1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tony Hawk 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door [2k], 25 nov 2003.

  1. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Wel raar die wrap around lukt me maar niet. Kan manual > pogo maar XX voor wrap doet ie niet, hoe vaak ik ook druk. Handstand doet het wel, of is het een special trick?
     
  2. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Nee het hoort net zo makkelijk te zijn als pogo en handstand, je zorgt gewoon eerst dat je pogo aan het doen bent en als je eenmaal stabiel staat kun je snel XX drukken. Je kunt XX ook als losse truuk doen (tijdens manual ipv pogo) of tijdens een andere truuk, bijvoorbeeld tijdens handstand XX drukken. Als het tijdens een andere truuk ook niet lukt en je echt stabiel staat en echt twee keer drukt en echt snel drukt dan is misschien je X-knop kapot? Kan geen reden bedenken waarom zoiets niet zou lukken...
     
  3. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Het enigste leuke geheime spel vond ik het honkballen met de geesten van Alcatraz. Dat was wel lachen, ging ik altijd proberen alle ballen over het hek te schieten, wel mooi spelletje. De andere minigames vond ik wel minder, zeker in San Francisco met die zeehonden, dat stomme buttonbashen ben ik gewoon niet goed in (hou ook niet van beat'm-ups)
     
  4. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Ja idd. want dat tenissen sloeg nergens op. Iedereen zei eerst ook dat je kon basketballen, maar dat kan helemaal niet.
    Maargoed, hij wordt nog veel moeilijker..zeker als je pro bent.
    dat carnaval level is gewoon niet leuk meer.
     
  5. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Klopt, het stond zelfs in de PU dat je kon basketballen, ze hebben dus (weer) uit hun nek zitten lullen. De minigames waren niet echt moeilijk, alleen degene in Frisco met de zeehonden was echt stom. Gelukkig ben ik er al klaar mee (100% yeah Daisy :9)
     
  6. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Tennissen minigame kan ik ook niks van:D Honkbal is wel grappig.
    Raar dat wrap around niet lukt. Kan een beetje gaan springen (pogo-en) of handstand (BB) maar pogo doet ie niet, terwijl X goed werkt. Maarjah, wie weet komt het wel omdat het (...), lijkt me stug maar goed. Niet zo heel erg dat het niet lukt, ziet er alleen wel leuk uit.
    Vraag me af hoe sommigen die pro challenges gehaald hebben. In San Fransisco kom ik nooit in die bol, 2 x gelukt, en met tony hawk die special trics doen op die ramp lukt me al helemaal niet, net als die trics in die looping:D Maarjah, ben ook niet zo goed als sommige anderen.
     
  7. Master Zerocool

    Master Zerocool Life Is A Game,Xbox

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    tony hawk is nie leuk
     
  8. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    En...? Dit is het help-gedeelte...
     
  9. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Iemand een idee hoe ik in godsnaam die manual trick in level twee kan oplossen? je weet wel, een van die bekende skaters vraagt of je een manuakl kan maken over een stuk hout, vervolgens een flip te maken en verder manuallen. Dat is zoooo'n ellendige goal!
     
  10. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Oh ja, daar zat ik ook heel lang over te doen. Gelukkig heeft iemand me hier toen ook geholpen, dus ik zal de wijze woorden overbrengen. Je kan het beste klein stukje grinden op het muurtje van het gebouw naast je, dan spring je op dat stuk hout. Zo haal de de sprong namelijk makkelijk, en dan nog even balans houden om het einde uit te rijden. Op deze manier is het best makkelijk is mij geloof ik in 1 keer geluk, waar ik daarvoor wel 100 keer zat te ploeteren.

    Zelf heb ik nog steeds moeite met bijv. de eggplant op dat gebouw ( in pro opdracht) daar kom ik echt gewoon niet op.
     
  11. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Jaaaa, die is ook zo bout. En ineens was 'ie gelukt en ik weet bij god niet hoe...:{

    Maar thanx, ga 't ff direct checken :)
     
  12. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    volgens mij kon je met boneless meer snelheid en air krijgen, dan haal je het messchien wel, maar ik weet het niet zeker.
     
  13. schaap515

    schaap515 het schaap

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je de olifant al gegrind?
     
  14. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Daar heeft ie het volgens mij niet over hoor... hij bedoeld de Pro Challenge waarbij je in Alcatraz op de rand een eggplant moet doen.
     
  15. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    ja, daar had ik het over
     
  16. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    ja die opdracht moet ik ook nog steeds halen en die krijg ik echt niet voor mekaar,iemand een idee hoe ik dat in godsnaam ga halen....?
     
  17. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    heel veel speed maken en veel bonelessen om hoger te komen, zo had ik het gedaan, maar wel met veel geluk.
     
  18. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Dankjewel ik zal het binnenkort weer eens een paar keer proberen.
     

Deel Deze Pagina