1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Star Wars: Knights of the old Republic

Discussie in 'Algemeen' gestart door Clawviper, 5 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Hebben wij even geluk, volgende week KotOR in Gammo.. :+ :cool:
     
  2. Paauwtje

    Paauwtje Active Member

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb hem nu ook gezien en hij is vet heel vet(maar niet mijn spel maar toch vet)
     
  3. BoNEz|NL

    BoNEz|NL Active Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor, voordat je een aanval plaatst kies je de soort aanval uit, heb je dat gedaan vecht je gewoon tegen elkaar, dus niet om de beurt.
     
  4. the-X

    the-X XBox is the Future.

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu in de underworld van Taris,maar als ik die sewers inga wordt ik afgemaakt door die mutanten.
     
  5. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    pffff wilt iemand misschien heel ff de helptreath van KOTOR lezen mijn laatste post ik zit vast, maar als ik dat hier meld kom je zoveel spoilers tegen dus :cool:

    thnx.
     
  6. satan21

    satan21 New Member

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    1
    dsu het is een soort combinatie van turn based en real time:confused:
     
  7. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    yep thats it:cool:
     
  8. svn

    svn Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    kun je al doen, als je weg kan met je schip. Is 1 van de planeten hmmw even denken welke het was.

    Korribean is dat, moet je jezelf bewijzen in de Sith Academy!
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2003
  9. InfernoGamer

    InfernoGamer ...

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    Op het laatst (ongeveer) moet je tegen allemaal Assault droids vechten, hoe lang duurt dit wel niet???
    Ik heb een half uur lopen vechten tegen die droids en ze bleven maar komen.... doe ik wat fout ofzo:confused:
     
  10. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    Jij apie...niet te veel spoileren he! en er is een help thread. En er zijn ietsje terug panelen waarmee je het aanmaakproces kan stoppen/ vriendschappelijk droids kan aanmaken. Als je dat niet doet kun je idd heeeeeeeeeeeeel lang vechten.
     
  11. InfernoGamer

    InfernoGamer ...

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    zag de helpthreat niet, maar nu zie ik hem:p
    thanks voor het beantwoorden, ik ga nu snel weer door:+
     
  12. satan21

    satan21 New Member

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    1
    haha lijkt em wel een goede training
     
  13. Solid_Ghost

    Solid_Ghost Green Day!!

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb 'm vrijdag aangeschaft, en het hele weekend door gegamed! man, zoiets heb ik nog nooit bij een spel gehad, ik vind het echt geweldig! ik heb een scoundrel en ben later overgegaan op een jedi consular. hoe kun je trouwens een double bladed lightsaber maken? heb ik nog niet uitgevonden.....
     
  14. inod3

    inod3 Murai is een aap :-)

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Woa, ik ben toch wat voorbarig geweest met mijn conclusie.. KOTOR is vet. Graphics zijn niet zo heel super, maar de gameplay O-M-G...
    Ik kan niet stoppen met spelen!
     
  15. Solid_Ghost

    Solid_Ghost Green Day!!

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad, de graphics gaan wel, en af en toe die lag is wel jammer... bijvoorbeeld als ik force power shock gebruik, dan zakt die framerate toch wel erg hard, zonde, maar ik kijk daar wel overheen
    en bovendien kan ik ook niet stoppen met spelen, behalve nu dan... naja, interessant
     
  16. BoNEz|NL

    BoNEz|NL Active Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    0
    Graphics zijn op Dantooine erg netjes hoor, imo :).
    Ben nu 1st level Jedi Consular, moet nu de hele tijd tegen allerlei beesten vechten.
     
  17. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    je double blade saber is iets heel anders dan je normale..een ander item..deze zul je moeten vinden/kopen/afpakken van Dark Jedi en dan equipen aan jezelf. Als je perse nu een double bladed wil kan je natuurlijk die van Bastila lenen..maar je zal snel genoeg eentje voor jezelf tegenkomen. Een stuk of 5 :p
     
  18. The Dark Prince

    The Dark Prince xboxworld.nl

    Berichten:
    374
    Leuk Bevonden:
    0
    je krijgt er 1 als je op tatooine komt. dan vallen 3 dark jedi's je aan en die hebben gunstige sabre's bij.

    oehh mijn huidig wapen is een dubble bladed violet colored light sabre:cool:

    ik speel het spel volgens de keuze's die mij het beste lijken dus ik ga niet kijken van als ik dat kies krijg ik light enz. tot nu toe ben ik op de goede kant ondanks dat ik al op heel wat mensen lightning en choke's heb losgelaten:D geweldig om je dubble bladed sabre naar ze toe te gooien dan een lightning er op los en dan spectaculaire move stunts_O_
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2003
  19. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Wil iemand nog wat game-ervaringen plaatsen, zonder spoilers. Nog even wat afleiding nodig tot morgen. :cool:
     
  20. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    Yesssssssssss, zit aan board van me schip:9
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina