1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

beuker's grote motor,brommer,scooter thread

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door beuker(sr), 8 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, die dingenzijn mooi gemaakt behalve dan dat ik absoluut niet houd van die dikke oude mannen met snor in leren pakjes motoren.
     
  2. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    edit: weer dubbelpost, ding doet echt gek vandaag
     
  3. The Messenjah

    The Messenjah Rotondés

    Berichten:
    687
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja dat is waar. Maar het heeft toch iets grappigs, in die serie op discovery heb je echt zo'n stereotype chopper-rijder/bouwer. Grote brede man, veel spieren, snorretje, pick-up truck, houd van bowlen. Maar dan is hij toch bang voor de tandarts8).
     
  4. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    achja, uiterlijk zegt niks :p
     
  5. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga morgen bij een brommer kijken, een rode yamaha FS1 2ru (zelfde model als ik nu heb dus :p ) Gast vraagt er 150 euro voor, hij zegt dat hij nog compleet origineel is en dat hij nog perfect loop. Dus het is wel de moeite waard om even een kijkje te gaan nemen ^^
     
  6. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    even nog over die mbx, het bovenste plaatje is een mtx, de mbx was zowieso als brommer verboden in nederland (is nooit gekeurd als brommer, als motor wel)), in NL hadden we de uitgeklede versie, de mb. Mijn broer had een mbx 80 uit Duitsland. De nsr is pas veel later als brommer uitgekomen....was er eerst als motor en heette toen NR. Maar door de technisch lage kwaliteit werd deze motor bekend als de honda Never Ready. Toen hebben ze er een s tussengezet.
     
  7. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    wat ik trouwens weleven kwijt moet over die motor replicas en dat is niet om lullig te doen, ik vind het toch maar zoiets als ik wil wel, maar ik kan niet. Zie je een leuke motor staan en denk dat ie er col uitziet.....wordtie gestart en hoor je zo'n zielig 50cc tweetakt geluidje.....dan moet ik me altijd een beetje inhouden om zo'n gastje niet uit te lachen........
    Ik hoorde trouwens van mijn broer (is fietsenmaker) dat er een hele nieuwe lichting brommers komt met direkte inspuiting(dus geen carb. meer) en 4 takt (net zoals de oude honda ss en de c), dit doen ze omdat er een nieuwe europese wet is voor luctvervuilong bij brommers
     
  8. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Met een beetje goede uitlaat en/of power filter heb je wel lekker geluidje hoor. Die vriend van me heeft btw vandaag een gloednieuwe TZR besteld. Mag m dinsdag ophalen. Kpost wel foto's van m dan!
     
  9. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    Direkte inspuiting, dan is het toch mogelijk om een turbo op je brommer te zetten, of niet?
     
  10. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    mijn geval: :p

    [​IMG]
     
  11. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    PLeeeeejpot :p nee hij ziet er wel.. eh.. grappig uit :p
     
  12. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Een vriend heeft zn TZR sinds vorige week dinsdag maar ben beetje vergeten foto's te posten:



    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Hij is NIET paars, hij heeft een polyo camera
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2004
  13. vince0606

    vince0606 speedfight

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0
    dat ding is zooooo mooi

    *is jaloers*
     
  14. LOGOK

    LOGOK Muuge Herder

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    f

    sorry maar deze is toch echt het vetste hoor
    [​IMG]
     
  15. vince0606

    vince0606 speedfight

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar das vast geen 50 cc tje:p
     
  16. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    @ slurpgeit: wel de mooiste scooter die er is,,,, maar ik hou het liever bij schakelbrommers


    P.S. mijn vader heeft de TL1000R :p :D :) waar ik natuurlijk ook op gereden heb (allen ff door de straat heen en weer :9 )
     
  17. LOGOK

    LOGOK Muuge Herder

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    moet dat dan????????
     
  18. vince0606

    vince0606 speedfight

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0
    nee maar ik dacht dat je hem vergeleek met die yamaha
     
  19. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Je zegt zo van deze vind ik toch echt het mooiste na allemaal reacties en posts over schakelbrommers dus waar linkt jou deze vind ik echt het mooiste naar dan. Lijkt net of je zegt van deze vind ik mooier dan de rest...
     
  20. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Die heeft een vriend van me op school ook, super mooi :D (vooral als ie flink hard gaat :9 )
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina