1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De übergrote Star Wars: KOTOR help thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door TheRealMcenzy, 12 sep 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The SoldieR

    The SoldieR Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0

    bastilla goed (cure) ?? wat is dat en waar krijg ik dat?
     
  2. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    omlopen?(hebbie het nou tegen mij of weer tegen iemand anders?

    als je het tegen mij heb , ik heb heeel die Davik-s Estate al dorlopen, ik ken nergens anders meer heen help!!!! ik krijg die deur egt niet open:eek:

    en volgens mij heb ik 12spikes nodig om die deur open te krijgen
    2om in de computer in te loggen, en nog een 10 om die eur open te maken:eek: maar ik heb er maar 7 |:-
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2003
  3. mrhalolover

    mrhalolover XBX

    Berichten:
    737
    Leuk Bevonden:
    0
    je wilt de deur van de hangar openmaken? Dan moet je carth ofzo gebruiken (check de stats). In ieder geval iemand met pluspunten voor computers en dan heb je minder spikes nodig
     
  4. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    ok thnx het is gelukt:9
     
  5. The SoldieR

    The SoldieR Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen,wat is nou een bastilla goed (cure) ?
     
  6. InfernoGamer

    InfernoGamer ...

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    dat is toch een 'jedi' :eek:
     
  7. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat kan ik bevestigen...

    hoe dan ookm, kan iemand mij helpen op de vorige pagina?
     
  8. dewd

    dewd Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Soldier, een van bastilla's force powers is cure. Dan hoef je geen medpacks te gebruik maar dan cured bastila de mensen om haar heen. Als je haar nog niet gevonden hebt zul je het met medpacks moeten doen..

    Qwx, zoek jij nog steeds de Vulgar hidden base op Taris? Die is vrij makkelijk te vinden, via de sewers voorbij de rancor.. En dan ben je er..
     
  9. Snakie

    Snakie Active Member

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Tis wel zo handig om bastilla te hebben terwijl je tegen die sith baas vecht. Zonder haar red je het bijna niet....
    Dus zorg eerst dat je die race wint!
     
  10. BoNEz|NL

    BoNEz|NL Active Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het zonder Bastilla gered :9.
    Nee maar die Dark Jedi is idd een bitch om van te winnen, maar tijdens dat gevecht moet je vaak saven, heeft bij mij geholpen...
     
  11. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    ik ben vrij laat naar die Dark Jedi gegaan en had midner moeite met hem dan met de assault droid...man, die T3H4 met zijn flame thrower is echt handig! Rakhoul, Dark Jedi, hij maakt er een grote barbeque van!!!!!
    Ik heb het serum, thnx!
     
  12. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    Je wilt naar de Vulkar Base?
    Upper City North>Lower Cite; loop naar het westen ga in lift naar>Under City >Praat wat etc voor queestes, items. Ga door hek in het noorden naar buiten, loop wat rond en je zult de ingang naar de >Sewers vinden. Hier wat rond wandelen, Zaalbar reddem, terug naar het forcefield, verder lopen> ander deel vd Sewers ; dood de Rancor met het parfum/granaten, ga dan de >Vulkar Base binnen.


    **EDIT ik zie dat je bij de Hidden Beks bent. Das in Lower City..ga dus noord, dan west. dan routebeschrijving volgen.
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2003
  13. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu in Dantooine, en dat ziet er best mooi en leuk uit ;)
    Ik heb nu 1 keer tegen die Dark Jedi in the grove gevochten en toen stopte ik maar want ik was weer eens te lang bezig 8)
     
  14. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit ook op Dantooine, moet dan 3 dingen doen (vragen beantwoorden, Lightsaber maken) maar ik moet nog 1 ding doen van dat mannetje voor ik bij de Jedi's zit, wat moet ik doen? Hij zegt iets over Dark in SouthEast, maar de exate locatie is niet duidelijk, weten jullie wat ik moet doen??
     
  15. Bombermania

    Bombermania New Member

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet gewoon het grasveld in gaan, Crosward ofzo. Waar ook die alien staat met zijn winkeltje en dan komt je er vanzelf wel(richting Grove lopen)
     
  16. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    ben je al naar de Courtyard gegaan(naar buiten)??? Dan moet je zeg maar naar die velden gaan en als je daar een beetje gaat ronddwalen vind je de Dark Jedi vanzelf.
     
  17. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    oke thx (had al geprobeerd om naar buiten te gaan, maar niet gepraat met die droid)
     
  18. Q-Dancer

    Q-Dancer Guest

    Hey mensen, ik zit nu op Dantooine en ik heb nu de mogenlijkheid om naar een andere planeet te gaan. Welke raden jullie aan, ik wil zo snel mogenlijk Dark worden dus als jullie een tip hebben, gimme gimme gimme:cool:
     
  19. the-X

    the-X XBox is the Future.

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu Mission gevonden en die Wookie maar nu moet ik die Ganon ofzo zoeken maar ik loop steeds in die sewers en kan hem niet vinden???????.

    En ik heb ook al dat tegengif aan die zieken gegeven in dat dorp.

    Ik heb ook die schriften aan die oude vent gegeven en nu zijn ze op weg naar "the promised land".

    Waar vind ik nu die Ganon??
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2003
  20. dewd

    dewd Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Maakt niet uit, je kunt op elke planeet dark side points verdienen. De sith base zit op koriban, maar op de wookie planet heb ik bv meer dark side points gekregen..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina