1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Star Wars: Knights of the old Republic

Discussie in 'Algemeen' gestart door Clawviper, 5 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. the-X

    the-X XBox is the Future.

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu Mission gevonden en die Wookie maar nu moet ik die Ganon ofzo zoeken maar ik loop steeds in die sewers en kan hem niet vinden???????.

    En ik heb ook al dat tegengif aan die zieken gegeven in dat dorp.

    Ik heb ook die schriften aan die oude vent gegeven en nu zijn ze op weg naar "the promised land".

    Waar vind ik nu die Ganon??
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2003
  2. Freddy Xbox

    Freddy Xbox It's Pink!

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    En deze topic heeft de 2000 replys!! Wahooo!! Sorry voor de offtopic, ik ga weer verder spelen.
     
  3. da_master_chief

    da_master_chief Morrowind Master

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben net Padawan geworden met mijn blauwe light saber.
    Wat voor class hebben jullie gekozen? Ik had helemaal geen moeite met die gevechten in de arena en ook niet met die droid bij die lift en ik heb helemaal geen subquests gedaan op de eerste planeet om mijn skills te trainen.
    Ik ben btw een Male Soldier.

    Maar het spel is echt super verslavend. Heb hem zaterdag rond 5 uur gekregen en heb nu al meer dan 11 uur erop zitten.

    *Spoilertje*

    Nu baal ik wel een beetje dat ik die subquests niet gedaan heb. De planeet wordt vernietigd dus ik denk niet dat ik nog terug kan. Heb nog niet zelf de tijd gehad om het uit te proberen.
     
  4. MazeWing

    MazeWing Bla

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan dus niet.. Als je net begint met spelen en je kiest dan om je eigen hachje te redden. Dan zegt die vent dat het niet anders kan en moet je toch met 'm mee

    (en ja dit is een spoiler. Maar als mensen na 1 minuut spelen al dingen een spoiler vinden, dan vinden ze zeker elke star wars film al gespoiled omdat het altijd begint met het starwars logo, 3 alineas tekst en vervolgens gaat de camera over naar een ruimteschip ;))
     
  5. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Wooohoooo! Ik heb hem sinds vandaag ook! :D
    Prachtspel! Continue & zonder pauze's(alleen snel ff wat te knabbellen & drinken maarjah) gespeelt.

    Wat spelen jullie eigenlijk? Scoundrel, Scout of Soldier?
    ik nu een scout. Maar ik denk dat ik morgen overnieuw ga beginnen, maar dan met een scout. Ik mis zo'n beetje alles! Ik ben nu lvl 4, en vecht met 2 zwaarden. Waarom mis ik zoveel? Ik heb mijn 2-handed feat & die ene melee feat niet ge-upgrade na het lvl-en. Ligt het daaraan? Ook is mijn Dexterity aan de lage kant(10)..
    Some help please?
    Ook lukken mijn persuaties nooit. Maar dat komt omdat ik daar ook gewoon een lage skill in heb. :p
    En die Sneak werkt ook voor geen flikker (met die belt aan), zodra ik dichtbij kom gaan ze knallen & mij molestreren. :p
    Plz help :p
     
  6. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    hmm ik ren wel door het spel heen
    Taris
    Dantooine
    Kashyyyk
    en nu manaan ofzo (water planeet) ook bijna gehaald
     
  7. MazeWing

    MazeWing Bla

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een soldier gepakt, omdat ik veel wil gaan vechten enzo... maar je moet er rekening mee houden dat in het begin je idd nog niet echt sterk bent en er wel eens momenten zijn dat je zelfs in de simpele gevechten het onderspit kan delven... (mooi gezegt he :p)
     
  8. dewd

    dewd Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Dexterity is voor afstand wapens :) Dus wil je knokken met ze lightsabers(of andere toffe wapens *hint* *hint*) dan moet je focussen op melee.. Zoals iedereen. Ik vind het wel tof dat bijna iedereen hier nu de game super goed vind, want echt geloof me, hij wordt alleen maar beter..
     
  9. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja, dat dacht ik al.:)
    Maar dit dan?:
    Help?:+
     
  10. Demolition-Man

    Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    2
    Damn.. heb er nu al zeker zo'n 8 uur gamen opzitten en ben nu bij the Grove op Dantooine.. ik neem lekker de tijd voor alles, wil nix missen :)
     
  11. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    KOTOR is de beste game op de xbox....ook als RPGs niet echt je ding zijn


    ...carry on
     
  12. simmertje

    simmertje Noessoes

    Berichten:
    736
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je zwaar gelijk begint te krijgen! Ik heb er nu zelfs meer plezier mee dan met Halo!
     
  13. satan21

    satan21 New Member

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    1
    ik ga vandaag weer kijken of ze hem verkopen want toen ik gister keek (koop zondag) was hij overal uitverkocht en bij frs zouden ze vandaag of morgen weer nieuwe krijgen
     
  14. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Vet mooi spel gewoon, maar ik heb een vraagje, ik moet door zo'n deur komen waar zo'n bewaker voor staat in Taris. Daar heb ik dus die papers voor nodig, maar waar kan ik die zooi weg halen??
    Voor de rest gewoon een ubermooi spelleke, alleen ben nog niet echt ver ;)
     
  15. Demolition-Man

    Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    2
    1e keer dat je er langs komt moet je een sithpak hebben... deze vind je in 1 van de appartementen... eenmaal in de Lower City kun je je pak omruilen voor die papieren (bij de leiden van de Hidden Beks)

     
  16. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    OK dat sith pak heb ik, nu nog een weg zoeken naar de lower city, zal er wel telkens zijn langgelopen of zo :p
     
  17. Demolition-Man

    Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    2
    als je 1 verdieping naar beneden gaat ben je al in de Lower City.. ongeveer op de helft hiervan kom je bij een Cantina en iets verderop bij een andere deur met een bewaker.. die moet je hebben..
     
  18. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Oké ik ga het gelijk even uitproberen :)
     
  19. the-X

    the-X XBox is the Future.

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    kunnen jullie me hier nog mee helpen???
     
  20. Demolition-Man

    Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    2
    Zodra je de wookie gevonden hebt en de quest in de Undercity heb gedaan (wat je volgens mij gedaan hebt).. moet je het Forceshield in het begin van de sewers deactiveren (kan alleen Mission).. hierdoor ga je naar de Black Vulgar basis. Dit moet om de POD accelerator terug te krijgen. Heb je die terug, ga je naar de Hidden Beks in de Lower City, en kan je beginnen met swoopracen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina