1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Project Gotham Racing 2 @ Live!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Royal, 26 nov 2003.

  1. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zeg ook niet voor niets kleine weerstand. Met nadruk op kleine.

    En mooi om te horen dat mensen een beetje sportief zijn, maar ik ben heel erg bang dat ik de verleiding niet ken weerstaan|:-
     
  2. kid paddle

    kid paddle *

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit hier nu naast meneer erik op de pc in ice concept te leuven , waar ik binnen een uur de belgische finales pgr2 ga rijden :p

    grtz from kidpaddle !
     
  3. Raymond

    Raymond Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook!!
    Ik zeg het in het kort ,beste online en beste race spel ooit! :)
     
  4. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook, met Time Trial sta ik gewoon met 1 auto 22ste van de wereld :D

    Verder is de game echt ook vet strak. ga straks maar eventjes die score verbeteren op die baan, was er neit eens echt bij toen ik mijn beste tijd haalde. en ik ken het level ook nog niet eens echt zo supergoed.


    Het vreemde is wel dat ik alter een challenge kreeg met de zelfde baan en daar werd ik met Platinum aldoor 2e, met ongeveer 10 seconden achterstand op nummer 1. is misschien toch wat moeilijk soms die Platinum :confused:


    [edit] Mijn ghost is nu ook te downloaden op:
    Time atack -> Car challenge -> Extreme cars -> Ascari K21 -> scoreboards -> en download mijn ghost maar. :D

    Sta nu op nummer 2. en man wat ben ikke blij :D waarschijnlijk doet niemand die challenge maar toch. nummer 2 van de wereld, er zullen vast al wel 2000 mensen dat level gedaan hebben.

    En ik reed een hele tijd ook nog achter mijn eigen ghost aan ook nog. dus het kan nog wel met een kwart seconde verbeterd worden, als me dat lukt ben ik nummertje 1.

    Oke nou hou ik maar op met praten, volgens mij heeft neit iedereen de behoefte om met mij de vreugde te delen.

    Daag me dan iig uit door tegen mijn ghost te gaan rijden oke?



    Groet'n _O_ *)VySio *) _O_
    :p




    Nu is me ego nóg groter ;)
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2003
  5. Royal

    Royal Active Member

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    0
    wow vet :D .. ik zal je ghost eens loaden.


    .... ga nu eerst verder met het unlocken van de enzo :p
     
  6. twi

    twi Active Member

    Berichten:
    705
    Leuk Bevonden:
    5
    Jeej ik hou van Mini's :) :) :)
     
  7. Royal

    Royal Active Member

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    0
    wat een onthulling bart :| ....

    ... de eerste speed test krijg ik maar niet op 149 km ph

    heb steeds 148 .. iemand nog tips ?
     
  8. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb er vanmiddag enorm op gebikkeld met een vriend van me, en hem uiteindelijk gehaald. Slim is om even de ghost van een van de betere gasten te checken wat precies de goede lijn is om te rijden, die is namelijk iets anders dan dat je zou verwachten.
     
  9. Royal

    Royal Active Member

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had van de #1 gedownload ... en rij steeds in zijn lijn maar echt 1 kmph te kort echt 4 of 5 keer achter elkaar ... maarja ga zo nog wel ff proberen
     
  10. Stealthstorm

    Stealthstorm Meuh!

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal die ghost ook wel eens downloade..ff beaten |:- :9
     
  11. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em ook met veel moeite gehaald. maar het is me nog wel gelukt. gewoon door blijven proberen. is frustrerend, want soms heb je het gevoel dat je sneller gaat als je ghost van 148 KM/h maar dan blijft er toch 148 staan. maarja met enig geduld kom je er wel. heb er zelf ongeveer 10 keer over gedaan


    Nog eventjes wat over me record (heb inmiddels ook al een world record :D en een stuk of 8 keer in de top 10)

    ik heb nu gekeken hoeveel spelers er waren op zo'n ranking. is me ego gelijk weer wat kleiner geworden.

    staan meestal ongeveer maar 100 man op zo'n race. nouja beste van 100 man is ook goed, toch?
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2003
  12. Stealthstorm

    Stealthstorm Meuh!

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    Jawel..maar dacht dat er meer waren..maar oké, bij die andere races zijn er wel meer. Die ghost challenges zitten ook een beetje "verstopt" je merkt het niet gauw op dat die optie er is...:{
     
  13. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ja en ze zijn toch iets minder interessant dan de Kudos World Series zelve....
     
  14. Chronicle

    Chronicle Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    man heb het spel al gekocht maar is bij mn maat Kan niet wachten tot hij weer terug is dan kan ik hem eindelijk testen.
    Zo te horen is hij beter als deel een.
     
  15. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Hmm net in de Extreme Series, op event 9 (Hotlap - Capital Thrill 2 in Washington) de 2e plaats gepakt. 30 Kudos voor Alex V :p Is echt een leuke ghost om te downloaden. Ik heb express hier en daar mn auto in een drift gegooid. Kost je wat snelheid, maar je wint wat extra Kudos!

    er zit nog verbetering in dit rondje (al is hij erg lekker). Binnenkort eens kijken of ik #1 kan pakken!

    download eens, is de moeite waard :cool:
     
  16. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik in de extreme series kom zal ik eventjes kijken.

    Ik heb volgens mij de perfecte n00b groep gevonden om te winnen.

    Me stats zijn op het moment op Live:

    36 Races gereden

    3e plaats: 6 keer
    2e plaats: 4 keer
    1e plaats: 24 keer

    Buiten de top 3: 2 keer.

    Sonic Circle ga ik amar weer verwijderen uit me friendslist, want anders krijg ik weer slechtere stats denk ik :p
     
  17. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Hoeft niet hoor, ik heb net de Car Challenge met de Askari gedaan en jou tijd op Moscow St Basils corner kon ik (in 7 minuten proberen) maar tot op 0.2 benaderen. Oftewel, voorlopig ben jij sneller of zitten we in dezelfde groep :)

    Die stats op Live doen me weinig. Gisteren reed ik met Kingpin (amerikaan, en een listige coureur), Shooter3556 (ofzo), Death Meat, Alex V, Femmerink en nog wat anderen. Die konden allemaal best lekker racen! Dan wordt het wel moeilijk om constant top3 plekken te pakken.

    dus het zegt eigenlijk helemaal weinig, die Xbox Live ranking. Als je de hele dag optimatch searches doet naar "far below me" kwa ranking, dan heb je een eitje om veel punten te pakken. Tel daarbij op dat veel racen, veel Kudos betekent en de Xbox Live ranking is meer een representatie van hoeveel je rijdt als van hoegoed je rijdt.

    De KWS rankings. Daar kun je je echt bewijzen, of in de Time Attacks etc :)
     
  18. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Death Meat is irri, hij blijft maar van me winnen ;):p
     
  19. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Deathmeat is ook goed in je de hele tijd er af beuken.
     
  20. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag het :) alleen ik heb der wel een tijdje over gedaan. ben trouwens mijn wereldrecord met de Volvo kwijt :mad: kan em ook neit meer halen.

    MAar ik ga heus niet optimatch zoeken naar far below me. dat zou best zielig zijn. maar ik heb een friend die aldoor in een britse server zit, die gasten zijn wel cool. maar kunnen niet rijden :p

    Daar pak ik dus advantage.

    En op ghost challenge Nurburgring sta ik misschien 2 tienden achter je Marius. die meot makkelijk te poakken zijn want ik had eventjes 9 seconden voorsprong, totdat ik in een spin raakte, had geen zin om die lange baan nög een keer te doen.

    Maar die haal ik nog wel :)
     

Deel Deze Pagina