1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

XSN -- Is het wat??

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door MaScH, 30 okt 2003.

  1. MaScH

    MaScH Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    lol.... ik zat er aan te denken om gelijk met topspin een starterskit te kopen.. Maar ja, nu ik niet mee mag doen...
     
  2. femmerink

    femmerink Active Member

    Berichten:
    399
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep, jij snapt het. XSN Sports is eigenlijk gewoon een pico bello systeempje voor kennissen ofzo. Maar stel je is voor dat je wordt ingedeeld tegen een Amerikaan. Ga jij maar is een wedstrijd plannen, die gast slaapt als wij leven en omgekerd :).

    Maar XSNsports is dus gewoon heel erg gevoelig voor de eerlijkheid van je tegenstanders. Ook bij een only XBW toernooi wat jij zegt zullen tegenstanders niet komen opdagen, je zal er maar 1 treffen terwijl je net op weg bent naar de toernooi winst.
     
  3. vassilli

    vassilli Guest

    Ik denk dat het wel iets gaan worden. Toernooien en competities zijn erg populair. Zeker bij mij.
     
  4. satan21

    satan21 New Member

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    1
    asl ze zo iets gaan doen weet ik cker dat ik mee doe_O_
     
  5. dendemen

    dendemen wasted'nwounded

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    0
    Valt er dan ook wat te winnen?Behalve natuurlijk de eer.
     
  6. H3in

    H3in Ja idd

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    pfff is wel lame vind ik...
    waarom geen gelijk spel oid?
     
  7. Indivi_Duel

    Indivi_Duel Freetimewarrior.com

    Berichten:
    399
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat vreemd dat ik nog niemand heb gehoord dat XSn helemaal nog niet werkt voor Top Spin en alles behalve NHL, Ik ging t een en ander al opzetten maar nix anders is al availeble ik hoop iig snel want ik zit ook met een vast (gelukkig NL/UK) gezelschap waar we een potje mee willen Top Spinnen.

    weet iemand toevallig een exacte datum ?

    Bvd, Indi D
     
  8. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Enige wat al werkt is NFL Fever 2004, de rest staat allemaal op 'soon'.. Wanneer dat precies is weet ik ook niet..

    Weet iemand trouwens of er ooit een (goede) voetbalgame komt op Xbox Live?
     
  9. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Word goes dat 18 november een groot deel van de games voor XSN open gaat!
     
  10. Indivi_Duel

    Indivi_Duel Freetimewarrior.com

    Berichten:
    399
    Leuk Bevonden:
    2
    Oh dat is al spoedig... Fingers crossed.
     
  11. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm... word zker later op de dag geopend dan...
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Meestal gebeurt dit laat in de middag in Amerika ... dus 19 november in Nederland
     
  13. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    oja... bummer... das waar ook, was ik ff vergeten
     
  14. Chronicle

    Chronicle Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    yes hij doet het
     
  15. DutchBastard

    DutchBastard 360 addict

    Berichten:
    623
    Leuk Bevonden:
    2
    OK, om een in de vergetelheid geraakte thread maar weer eens een beetje tot leven te wekken, hier mijn ervaringen op XSN Sports.

    Ik vindt het jammer van die coinytosses. Ik schat dat zo'n 60% van de wedstrijden niet gespeeld wordt. Ik ben hier zelf ook wleens schuldig aan, maarja soms kan het gebeuren dat je niet kan of het vergeet. Die sportsmanship rating werkt NIET. Als je tegenstanders niet op komen dagen gaat dat ook ten koste van jouw rating, fdat is jammer. Zoals ik al zei: ik vergeet ook wel eens een tournooitje (he Bartje...) maar om nou nu al een sportmansship rating van 1 ster te hebben vindt ik wel wat overdreven. Ik heb zelf denk ik een wedstrijd of 4 gemist, de rest was overmacht of een tegenstander die niet reageerde.

    Misschien een beetje vaag maar ik denk dat mijngevoel er wel in doorklinkt.
     
  16. PainfulHaVoK

    PainfulHaVoK A Dutch Ghost

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het volledig met DutchBastard eens en wil zelfs zover gaan om te zeggen dat Microsoft met dit idiote systeem de plank volledig mis heeft geslagen. Waarom? Dat zal ik eens even haarfijn uitleggen!

    1) Je hebt naast een Xbox, een LIVE abonnement, een XSN game en een breedbandverbinding ook nog een Personal Computer en een .NET passport nodig;
    2) Dat je de tournamenten op e PC moet organiseren, is gewoon onhandig! Ik heb GVD geen console om dan alsnog vanalles op de computer te moeten ondernemen. M.i. had Microsoft het beter allemaal op de Xbox kunnen houden; de Xbox is immers een verkapte PC waar makkelijk een webbrowser op kan draaien!
    :cool: De timelimits slaan echt helemaal nergens op. Soms is het gewoon niet mogelijk om binnen de gestelde periode van maximaal 7 dagen je match te spelen. En wat er dan gebeurt, slaat al helemaal nergens op: Het systeem bepaalt wie er gewonnen heeft door middel van een COINTOSS! Er wordt dus niet gekeken naar de stats van beide spelers om te bepalen wie er waarschijnlijk gewonnen zou hebben, nee, het is een kwestie van puur geluk. Weer een gemiste kans.

    Al met al ben ik erg teleurgesteld in de mogelijkheden die XSN biedt. Ik heb nu enkel Top Spin gezien, en heb gemerkt dat er nauwelijks iemand op komt dagen om zijn matches te spelen. Ik hoop dat er in de toekomst nog flink aan gespijkerd gaat worden, want tot nu toe biedt XSN niets wat je niet met een stuk papier, een pen en een paar vrienden voor elkaar had kunnen krijgen. De wereldwijde rankings heb ik nog nergens kunnen vinden, de site is superbuggy, vooral met het insignen met je .NET passport, kortom: XSN zuigt in mijn opinie keihard paardekont!

    Ik vraag me zelfs af of er wel IEMAND op deze aardkloot is die enige toekomst ziet in deze waardeloze service. Microsoft: back to the drawing board!
     

Deel Deze Pagina