1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoe kom jij aan geld voor games?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Black FoX, 15 sep 2003.

  1. Black FoX

    Black FoX Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    2
    Yo,

    Games zijn duur. Je wilt er zoveel mogelijk hebben maar je budget is niet zo groot. Je moet dus kiezen.

    Ik ben benieuwd hoe jullie aan je games komen. Moeten jullie er zelf voor betalen? Of heb je ouders die erg gul zijn?

    Ikzelf hoef echt niet aan mijn ouders te vragen of ze een game voor me willen kopen. Daarom koop ik bijna nooit games voor 50/60 euro :'-(

    Hoe zit dat bij jullie?
     
  2. fisher

    fisher Freestyler

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    ik koop ze van mijn eigen geld. Wat ik via zakgeld krijg. :)Ik hoef ook echt niet te vragen of mijn ouders een spel kopen. :'-(
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2003
  3. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    Werken....ik werk zo'n 30 uur per week, dus heb per maand zo'n 900 euro te besteden...tsja...je moet er wat voor over hebben niet? :)
     
  4. Kane

    Kane Xcusses voor de post

    Berichten:
    342
    Leuk Bevonden:
    2
    ik krijg zakgeld van mun ouders en van mun oma...

    trouwens.. ik koop alleen spellen voor mun consoles... voor pc koop ik ze niet.. daar kom ik gratis aan :p
     
  5. Black FoX

    Black FoX Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik werk zo'n 30 uur op school per week, en krijg geen ene cent :'-( :D

    Ik werk wel maar als ik een recent xboxspel koop is het geld wel helemaal weg :{
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2003
  6. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    ik werk 7 uurtje in de week in een supermarkt en koop nooit een gloednieuwe game. soms een budget en vaak ook op x-bazar. dan hou ik nog wel geld over en dat hoopt zich lekker op :D dus ik heb nog een appeltje voor de dorst :)
     
  7. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    Ben zaterdagpostbode *) .
     
  8. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Ik werk me de hele maand kapot en heb daarom dan ook gelukkig wel wat te besteden. Desondanks is het al weer een tijdje geleden dat ik de volle mep heb betaald voor een game. Het is voor mij een soort van sport geworden om games zo voordelig mogelijk te pakken te krijgen en ik speur dan ook iedere site af voor voordeeltjes. En dan hebben we natuurlijk X-Bazar nog. :)

    Het enige nadeel is dan ook dat ik nu een overschot aan games heb die ik nog moet spelen. En die wordt steeds groter en groter. 8)
     
  9. ToanToan

    ToanToan nicceee

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    1
    mijn vader koopt heel vaak een spel voor mij.(ben eigenlijk wel verwend krijg best wel veel). en ik kan mijn spellen van mircosoft ook voor 20 euro krijgen.
     
  10. mcv

    mcv XboX Live Junk!

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben webdsigner en daar krijg ik geld voor :D. Daar koop is meestal me xbox games voor (deze week nog MM3 en MotoGP 2 gekocht:)).
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    ben vakkenvuller bij de C1000..en werk ruim 15 uur in de week...maal 4 euro per uur...dus ruim 200 euro in de maand

    kan dus wel een xbox spel per maand kopen..wat ik trouwens niet elke maan doe..

    /edit: en ik krjg natuurlijk ook nog zakgeld per week
     
    Laatst bewerkt: 16 sep 2003
  12. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    Werk en krijg zakgeld, maar probeer ook altijd zo goedkoop mogelijk een game te krijgen, zo koop ik tegenwoordig bijna alleen nog maar Pre-order games bij gcshop.nl en ruil/koop ik vaak op xboxbazar
     
  13. tonymontana

    tonymontana you talkin' to me?

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    ik koop geen games, ik steel ze
     
  14. XBOXLIVE!

    XBOXLIVE! Guest

    Ik werk elke Zaterdag bij de V & D... Dat verdient best lekker, en van mijn maandelijkse salaris koop ik mijn xbox spellen!!
     
  15. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    uhm ik ben min of meer op zoek naar een baan eigenlijk..
    want eind v/h jaar ga ik het zo absoluut niet redden..
    pff zoveel games.. zoweinig geld...
    maar k ruil/koop nu games via xbazar....
     
  16. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    dat wilden we ook echt weten he:{
     
  17. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Toen ik net mijn Xbox kreeg (jaja:p) kocht ik een hoop games via marktplaats. Daar heb ik ongeveer 200 euro aan uitgegeven. Daarna heb ik heel vaak geruild, en dan constant op zoek zijn naar de game die net iets beter is. En zo ben ik aan de verzameling gekomen die ik nu heb! Ik heb dus al een stuk of 9 games verruild omdat ik ze heb uitgespeelt.

    Ik heb nog maar 1 game gekocht, namelijk MM3 (die heb ik verdiend met m'n krantenwijk mocht dat interessant zijn:p).
     
  18. Machiel

    Machiel Just Be Me!!!

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik werk voltijd (40 uur) als magazijnmedewerker in een groothandel voor cd's, dvd's en spellen voor bijna elk platform (pc, xbox, ps2, gc, gba). Dus 2 voordelen voor mij.

    1) omdat ik voltijd werk krijg ik lekker veel geld ca €1100 p/m
    2) en omdat ik in een magazijn werk, kan ik de spellen voor (veel)goedkoper krijgen. Voorbeeld: had MM3 voor €48 ipv €60. Scheelt toch zo'n €12 *)

    En de aankomende maanden zal er duur worden voor mij... :{
     
  19. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmm....dat sort prijzen betaal ik ook...via play.com en dvdcrave.com :+

    ;)
     
  20. Monkeyk

    Monkeyk MoNkEyS LaW

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    ja sorry dat ik het zeg machiel maaruuhh das nie echt inkoop, ja mischien sommige games maar de meeste zijn ietsie goedkoper
     

Deel Deze Pagina