1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

beuker's grote motor,brommer,scooter thread

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door beuker(sr), 8 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Dit gaat mijn scooter worden waarschijnlijk ;)

    [​IMG]
    [​IMG]

    Is van de MM3 Challenge maar ik win vast niet maar als ik zou winnen verpats ik m :p
     
  2. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik denk dat er zeer waarschijnlijk héél snel PS2 stickers op zitten, of andere ongein :{. Maar als scoot vind ik hem wel vet :cool:
     
  3. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    leuke wieltjes,2 kleurtjes leuk gespoten.....alleen die kpn sticker moet eraf lol :)

    of zit er ook telefoon in.
     
  4. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    "Mijn foon heeft Mp3 speler :cool: "



    "Nou en, de mijnes rijdt 60 km/u 8) "
     
  5. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Op zich wel een mooie scooter maar niet echt bijzonder als xbox scooter.
    Vind het een beetje snel afgedaan met alleen wat xbox stickers.
    Paar jaar geleden was ik op vakantie in frankrijk, daar kon je een motor winnen (was geloof ik een ninja) ter ere van T2, Dat ding hadden ze zwart gespoten en vervolgens naar een airbrusher gebracht die hem van boven tot onder in een T2 motief had gespoten. Toch wel ff een vetter resultaat dan wat stickers.
     
  6. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja maar ach als je m wint issie toch weer mooi :p en misschien zijn t niet eens stickers.. kan ook best paint zijn..
     
  7. McKnight_76

    McKnight_76 cool

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow.....................en je hebt toevalig geen foto van?:9
     
  8. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    nee helaas niet.. Zag het ook maar per toeval. en aangezien ik niet een fotomaker ben heb ik op vakantie eigenlijk nauwelijks een camera bij me. We waren een paar dagen in parijs. En daar was toen net de premiere (of net geweest) van T2. Dat ding stond toen bij een of ander bios (vraag me de naam niet) ten toon gesteld.
    Zeer zeker een mooie motor om te zien.
    Hoe dan ook dat hadden ze met deze scooter ook kunnen doen. Naar een airbrusher brengen en dan allerlei xbox characters erop laten spuiten.. ergo.. een MC, Blinx ga zo maar door.

    Neemt niet weg dat het nog steeds een nette scooter is maar ik had iets meer verwacht van de exclusieve xbox scooter ;)
     
  9. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    ook weer eens leuk om te zien.
    zag in je sig de ghostrider vermeld staat nemesis.
    dit is dan de enige echte.........de beroeps idioot van de straat.

    mensen ik presenteer u.........de ghost rider.
    http://www.ghostridermovie.net/
     
  10. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    hehe heb wel eens wat filmpjes van die mafketel gezien..
    Maar mijn sig refereert aan de enige echte ghost rider.. (je weet wel die van marvel met die vlammetjes)

    Overigens vraagje, jij bent toch een grotere motor expert dan ik. Binnenkort wil ik voor mijn motorrijbewijs gaan, is er een school die je aan kan raden.
    En mocht ik hem halen dacht ik er aan om een motard te gaan kopen. Wel een 2e hands aangezien ik geen nieuwe kan betalen. Leek mij wel een verstandige keus aangezien die dingen nou niet de meest complexe motoren zijn en is het ook niet zo'n grote ramp als ik wel een keer op mijn plaat ga.
    Maar hoe zit het met die 25 kw regel. Ik dacht dat de meeste Motard daar wel onder vielen, klopt dat?
    Of is die 25 kw regel leeftijds gebonden? Dat ik me dus daar misschien niet eens zorgen om hoef te maken.
     
  11. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    je bent toch ouder dan 21 meen ik???
    dan is die 25 kw regeling niet op jou van toepassing...anders wel.

    een goeie rijschool is nog steeds rijschool scorpio op de ookmeerweg....bij de jan rebelstraat.(mag dit eigenlijk wel??)
    ligt eigenlijk tegenover westgaarde....weet je meteen waar je naar toe gaat als het mislukt hahahaha.
    zit je meteen vlak bij het eindpunt van mijn busje...kom je maar mooi ff langs:+

    supermotards zijn er in alle soorten en maten......echte speelfietsen waar je de meest krankzinnege dingen mee uit kunt halen en wheelies kan trekken van amsterdam tot kopenhagen.
    husqvarna en ktm en zelfs nu ook yamaha maken hele coole fietsjes.
    meestal zo rond de 400 a 600 cc eencylinder blokje,heipalen als voorvork en een dikke platte worst als achterband....coole dingen.


    een waarschuwing....ook 2de hands zijn ze niet goedkoop.
     
  12. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Re: lol

    ja man.. ben een ouwe zak.. :) 32 dus die 25 regel hoef ik me dus geen zorgen om te maken.. mooi!!!

    Ok thx for the tip.. Ga daar wel ff langs. misschien meteen vast een plaatsje uitzoeken op westgaarde.

    Vind het ook leuke fietsen om te zien. Gaat mij overigens er niet om dat het ook speelfietsen zijn. Maar het zijn dacht ik redelijk simpele motoren waarbij je geen raket geleerde moet zijn om een nieuwe lamp erin te draaien ;)
    Zijn leuke motoren met een leuk geluid. En vooral stevig.. En iets zegt mij dat dat nog wel eens van pas kan komen.
    Het liefst ga ik ook uiteindelijk voor iets met een harley block erin (hehe of beter een V8 ) maar die tijd is nog ver weg en laat ik eerst maar eens leren rijden, vooral in de winter.

    Aah ok.. dat wist ik dus weer niet. Goed dat je het zegt echter. Had juist het idee dat ze 2e hands wel meevielen. Maar ik denk toch dat het een goede keuze blijft.

    Beuk bedankt.. en ik ga zeker ff langs met de door jouw vermelde maar niet nader te noemen rijschool ..
     
  13. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    yo nemesis.....als je gaat vraag dan naar martin vd heyde.
    een van de beste instructeurs die ik ken...en nog een leuke gast ook nog.
    geen zeikerd,rijd lekker door,heeft humor en kan sturen als een idioot.......hele goeie intructeur die je vreselijk veel kan leren.

    ikzelf heb al ruim 10 jaar alle rijbewijzen....ik moet alleen nog vliegen leren........maar zelfs martin wist mij nog zoveel dingen te vertellen waar ik niet eens bij stil stond.

    succes ouwe man:)

    ps.....ik ben lekker 1 jaar jonger dan jouw hahaha
     
  14. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Kga alsk 16 ben een Derbi SM DRD kopen, echt vet da ding
     
  15. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe duur zijn die?

    De Yamaha DT50R SM is namelijk ook heel tof :)
     
  16. gt_pro

    gt_pro GTA rulezz

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    die dingen zijn zeker vet, een vriend van mij heeft er een
    alleen je kan beter een Senda SM X-treme kopen want die zijn 2400euro i.p.v 3000 euro voor een DRD
     
  17. vince0606

    vince0606 speedfight

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0
    vriend van me heeft zo een ding maar hij is van de week op de rollenbank gezet, dik over de 2kw want zo'n ding gaat maar tot de 2....... hij heeft 200 tot 300 euro boete!
     
  18. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    SM DRD is 3000 euro nieuw... ander uitlaatje en hij gaat al 100 maarre kvind die x-treme ook wel aardig maar kvind de DRD toch wel mooier...
     
  19. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb zelf ook eens overwogen om te racen met een derbi senda sm, daar had je een DRD voor nodig 3000 euro. plus dan nog een 70 cc pakket van 1600 euro!!! als ik mijn crossmotor + motorhispania verkoop kom ik nog niet bij dat bedrag van 4600 euro. toch maar niet.


    maar over super motards, (echte motoren) de lichste is 125 cc van het merk husquvarna ik meen dat hij nieuw 7,500 euro was omdat ie nieuw is zouden er erg weinig 2e hansjes zijn. mischien kan je beter kijken voor een enduro die is omgebouwt.

    Husquvarna heeft trouwens 125 cc, 250 cc, 400 cc, en dan nog 570 cc en/of 670 cc ik weet het niet meer uit mijn hoofd. volgens mij is huquvarna de enigste aanbieder in 125 cc en 250 cc super motards

    P.S. Husquvarna maakt alleen: enduro's, crosmotoren en super motards.




    Edit: over de scooter, erg simpeltjes. al ga ik goed onderuit laat ik hem wel zwart spuiten, en laat ik xbox stickers maken, en jat ff zo'n stoer kpn stickertje :p
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2003
  20. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    eeen 70 cc kit 1600 euro?? volgens mij klopt dat niet helemaal maar goed, waarom heb je een 70 cc kit nodig? doe een andere uitlaat, ontgrens alles en hij rijd veel meer dan 100.. wil je meer trekkracht, zet je andere tandwielen erop...

    Edit: heb ff op fejo gekeken:

    Polini Derbi 70 cc Aluminium cylinder incl. kop. 258.00
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2003
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina