1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto: Vice City [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rickx, 2 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FallenOne

    FallenOne stoner!@!

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet gewoon ergens gaan staan waar niet al teveel mensen zijn.
     
  2. FallenOne

    FallenOne stoner!@!

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhhh die is altijd open...
     
  3. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga altijd ergens waar gras is staan, maakt niet uit of het druk is, al sta ik midden in het park. En als het goed is begint het meteen op het moment dat je stilstaat.
     
  4. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm eigenlijk speelde ik een beetje GTA3 en VC door mekaar heen :+ net waar ik zin in had, maar nu zit ik in allebei de spellen een beetje vast bij elke missie 8)

    Allen zijn hele domme dingen eigenlijk, in GTA3 zo'n missie op tijd dat je dan telkens langs wel tig telefoonhokjes langsmoet. Zó irritant is dat als het op tijd is, en telkens blijft die gast zeggen dat je naar dat en dat telefoonhokje moet :'-( na 4 keer (geloof ik ) gereden hebben is de tijd zo'n beetje op.. Kan iemand zeggen hoeveel telefoonhokjes ik nog halen moet :+ of een ander idee :?

    Bij de andere missie op GTA3 is ook op tijd, dat je auto's moet halen en brengen naar zo'n garage, ik heb echt een hekel aan dat tijdbalkje.... :+ :mad:

    In Vice City zijn het die missies met die boten, bij de ene moet je door checkpoints en bij de andere moet je winnen van een stel andere boten... Het gaat steeds wel goed, maar op een bepaald moment moet je langs zo'n grotere boot varen en daar ga ik de mist in. Of ik val om met mijn boot óf ik moet helemaal omkeren daar in de bocht en dan is mijn tijd op. Ik heb al geprobeerd eerst die boot te laten ontploffen en dan die missie te doen, maar dan is die boot al weer terug 8)

    Heeft iemand misschien een tip voor welke missie dan ook :+ Dan kan ik tenminste weer verder :p
     
  5. FallenOne

    FallenOne stoner!@!

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon snel zijn en nie lopen tepielen :)
     
  6. Tompy

    Tompy !!OSM!!

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    op de luchthaven staan er grote vliegtuigen maar kan je ook vliegen met die vliegtuigen of kan je alleen maar vliegen met die kleintjes?
    der staat daar z"n vrachtwagentje van topfun of zoiet (zelfde vrachtwagentje zoals die met die helikopters in dat gebouw)
    je hebt dan een missie waar je met een klein helikoptertje moet rond vliegen door checkpoints maar van mij is ie al totaal kapot na de tweede: dat is toch onmogelijk om daarmee mooi te vliegen.
     
  7. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    dat is idd onmogelijk, uiteindelijk heb ik het maar gespeeld met cheats:confused:
     
  8. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik had daar ook moeite mee de eerste 2 keren, maar de derde keer - toen ik de besturing van dat helikoptertje zo'n beetje onder de knie had - ging het in 1 keer goed, en toen had ik zelfs nog meer dan een minuut over! Tsja, oefenen en de missie een paar keer overdoen - een andere tip zou ik ook niet kunnen geven.. O-)

    Ha :) Tsja dat is makkelijker gedaan dan gezegd (over die missies in GTA3 dan hè) want als je auto in de fik gaat en je dan een nieuwe auto moet jatten kost toch ook veel tijd :+ Ik ga het gewoon nog een paar keer proberen en voorzichtig rijden :) Dan moet het vast lukken :+ Maar die missie met die telefoons waar je steeds heen wordt gestuurd - naar hoeveel van die telefoons wordt je heengestuurd, weet iemand dat? :eek:
     
  9. dester

    dester Nature one

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    0
    @ ImpulzZ
    Over die boot missie Moet je gewoon de weg weten en zorgen dat je bij de eerste brug en bocht zowat eerste ligt dan heb je opzich tijd zat om rustig de bochten te nemen.
    Die missie dat je naar een paar telefoonpalen meot rijden zijn er volgens mij 4 of max. 5
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2004
  10. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, dankjewel iig voor je antwoord :D ik ga het gewoon nog een paar keer proberen :)
     
  11. DutchG

    DutchG mr T 2 da B

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb op op verschillende plekken gelezen dat je een box met radio controlled speelgoed krijgt in je vercetti huis als je the demolition man uitspeeld. heb ik dsu all lang gedaan, maar kan die shit niet vinden. weet iemand waar het precies licht en of het na een tijdje weer verdwijnt?

    laat maar heb het al gevonden, het is letterlijk een doos, met niks er in dus.
     
    Laatst bewerkt: 30 jan 2004
  12. FallenOne

    FallenOne stoner!@!

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah het is wel zo :) maar volgens mij na 4-5 keer. Maar je moet gewoon een snelle wagen paken en een paar keer proberen zodat je de weg ken.
     
  13. X-Seventeen-X

    X-Seventeen-X Forum lurker

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    K ben nu al een flink eind onderweg, maar wat moet ik doen met die pizza missies?????

    Als ik op zo'n pizza scootertje ga zitten dan begint de missie en dan moet je pizza's rondbrengen, maar na een half uur ben ik het wel zat en stop ik, ik krijg dan altijd de melding Mission Failed. Hoe moet ik deze missie halen???
     
  14. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    veel pizza's rondbrengen, ik dacht een stuk of 45.
     
  15. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    alle 10 lvl's halen :)
     
  16. FallenOne

    FallenOne stoner!@!

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht 50 pizza's rond brengen.
     
  17. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou die bootmissies in Vice City heb ik nou eindelijk gehaald :D Nouja.. ík, ik heb het mijn broertje laten doen :+ , die was veel behendiger met die boot dan ik :)
    Die missies in GTA3 heb ik niet meer geprobeerd, maar dat ga ik zeker nog doen - idd eerst even kijken hoe je het efficiëntst kan rijden :)
     
  18. Tompy

    Tompy !!OSM!!

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoor er hier die praten van: <iedereen te sniperen>: maar ik vind dat je nie veel bent met die sniper: je kan niet eens inzoomen en dat rood puntje zie je niet meer als je te ver wijst dus ik vind die sniper geen goeie geweer hoor. zijn er nog andere snipers die beter zijn; of geweren waarmee je kan zoomen zoals in halo.
    da zou wel leuk zijn, ik gebruik nu altijd die uzi in het <geel rechts boven op je scherm>
     
  19. stevengerrard

    stevengerrard E-L city

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan wel inzoomen, "X" inhouden..
    ik vind trouwens die uzi juist geen goed wapen, je moet echt vaak schieten voordat je iemand dood. Nee geef mij maar de shotgun:cool:
     
  20. Nijmegendabest

    Nijmegendabest Registered User

    Berichten:
    199
    Leuk Bevonden:
    0
    duhh! die sniper waar jij het over hebt is gewoon kut. je kunt er kut mee mikken enzo. je begint gewoon met de sniper rifle die is wel fijn. of je gebruikt gewoon de rocked launcher
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina