkt: 27 feb 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina