1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Star Wars: Knights of the old Republic

Discussie in 'Algemeen' gestart door Clawviper, 5 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    hoe ben je aan die robot gekomen als ik vragen mag ? zo te horen is het dus niet dezelfde als op koriban. ik mot hem wel hebben hij word me derde team member. Heb super sterke wookie die ik nu train om secruty te krijgen en comp use en een supersterke sith character. nu die robot nog en ik ben onoverwinnelijk
     
  2. satan21

    satan21 New Member

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    1
    ik moet nu die motor vinden voor de swoop race... en ik ben al 2 keer dood gegaan:p . de vijanden zijn daar best wel sterk.

    wat voor soort gast spelen jullie? scout scoundrell of soldier, ik speel soldier
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2003
  3. The Dark Prince

    The Dark Prince xboxworld.nl

    Berichten:
    374
    Leuk Bevonden:
    0
    vlieg naar tatooine, ga naar de droid shop en daar staat hij, die gast vraagt 4000 maar je bedreigt hem maar en ineens zijn het 2000 credits minder voor die robot:)
     
  4. Quack

    Quack That's my stapler.

    Berichten:
    958
    Leuk Bevonden:
    0
    ***** SPOILER *****

    Ah... the hard way.. ;)

    De makkelijke manier is de ordor capsule thingy, wat in de afgerukte hand zit, die voor de deur ligt, in de hoop met botten te leggen samen met een granaat... rancor eet zooi op, incl. granaat.. en BOEM!!! :D

    ***** SPOILER *****
     
  5. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    dus die superdroid ( lijkt beetje op federation droid ) niet die r2 shit. die kan ik halen op tatooine? heheh dan weet ik al welke planeet ik zo ga bezoeken


    nog een vraagje op dantooine heb ik een aantal malordian verslagen maar die goser waar ik het voor doe zegt dat ik de leider moet doden. waar is die hond?
     
  6. The Dark Prince

    The Dark Prince xboxworld.nl

    Berichten:
    374
    Leuk Bevonden:
    0
    idd ik kan die gast ook niet vinden! wel die achterlijke droid en die shen die ontvoerd is maar das al
     
  7. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    Jolee, die zwerft ergens op Kashyyk rond, vrij laag.
    Gezoend met bastila???????? kewl
    iedereen heeft het over 'die sith character'....hebben we het hier over Candelerous Orno (is geen sith, wel dark) de Assasin droid (geen sith, wel dark.) of iemand anders?

    * ik heb er nu 13 uur netto opzitten en ben net Jedi. Ik heb ALLEs op Taris gedaan op de light manier en ben nu al zeer light.
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2003
  8. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    ik vecht nu nog met 2 zwaarden. Alleen mis ik alles de helft v/d tijd. Wat voor Feat moet ik daarvoor upgraden? Ik speel met een Scout, dus ik kan mijn ''Weapon Focus: Melee'' niet meer verder upgraden dan het 2e blokje upgraden. Moet ik nu die ene ''2-weapon fighting'' feat upgraden? Die heb ik namelijk nog maar op het 1e blokje. :p
    Ik had misschien maar voor soldier moeten kiezen. Maar daar kosten de skills zoveel..
    En je hebt in het begin ook zo'n lelijke rugzak ofzo, gaat die er later nog af als je 'n ander uniform koopt?
    Jaja.. Ik ben een beetje een noob maar who cares :+

    Edit: Wat zouden jullie trouwens vinden van een KotOR Subforum? Mij lijkt dat wel wat.. Ach jah, Wie ben ik om zoiets te zeggen :+
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2003
  9. the-X

    the-X XBox is the Future.

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu eindelijk bij die gendor.
    Maar ik kan hem niet doden,Ik was als mission en dan stealth maar als ik dan door die andere deur ben kan ik onmogerlijk die 2 vulkar soldiers doden en als ik met mijn main character kom kan ik geen grenades pakken(hij zegt you can't equip this item.)Dus hoe moet ik hem nu doden????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????/
     
  10. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    me2, ik ben nog geen jedi, maar ben wel bezig met de laatste opdracht:9
     
  11. dewd

    dewd Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Die kom je vanzelf tegen, je bent net van Taris af dus je moet dit figuurtje nog ergens zien te vinden :)
     
  12. the-X

    the-X XBox is the Future.

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    IK ben er nu doorheen.ik had ergens overheen gekeken ik ga weer verder spelen.........
     
  13. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    ik ben nu net in die militairy base van de sith op taris, ik sta tegen over die sith dudemet zijn force krachten.. ik ga hem maar meteen is ff slachten nu :cool:
     
  14. slicer

    slicer iech bin de beste

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben net met kotor begonnen
    en ben nu op de eerste planeet
    bij de appartementen waar een sith guart voor staat en ze hebben het over sith pakken
    je krijg nu de keus om de prisoner te bevrijden
    ik heb dit gedaan
    en je krijgt dan een gesprek
    in het gesprek hebben ze het over het volk (beks)
    nou is dit mijn achternaam
    is dit toeval of haalt de xbox je live gegevens uit je hd om dit in het spel te gebruiken
    vond het wel maf om je eigen naam te zien
     
  15. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    ik heb het spel al gezien met de 9 characters, maar kan me zo gauw geen dark character beginnen. zoek de naam es op, dan weet ik het wel (we hebben het toch over een PARTY member)
     
  16. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    het spijt me je te moeten zeggen dat jouw familie niet alleen op jouw xbox, maar ook op de mijne een criminele gang is :p
    maw: toeval :d
     
  17. Bullet

    Bullet What the hell...

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo wtf man.
    Ik kom telkens niet voorbij die robot die voor de lift staat met een schild aan.
    Ik heb geen genoeg spikes om z'n schild uit te schakelen.
    En kan hem dan niet verslaan als ik dan naar hem toe ga.
    Hoe kan ik hem verslaan?
    Of iemand enig idee waar ik nog spikes kan kopen want ik heb ze volgens mij al overal opgekocht :confused: .
    Antwoord plz, want dan kan ik weer verder spelen :p .
     
  18. inod3

    inod3 Murai is een aap :-)

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
  19. Bullet

    Bullet What the hell...

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    0
    Allang *) .
     
  20. BoNEz|NL

    BoNEz|NL Active Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    0
    Woei, ben nu Padawan, ik ga straks de Ruins in (heb daar ff opgeslagen en gequit), ben benieuwd maar o-m-g, wat is dit een vet spel, beter dan al m'n Xbox games samen....
    Toen ik net aan het spelen was kwam ik erachter dat het al 2 uur later was 8).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina