1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[hotd3] problemen met save/load

Discussie in 'Algemeen' gestart door DutchG, 27 nov 2003.

  1. DutchG

    DutchG mr T 2 da B

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    1
    weet iemand hoe het saven en loaden werkt in house of the dead drie? want als ik in het save/load menuutje ben en ik selecteer save, of load, dan zegt ie saving respectievelijk loading, maar dan gebeurt er niks. en het lukt me ook niet om tijdens het spel te saven, want Of je continued, Of je bent alles kwijt. echt idioot. of kan dit gewoon niet?

    ik heb hem tweedehands gekocht, maar daar kan het toch niet aan liggen? en ik gebruik geen lightgun, mara dat lijkt me ook niet van belang?

    iemand die het snapt?
     
  2. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Het spel moet je in een keer doorlopen. Duurt ongeveer 25 minuten en dan heb je 3 uitgespeeld. Opties kan je saven en daarna kan je saven omdat dan deel 2 beschikbaar is om te spelen.
     
  3. DutchG

    DutchG mr T 2 da B

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    1
    aha, kijk, ja ik dacht al zoiets, maar snapte niet waar het load/save menuutje dan voor was, nu wel dus. thnx.

    ik heb nog n vraag, in het boekje staat, dat als een tweede speler wil 'joinen' dat ie dan gewoon op start moet drukken tijdens de gameplay, maar dan gebeurt er dus geen fuck bij mij, kan dat er misschien aan liggen dat als ik de instellingen gesaved heb, dat hij dan onthoud dat ik maar 1 speler wil of zoiets, lijkt mij nogal onlogisch, maar het is het enige dat ik kan bedenken
     

Deel Deze Pagina