1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De übergrote Star Wars: KOTOR help thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door TheRealMcenzy, 12 sep 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. underhunter

    underhunter XBW member 706

    Berichten:
    683
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet wat jullie allemaal uitvoeren, maar ik heb die gast gewoon goed hard op z'n plaat geslagen tot hij dood was, dat werkt ook hoor
     
  2. Snakie

    Snakie Active Member

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom stelt iedereen steeds dezelfde vraag, gebruik ffies de help tread of kijk gewoon goed rond in dit topic....
    Dan hoeft er niet 10x antwoord te worden gegeven op 1 vraag....
    Ik ben nu trouwens een 2e game begonnen, nu light-side bezig.
    Help nu alle mensen netjes :+
     
  3. dewd

    dewd Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    :confused: Hoe kun je nu vast zitten in een gevecht? Of je wint, of je verliest.. En het gevecht tegen saul is niet zo moeilijk dus ik denk dat je iets duidelijker moet zijn..
     
  4. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    nou ok goed om te weten dat de ellende ophoud :)
    maar ik heb nix kunnen vinden over een apparaatje..kun je precieser zijn wat ik vind dit echt heel verpestend... als je nou niet verder komt met een opdracht ok maar niet omdat er gewoon een shitload is aan mannetjes.... vast bedankt :cool:
     
  5. dewd

    dewd Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Op een gegeven moment kom je net ff voorbij de enorme zwerm mensen die je komt aanvallen. Daar kun je rechts naar een lift, en links naar een computer ruimte. Vergeet niet naar die computer ruimte te gaan. En hopen dat je flink wat spikes nog hebt :)
     
  6. the-X

    the-X XBox is the Future.

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem nu ook verlslagen maar nu moet ik op de basis van davis de ebon hawk vinden maar waar zit ie?????????
     
  7. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    Die computer kamer wist ik, dan zet je die sentry guns uit..uiteindelijk toch gelukt om TOCH iedereen maar neer te meppen...ik ben nu bij Lord Malak mijn sith title reclaimen:cool:
    heb hem nog niet verslagen...
     
  8. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik weet niet of dit al gevraagd is, mar ik heb nu iets heel weirds op Tatooine. Ik moest dus een sandpeople enclave binnendringen. Aangezien ik zo dom was om alleen de sandpeople clothing aan te trekken, en niet die droid te kopen (dat schijnt te moeten vanwege een vertaling ofzo) kwam ik wel voorbij de turrets, maar ik werd opgewacht door een stel sandpeople, die niet in mijn vermomming trapte.
    Toen kreeg ik de keuze om weg te gaan, of om iedereen uit te moorden. Lief als ik wa, ging ik weg, maar nou kom ik ook niet meer voorbij de turrets!
    Ik heb wel altijd die clothing aan van de sandpeople, alleen ze beginnenmeteen op me te knallen als ik ook maar in de buurt kom, zodat ik nooit levend aankom in de enclave zelf.
    Hulp??
     
  9. dewd

    dewd Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je de starforce armour al gemaakt dan?
     
  10. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    ahh dies heel sterk zeker? ik kan nog terug lopen maar ik weet niet hoeveel spikes die kost.. keb er niet zoveel meer namelijk
     
  11. DaNoS

    DaNoS Geboren Held

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij vertellen hoe ik juhandi kan ompraten?
    Mij is het niet gelukt!?!?
    Ik heb haar per ongeluk afgelslacht...
    maar nu ben ik erachter dat zij ook deel uit kan maken van mijn party...

    8) KOTOR ROeLeErT
     
  12. Fusion

    Fusion Someone unfreeze me!

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Mhh ja dat had ik dus ook..De eerste keer kwam ik makkelijk langs
    die turrets met de sandpeopleclothes aan, daarna onmogelijk,
    vergeet het maar....

    Ben terug naar de stad gegaan en heb die droid gekocht..
    Was k*t want ik kwam geld tekort, dus moest ik
    dat ook weer verdienen, maar die droid was het meeeeer
    dan waard =)
    Ik raad je dus echt aan terug te gaan en die droid te kopen, dan wordt de sandpeople-enclave ook een makkie en die droid
    is zijn geld echt waard!!! (Vergeet even je goeie
    manieren bij die verkoper van de droid)
     
  13. Nyari

    Nyari Bullets Included...

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    droid en sandpeople clothes had i kgelukkig al van eerste keer bij me

    maar nu zit ik vast bij het doden van die krayt dragon
    ik krijg hem dood, maar als je die grot terug buiten komt wacht die calo nord je terug op met 4 slaafjes

    man, man die is though, en hij neemt nog medpacs ook de valsspeler ;)

    misschien is het omdat men party crap is: mezelf, juhani en die HK-47 droid, maar die loopt nog rond met basis uitrusting wegens geen geld

    en natuurlijk kan je juist dan niet terug om andere partymembers te halen of te healen

    iemand tips?
     
  14. dewd

    dewd Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Nyari, gebruik war force powers bij hem, maar als eerste moet je je beste grenades ff op z'n kop gooien..
    Dat was trouwens de enige keer dat me xbox het een beetje moeilijk had..qua fps bedoel ik.
     
  15. Snakie

    Snakie Active Member

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    neem bastilla ook gewoon mee, dan is calo nord een makkie, laat jezelf ook goed op en heal jezelf vaak genoeg ;)
     
  16. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben nog niet zo heel ver.
    ik moet en prototype accelator vinden.
    Of zo waar is dat.
     
  17. dewd

    dewd Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik las net in het andere topic dat je hem al uitgespeeld had.. Nahja volgende keer ff aan denken dan ;)
     
  18. Nyari

    Nyari Bullets Included...

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    duo op die vraag hebben we al een paar keer geantwoord, je moet wel luisteren he joh ;)

    die is in die dark vulkar base, daar kom je via de undercity
    ga naar de undercity en ergens daar buiten het "dorp" vind je de Twi'Lek Mission, zij zal je de weg tonen in de sewers
    via die sewers kan je Missions vriend Zaalbar de Wookie (grote haarbal) bevrijden en in ruil daarvoor brengt ze je naar de Dark Vulkar Base, waar zich de prototype accelerator bevindt

    in de base gewoon goed zoeken en daar vindt je hem wel

    daar haperde ie bij mij ook wel, natuurlijk had die Canderous me opgezadelt met 7 Ion Grenades waar ik dus niets mee ben :mad:

    Was dus volledig opgeladen, maar dat healen wil al eens tegenslagen :)
    heb de neiging om altijd nog snel 1 slag te willen uitdelen, waardoor er dus geen tijd meer is voor healing |:-
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2003
  19. hunter

    hunter Battleship

    Berichten:
    446
    Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand mij vertellen hoe dat vechtsysteem precies werkt....ik heb het idee dat ik m'n personage vertel iemand aan te vallen, dat gaat ie doen en vervolgens kijk je of het meezit en je em afmaakt.....ben net begonnen en aan het vechten tegen twitch, alleen die gast houd net ff iets meer leven over dan mij. Op de een of andere manier weet hij vrij veel te ontwijken, geeft ie tussendoor trappen (die altijd raak zijn) en weet ie alles raak te schieten en ik niet.....heeft dit iets te maken met experience-points en upgraden ?? Of kan je dit soort actie wel zelf doen ?En mocht het met upgraden te makien hebben : hoe moet ik mijn personage dan upgraden om em ook een beetje te kunnen laten vechten, want nu is het gewoon dom vissenvoer waar ik mee vecht lijkt |:-

    verder is KOTOR wel errug vet }:]
     
  20. Nyari

    Nyari Bullets Included...

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    dat heeft te maken met % to hit
    je hebt een bepaald % kans om iemand te raken en het game bepaald door kans of je raakt of niet

    hoe hoger je level hoe meer % to hit, maar er zijn ook items die je % to hit
    verder heb je waarschijnlijk al ontdekt dat je met de witte button het game kan pauseren, waardoor je tijd hebt om een volgorde van handelingen in te geven met de X-button

    pauseer ff als je het nodig hebt en neem enkele medpacs
    vergeet ok niet voor het gevecht al je boosters (stamina, strength en alarcity) te gebruiken als je er nog hebt
    en zet ook je schil aan als je er nog een hebt

    *ps*
    CaloNord is dood, heb dus alles op tatooine afgehandeld
    W000000t _O_

    ff vraagje
    kheb voor het verslaan van die Krayt Dragon een Dragon Pearl gekregeni kkan die in de sand ppl village omruilen tegen info over hun geschiedenis, moet ik dit doen of kan ik die beter in een lightsaber rammen?
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2003
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina