1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 - Fall 2004

Discussie in 'Algemeen' gestart door XiroKe, 30 jan 2004.

  1. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Stond al 10 minuutjes online voordat ik deze thread zag :p Ik leef op die site, wheheh.

    Anyways, is denk ik een gewone Chief met een nieuw wapen. Het is tweehandig en te groot voor een Needler. Zie ook de lage zwaartekracht, en de ruines van 'een' Halo in de linkerbovenhoek. Pretty hot stuff!!!!!

    [​IMG]
     
  2. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Ofcourse! :+
     
  3. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Hmm, moet ik nou het hele jaar nog naar plaatjes en filmpjes kijken? nog 40 van die Halo2 updates?? Ik dacht dat het de lente van 2004 zou zijn.. Wel een tegenvaller hoor..
     
  4. McRed

    McRed PSPZone.nl

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    18
    Ha dit is weer mooi hoor, ik verwacht nog wel meer uitstelling van release hoewel een excacte datum nog niet geprikt..

    Wachten dan maar...
     
  5. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je het mij vraagt is die over een jaar nog niet uit, dat ze maar blijven uitstellen....
     
  6. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    "So remember last year when we told you we don't announce release dates until we're confident we'll meet our deadline? Well now were confident."

    Ik denk niet dat hij verder zal worden uitgesteld, ze kunnen nu nog steeds wat verschuiven omdat ze alleen "Fall" hebben gezegd ipv een maand of zelfs een dag.
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2004
  7. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Tjdsbestek van 3 maanden, moet genoeg zijn om in te schuiven denk ik. Ze gokken denk ik op oktober, maar kunnen dan schuiven naar september of november. Zal trouwens ook een wereldwijde launch zijn denk ik.
     
  8. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Trouwens, op deze screen is het nog gewoon MC vs. MC.

    Zou er nog MC vs. Elite op het programma staan, misschien in een gametype gebaseerd op de singleplayer?
     
  9. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Volgens Bungie zelf zal dat uiteindelijk kunnen. Maar wie weet is dat gewijzigd inmiddels. Lijkt mij vet om als grunts, marines, etc, te kunnen vechten, in palats van alleen Master Chiefs en Elites.
     
  10. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja wereldwijde release ligt natuurlijk erg voor de hand, zelf lijkt me het het handigt om hem in november uit te gaan geven net voor de kerstdagen en sinterklaas.

    Waarschijnlijk zullen ze ook wel halo 2 box doen met een xbox en halo 2. Wel een domper dat hij toch is uitgesteld, ik kan me nog herinneren dat er werd gespeculeerd dat hij in december 2003 zou gaan komen, het duurt allemaal wel erg lang.
    Als hij hierna nog een keer wordt uitgesteld kan ik je garanderen dat ze de engine hebben aangepast voor andere spellen, wat ik btw erg laag vind altijd. Wil wel weten of dit een half life 2 owner gaat worden, nou ja, dat wordt me vermaken met sudeki en fable tot halo 2.

    Jammergenoeg loopt aankomende november me xbox-live af, moet ik voor halo 2 een nieuw live kitje gaan kopen.
     
  11. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    hè, balen... ik dacht dat April definitief was...

    van de andere kant moet het natuurlijk wel perfect zijn... DE steunpilaar van de Xbox moet het toch wel worden... zoals Halo 1 bij de release
     
  12. DonScorpion

    DonScorpion Guest

    Je kan idd alleen maar verwachten dat het nog beter zal worden. Ieder voordeel hebben ze nadeel en andersom zeg ik dan maar.
     
  13. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    ze kunnen beter uitstellen zodat het nog beter wordt.
    ik ben super benieuwd, en ik kan niet wachten.
    de verwachtingen lopen nu wel heeel erg hoog op, dus misschien valt het daardoor wel tegen.

    hoeveel nieuws over halo 2 nog komt op xbw zal mij benieuwen, 40 +?
     
  14. gamerking

    gamerking Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo 2

    HUh wat zeggen jullie nou allemaal dat Halo 2 pas in de herfst uit komt!? Ik heb niet lang geleden nog gehoord dat de release date op maart/april staat. Dat zou dus ook in Europa zijn want het zou een world release date zijn.
    Weten jullie wel bijna zeker dat het Fall is en niet Spring!!!
     
  15. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    uhhhh...het is officieel aangekondigt geweest en stond op alle belangrijkste sites. hij komt pas uit in de herfst. staat overigens ook hier: klikerdeklik
     
    Laatst bewerkt: 3 feb 2004
  16. DutchG

    DutchG mr T 2 da B

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    1
    Zijn er eigenlijk nog vette dingen bekent gemaakt de afgelopen tijd, over (multi)gameplay, voertuigen, omgevingen etc.?
    zal n vette game worden hoop ik
     
  17. DonScorpion

    DonScorpion Guest

    Misschien heb je hier wat aan :cool:
     
  18. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Die FAQ is nu een beetje oud though....en klopt niet meer aangezien er wel een duidelijkere releasedate is etc.
     
  19. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Halo 2 is een juist een spel die altijd goed verkoopt, daar moet je gebruik van maken, zo worden de 'mindere' spellen ook nog een beetje gekocht in de feestdagen.

    Nintendo had een beetje dat effect eind vorig jaar.
     
  20. DonScorpion

    DonScorpion Guest

    Hij wilde wat weten van halo2 met die warthogs enzo en niet over de recentste dingen zoals releasedates ofzo.
     

Deel Deze Pagina