1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Crimson Skies: High Road to Revenge

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sphinx, 10 aug 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The-Dentist

    The-Dentist Legalize it

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    veel te kort!
    Hij is na een week flink spelen echt wel uitgespeeld.
    Er zijn slechts 5 of 6 omgevingen.
    Na het uitspelen kan je echter wel de game overnieuw met je verdiende geld, en tokens + upgraded vliegtuigen spelen.
    Maar zoals ik al zei, singleplayer vind ik veeeeel te kort.
    Gewoon zonde van de game dat ze het vrijwel alleen op live focussen.
    Zo lijkt het tenminste.
     
  2. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    ja maar hoeveel uur ongeveer
     
  3. The-Dentist

    The-Dentist Legalize it

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    uurtje of 14 denk ik (correct me if i'm wrong)
     
  4. Craven

    Craven Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Vindik niet echt heel kort, niet super lang maar ook nie kort :p
     
  5. The-Dentist

    The-Dentist Legalize it

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    tja... time flies when you're having fun..
    Hij had van mij 3 keer zo lang mogen zijn, het is zo'n onwijs leuk spel, supergaaf gewoon.
     
  6. Craven

    Craven Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmm kga dan ff de revieuw lezen:)
     
  7. Tha Thomas

    Tha Thomas ...............

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik blijf het spel cool vinden, zelfs nadat ik hem al heb uitgespeeld (een week flink spelen). Ik vond hem ook wel te kort maarja, met die "eindbaas" was ik ook wel ff bezig.
    Nu ben ik bezig op very hard en het blijft gewoon leuk ook al ken je alles.
    Trouwens ik heb nog een grapje gevonden in de single player, Ik zeg nog niet hoe of wat maar zoek maar eens in de 2e wereld. Ook kun je neutrale vliegtuigen en zaps neerhalen en als je een zap neerhaalt krijg je ook nog een beetje geld. niet zo veel maar toch. Ik ga proberen om miljonair te worden in het spel, misschien krijg je dan nog een filmpje ofzo :D.
     
  8. Bombermania

    Bombermania New Member

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo is toch ook in een uurtje of 10 uit te spelen en de nieuwe Max Payne ook. Dus jullie moeten niet zo zeuren....
     
  9. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    Om mijn god deze spel word gewoon beter en beter naarmate ik het meer speel!
     
  10. The-Dentist

    The-Dentist Legalize it

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    In die 2e omgeving, bedoel je zeker dat je ff naar de wc ken (wc hokje buiten)?
    Daar moest ik ook wel onwijs om lachen ja:)
     
  11. DutchG

    DutchG mr T 2 da B

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb m uit gespeeld, ben nu voor de tweede keer bezig, maar ik kwam achter iets lijps, er is zo'n vliegtuig: de constable, en die heb ik ergens op n vliegveldje gepakt, alleen nou blijft ie niet in mijn 'vaste vliegtuigen plek' volgens mij omdat alle plaatsen vol zijn met andere vliegtuigen. echt wazig. heeft hier nog iemand last van? verder natuurlijk zwaar heftige game
     
  12. Tha Thomas

    Tha Thomas ...............

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0

    Ja het WC hokje met het maantje ik vind hem ook zeker cool

    @DutchG
    Ik mis de canstable en ik heb nog een plekje vrij, maar waar krijg je dat vliegtuig? Ik ben nu voor de 2e keer het verhaal aan het volgen dus ik zou graag nu dat vliegtuig wel willen krijgen. Welke vliegtuigen heb jij dan als je geen plek meer over hebt?
     
  13. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb hem net, en het is een leuke game! Ik heb net m'n eerste vliegtuig erbij...

    Besturing is even wennen, je gaat gelijk met je duimen op de knoppen in "Halo" stijl, maar dat gaat hier net even anders.

    Jammer dat je niet een vijand kan uitkiezen en dan target-lock kan doen, maarja, het is ook geen F16 waar we in vliegen...

    Multiplayer nog niet geprobeerd...
     
  14. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Het spel heb ik nu een paar dagen en ik ben er zeer tevreden over! Vooral over het besturingsgemak, ik verwachte een redelijk moeilijke besturing die uren zou duren om onder de knie te krijgen maar ipv vloog ik meteen loopings zonder het spoor bijster te raken.
    Het spel wordt naarmate je speelt steeds leuker lijkt wel terwijl je toch steeds hetzelfde aan 't doen bent, weinig spellen waar ik dit ook meemaak. De singleplayer is koel, ben nu aangekomen in The Lost City, laatste level volgens mij... :)
    Als ik hem heb uitgespeelt ga ik ff Live checken, kijken hoe groot het fun-gehalte daar ligt.
    Lang geleden dat ik me zolang heb kunnen vermaken met een spel wat toch moeilijk is maar niet tè frustrerend, alles is erg goed verdeeld.
     
  15. edding3000

    edding3000 Guest

    hij is heel makkelijk onder de knie te krijgen en ook best makkelijk echt te masteren. Ik vond de Single Player een beetje aan de korte kant in verhouding tot Crimson Skies 1 een aantal jaar geleden op de pc. Ook Is hij een stuk makkelijker.
    Live! kan ook heel erg fun zijn, er word wellecht een klein tikkeltje weinig gepraat maar dat komt omdat in sommige potten de spanning echt te snijden is.
    Ik vind de extra Modus zoals met die kip en het muntje best wel bagger. Team Dogfight is leuk maar het is meestal oneerlijk en een beetje warrig.
    Het leukste blijft gewoon ieder voor zich, ik heb me er denk ik zo een 15 uur echt aan een stuk door mee weten te vermaken, wel slapen tussen door natuurlijk.
    Nu zwakt het toch alweer redelijk af en ga ik binnenkort Rainbow Six 3 en Counterstrike halen. Van die laatste verwacht ik best wel heel wat.
     
  16. Tha Thomas

    Tha Thomas ...............

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt geen miljonair worden! Ik dacht: ik ga ff ervoor zorgen dat ik miljonair wordt, maar je kunt niet meer dan 999.999 hebben. wel jammmer...
     
  17. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ga hem nog wel een keer kopen maar eerst Counter Strike!!
     
  18. Skycraper

    Skycraper Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet... . ikwil ehm misschien oo khalen maar jah live krijg ik over een maand. omdat ik een draadloos kastje nodig heb (of kan je ook een ander gebruiken) misschien dat asl ik live heb dat ik hem nog ff ga halen.... mocht iemand mij kunenn helpen koop ik dit gave spel vanmiddag misschien al :)
     
  19. Razor

    Razor Online enabled

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet nog niet of ik hem ga kopen...
    Ik wil hem eigenlijk Tweedehamds ruilen
     
  20. Tha Thomas

    Tha Thomas ...............

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Het spel is echt wel vet, misschien iets aan de korte kant. Maar met live lijkt mij hem zwaar cool.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina