1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Star Wars: Knights of the old Republic

Discussie in 'Algemeen' gestart door Clawviper, 5 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. the-X

    the-X XBox is the Future.

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb met mission wel iets moeten deactiveren maar toen ik daardoor liep kwam ik weer buiten uit.
     
  2. DaNoS

    DaNoS Geboren Held

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    kun je die mijnen eigenlijk op de een of andere manier uitschakelen?
     
  3. inod3

    inod3 Murai is een aap :-)

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    leuk om te zien dat echt iedereen enthousiast is over het spel..
    mijn poppetje is nou heel dark, het lijkt net of hij insecten ogen heeft, en in dat menu heeft hij van die rood zwarte mist achter zich en spatten er vonken uit :cool:
     
  5. Bitchslap

    Bitchslap _O_Rolling Stones_O_

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Kunnen jullie mij vertellen hoe ik die T3-M4 kan krijgen???
    En hoe ik die Rancor in de upper sewers kapot kan krijgen, of hoe ik er langs kan komen heb wel zo'n soort drankje van iemands arm gejat (lag een afgerukte arm ergens) maar dan weet ik niet wat ik moet dan.
    Alvast bedankt
     
  6. inod3

    inod3 Murai is een aap :-)

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Die T3-M4 moet je kopen voor 2000 credits die je op een gegeven moment vanzelf vind.

    De rancor heb ik met frag granaatjes verslagen.. Ik rende eerst die hal in en lokte em naar de kleine ingang waar ik uit kwam... Daar stond ik dus veilig. De Rancor stond net om het hoekje. Gooien maar!
     
  7. DaNoS

    DaNoS Geboren Held

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand misschien een antwoord op mijn vraag? :confused:

     
  8. dewd

    dewd Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Danos, je kunt mijnen uitschakelen of zelfs recoveren, maar dan moet je wel de demolition skill behoorlijk opvoeren.
    [edit]Voor het recoveren moet die skill hoog zijn, voor recoveren ligt het eraan wat voor type mine het is, average etc. [/edit]
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2003
  9. Sphinx

    Sphinx Active Member

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    1
    True .. True...

    Can`t stop playing...8)
     
  10. DaNoS

    DaNoS Geboren Held

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    ok thanx....
     
  11. BoNEz|NL

    BoNEz|NL Active Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, ik had toen niet genoeg credits daarvoor, had ik maar voor een keer persuade gebruikt :+.
     
  12. de luie hond

    de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    11
    Had ik ook gedaan :9. Scheelt toch weer 2000 credits, kreeg er wel een dark point voor, de enige tot nu toe :mad:.
     
  13. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    sjeesus deze topic gaat echt veelste snel. heb ff 1 dag niet meer gekeken en we zijn al iets van 15 pagina's verder... geen idee meer waar ik was gebleven. maare ff on-topic: ik heb het spel nu ook 2 daagjes en ik moet toegeven dat het met de eerste beelden ff slikken was maar naar mate je verder komt maken de graphics niet zoveel meer uit. ik ben nu een light soldier en begin de gevechten eindelijk een beetje te begrijpen :)
     
  14. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    na de hele middag in het gat Almere elke winkel te hebben afgezocht die games verkocht in het centrum en steeds bot te hebben gevangen uit wanhoop maar naar Lelystad te hebben gebeld naar Flevogames en daar dan dus 1 uur later eindelijk het spel in ontvangst te hebben kunnen nemen kan ik nu trots melden dat ook ik het heilige spel heb.
    Dank u voor uw aandacht :)
     
  15. Snakie

    Snakie Active Member

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    * Spoiler *
    Ik had die droid gekocht nadat ik veel geld had verdiend met het doden van ene bepaalde bounty hunter... Ik heb hem eigenlijk niet nodig gehad, gewoon stout gedaan en alle sand people uitgemoord :+

    * Spoiler *
     
  16. satan21

    satan21 New Member

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    1
    ik kan nu ook trots melden dat ik hem heb. die gevechtne zien er cool uit ik ben nu net uit het ruimte schip ontsnapt...*). maar ik ga weer verder spelen
     
  17. Bitchslap

    Bitchslap _O_Rolling Stones_O_

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Kunnen jullie mij nog wat vertellen asl je een wapen hebt gekozen staat er rechtsonder een paar cijfers in ut groen
    waar staan die voor???
     
  18. BoNEz|NL

    BoNEz|NL Active Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    0
    w00t heb net die moordzaak opgelost, nu weer bezig om die beesten te mollen met m'n double-bladed green lightsaber :cool:.
    De graphics worden echt steeds mooier, echt een masterlijk spel :9.
     
  19. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Kan je geen echte sith worden? heb net de sith master verslagen maar nu vallen alle studenten me aan. en hoe zit het met die moord robot die lid van je kan worden? is dat die rogue robot die in die grot zit? hoop het niet want die ligt nu in 20 stukjes

    me sith is echt cool me hele team is cool
    Dubbele lightzwaarden rulen echt zeg
     
  20. The Dark Prince

    The Dark Prince xboxworld.nl

    Berichten:
    374
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook een double bladed VIOLET lightsaber er zit ook een dragon pearl in ofzo die ik vond nadat de draak op tatooine in een paar mijntjes was getrapt:D


    hmm ik heb taris, dantooine en tatooine gedaan en ben nu op manaan in de sith enclave... is echt super gaaf spel ik kom nie tmeer aan mijn hw toe.

    maar ik heb nu alle party members behalve die middelste! waar is die?

    (ojah ik heb ook al gezoend met bastila8))
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2003
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina