1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

'<..> of <..> die' topics

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door XiroKe, 17 nov 2003.

  1. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Waarom worden sommige topics waarin word gevraagd welke van twee games iemand moet kopen wel gesloten en de ander niet?

    Bij de een, waar ik het mee eens ben, moet je reviews lezen, bij de ander blijft hij gewoon open. Zonder enig echt verschil (dat ik heb kunnen ontdekken) behalve de betreffende spellen.

    Recente topics bijv.

    -> open
    Klik
    Klik (hierbij is het zelfs zo dat er een andere thread precies dezelfde games betreft.

    -> gesloten
    Klik

    Ik dacht dat XBW tegen dit soort topics was, maar nu is het me helemaal niet duidelijk meer wanneer zo'n topic open blijft en wanneer hij gesloten word.
     
  2. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    In principe kunnen het leuke topics worden, mits normaal opgezet door iemand. Als iemand zegt "Welke moek kope, ssx of amped" dan is dat anders dan dat hij/zij zelf alvast voorzichzelf wat voors en tegens plaatst en op een normale manier een leuke discussie probeert te starten w.b. de kwaliteit van twee vergelijkbare games.

    Niet altijd worden topics gezien though, zoals in dit geval, dus dan zeggen dat XBW ze direct endorsed gaat wat ver i guess :)
     
  3. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Aha, dan is het al een stuk duidelijker.

    En zie dat je 'die ene' thread ook al hebt gesloten, ik ben weer blij. :cool:
     
  4. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    ach er worden echt heel veel van zulke threads geopent, ik vind dat de mods hun werk goed doen... echt elke week 1 ofsow..:{
     
  5. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Je bedoelt gemmideld elke dag 1 en in ht weekend meer, ik snap echt niet dat mensen dat niet snappen |:-
     
  6. DutchBastard

    DutchBastard 360 addict

    Berichten:
    623
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat snap ik ook niet 8).

    Zo moeilijk is het toch niet om te kiezen, en als je dan al niet kan kiezen waarom kies je er dan voor dat anderen voor jou kiezen....
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2003
  7. RumbleBumble

    RumbleBumble Active Member

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het opzich logisch dat veel mensen dit vragen. De Xbox heeft de laatste tijd namelijk veel nieuwe gebruikers zien komen, die niet zoals velen van ons al ja(a)r(en) Xbw bezoeken. Die weten niet welke games goed, slecht of ronduit bagger zijn. Die vragen dus bij hun aankoop wat goed spul is, en wat ze moeten hebben. Maar wij mede gebruikers van de Xbox snappen dit blijkbaar niet en sluiten de hap... Tjah kan ook
     
  8. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Dit snap ik ook niet:{

    Als je een ander voor je laat kiezen, omdat je zelf niet weet wat je moet kopen, dan heb je er na een bepaalde tijd toch spijt van dat je dat spel bent gaan kopen, omdat je dan niet van je eigen smaak uit gaat. Je kunt het beste zelf op onderzoek uitgaan en zelf uitvinden wat het beste spel is, door reviews te lezen of je huurt de spellen gewoon eerst bij de videotheek:)
     
  9. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Die topics zijn gebaseerd op meningen, meestal al gevormd voor ten minste een van beide te hebben gespeelt, en er zitten veel fans tussen. Ik vind het vaak niet erg representatief.

    Bovendien, hiervoor hebben we toch reviews, als je een beetje Engels kan heb je er genoeg te lezen.
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Niet helemaal waar als iemand vraagt: Wat is lekkerder een appel of een peer? Kan ik mijn mening geven, maar de persoon die de topic start heeft heel weinig aan mijn mening. Sterker nog ik vind een banaan lekkerder ... :{

    Als je een vraag stelt wat vind je lekkerder een elstar of een andere appel soort ... heb je al een betere topic ... maar blijft het nog steeds een mening = een opsom draadje.

    De thread starter kan eigenlijk beter vragen in bijv een bestaande topic ... waarom is dit spel leuk .... en een paar (p)reviews gaan lezen...
     
  11. RumbleBumble

    RumbleBumble Active Member

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    0
    Stel je voor, je kent geen game. Dan kun je in het wilder weg gaan spitten in tientallen, nee misschien zelfs honderden reviews van games die inmiddels uit zijn. Veel plezier.

    Je kunt ook aan een grote groep gebruikers vragen wat echt dé games zijn. Dan zul je altijd zien dat er een aantal games tussenuit springen.

    Nog beter zou het zijn deze mensen te verwijzen naar die top 100 van alle Xbox games, maar waar stond die ook al weer? :)
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ehm tja .... als je geen game kent ... weet je ook geen naam ... dus als je een game wilt vergelijken ... moet je toch al iets van het spel af weten .... toch :confused:
     
  13. RumbleBumble

    RumbleBumble Active Member

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep daar heb je gelijk in. Ik had het hier meer over een kopen van een game in het algemeen, niet over het kiezen :)
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Klopt, maar als je een game in de winkel ziet en het lijkt je wel een leuk spel (hoesje) ... dan zou ik op zoek gaan naar reviews, want daar krijg je een redelijk beeld van een bepaalde game.... als je het vraagt aan mede xbox'ers zullen ze jou een vertekend beeld geven ... Ik spreek uit ervaring ... ik had Ghost Recon:Island of Thunder gekocht .... maar achteraf vind ik er helemaal niets aan ...
     
  15. RumbleBumble

    RumbleBumble Active Member

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep, your right. Natuurlijk is niet ieders mening hetzelfde. Maar bij bepaalde tips kun je er natuurlijk wel vanuit gaan dat een game 'goed' is. Als ik vraag op een forumpie, wat is de beste game, zul je velen horen zeggen; Halo. Hier zul je je denk ik ook geen buil aan kopen. Maar het blijft natuurlijk altijd subjectief, daar heb je groot gelijk in. Zo heb ik me ooit eens Steel Battalion laten aanpraten...
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    als je de ene race game gaat vergelijken met een andere... zoals de Protject Ghotham Racing 2 vs Need For Speed Underground .... krijg je nog een aardige discussie, omdat het soortgelijken games zijn ... dus die threads kunnen wat mij betreft open blijven ... maar als je Grabbed by the Ghoulies gaat vergelijken met Halo .... Tja ... dan kan je geen zinnig antwoord geven ...
     

Deel Deze Pagina