1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

top spin

Discussie in 'Algemeen' gestart door boessie3, 31 mrt 2003.

  1. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Nou ik dacht ik ga maar eens over live eerste potje tegen de nr 2 3-0 3-1 verloren maar hij speelde top spin ballen die k gewoon niet kon terugslaan daar na tegen een franse met een slechte verbindingen en die gaf hij op en ik dacht nou speel nog 1 partij dus het spel is zo aan het laden en dan zie je dat poppetje op de baan en ik dacht zo van he wat voor kleren heb ik nou aan?!?! maar dat was mijn tegenstander hij was gewoon precies hetzelfde alleen andere kleding!!! Ik dacht dat dit onmogelijk was. En hij woonde ook nog in Nederland! :confused:

    greetz Jens
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2003
  2. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    Tja, toeval, meer kan ik er niet van maken... Uitzonderlijk toeval...
     
  3. iverson

    iverson Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteravond gestegen naar plek 223, nadat ik heb gewonnen van de nummer 82.

    Deze gast verbrak echter 1 seconde na mijn winnende forehand de verbinding. Bij mij kwam er toen wel winner te staan, maar bij hem stond er 'lost connection'. Heeft dit verder nog consequenties, bijvoorbeeld dat deze persoon dan niet verder daalt of zo.....
     
  4. satan21

    satan21 New Member

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    1
    wat een mietje is die gast
     
  5. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Jawel, als je eenmaal met de wedstrijd bezig bent kun je niet meer leaven. Doe je dit wel, heeft de tegenstander gewonnen. Dat betekend dus puntjes voor de tegenstander, en puntenaftrek voor de 'leaver'. Niet doen dus!
    Je kan overigens nog wel weggaan voordat er 'connecting..3..2..1' staat }:]
     
  6. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Sorry chandler |:- |:- |:-

    Bedankt voor de info, ik heb hem door eindelijk 8)
     
  7. Gambit^1

    Gambit^1 RGO

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de careermode echt TE makkelijk hoor. Ik verlies bijna geen enkele game. Ik vind het jammer dat ik nog geen live heb (kut-creditcard), want zou weleens willen weten hoe goed ik het dan zou doen. Ik vind het tot nu toe beetje zonde van de €60 eigenlijk. Ik hoorde van een maat van me dat het spel ook helemaal op live gericht is en dat daarom de single player een tikkeltje saai is.
     
  8. CosmicFire

    CosmicFire Fable

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    1
    Dubbelen tegen de computer is best vermakelijk en zeker op hard vrij lastig. Je krijgt pas echt een kick als je online speelt. (kun je van niemand zijn creditcard gegevens lenen?)
     
  9. Gambit^1

    Gambit^1 RGO

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope, helaas. Maar ik zal het nog wel even aanzien, en binnekort wellicht zelf een creditcard halen. :)
     
  10. Gambit^1

    Gambit^1 RGO

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope, helaas. Maar ik zal het nog wel even aanzien, en binnekort wellicht zelf een creditcard halen. :)
     
  11. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    ik win van iedereen met 3-0 3-0, behalve Robredo en Kuerten, heb ik nog wat moeite mee..
     
  12. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb Top Spin afgelopen zaterdag op de HCC dagen gekocht.

    Ik vind het erg leuk, hoewel de Career mode in het begin (nu dus) erg makkelijk is. Maar zo te lezen zal dat snel veranderen...

    De Career mode is trouwens handig en leuk opgezet, met die werelddelen en dat je dan kunt rondvliegen.

    Ik heb zelf geen Xbox Live! omdat ik geen andere Live! games heb. Misschien dat ik het ooit in de toekomst aanschaf. Zo'n ramp vind ik het niet, aangezien ik ook niet zo veel speel...
     
  13. quintus

    quintus achter je!

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    career mode slaat nergens op, ik verlies heel soms een game, zelfs met een speler zonder skills op een pro toernooi. En ik ben niet bijzonder goed, dit is de eerste tennisgame die ik ooit heb gespeeld. heeft er iemand tips om het nog een beetje uitdagend te maken? Of gewoon zsm je speler max-en en online gaan?
     
  14. Gambit^1

    Gambit^1 RGO

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dus begrepen dat laatste, want career-mode is gewoon te makkelijk. |:-
     
  15. martez

    martez New Member

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    1
    IK had ook last van die bug maar dan tijdens training, ik was helemaal blut door die training kon ik de punten niet meer halen. |:-

    Ik was ook bezig met een pro-toernooi en ik stond 52ste moest ik tegen de nummer 2 8)
     
  16. krot

    krot Hip

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kocht hem gelijk op de release dag alleen ik speelde hem maar tot de 14de, toen kwam namelijk call of duty uit, maarja nu speel ik het wel weer is en met die career mode ben ik wel de nummer 1 en ik ben helemaal uitgetraint (3 service, 5 forehand, 5 backhand, 1 volley) maar ik heb nog geen grand slam gewonnen (komt omdat ik het nog maar 1 keertje toen ik net bezig was heb geprobeert). hoe dan ook, ik heb wel zo'n 2 maanden trial kaart maar als je dan op live wilt, heb je dan alsnog een creditcard nodig? en kun je ook op live als je zonnet hebt?
     
  17. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja je hebt een creditcard nodig check anders even het xboxlive network forum.
     
  18. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    Of je moet een paar fanatieke huisgenoten en/of vrienden hebben die ongeveer gelijkwaardig zijn aan jouw niveau! Dan kun je er toch ook een hoop plezier aan beleven...

    Maar idd, de single player is wel behoorlijk makkelijk.
     
  19. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Als je eenmaal weet hoe je een computerpersoon moet verslaan dan is het inderdaad simpel.
    Ben blij dat ik Xbox Live heb. Als ik dat niet had, was Top Spin nu flink stof aan het happen zeg maar.
     
  20. krot

    krot Hip

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind die grand slams toch best wel moeilijk, maar je hebt gelijk dat de gasten die achter in de top 100 staan inderdaad belachelijk slecht spelen en vaak niet eens sterren en/ skills hebben. dat had PAM wel anders mogen maken.
     

Deel Deze Pagina