1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Star Wars: Knights of the old Republic

Discussie in 'Algemeen' gestart door Clawviper, 5 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Kun je ook de lightsaber in z'n nek laten voelen dan? ;)
     
  2. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    Ey doe rustig ik ben light side met een groene lightsaber*)
    ik kon het knulletje ook uit mijn schip trappen maarja ik heb hem naar zijn ouders gebracht lief van mij he8)
     
  3. Raafke

    Raafke Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem vandaag gekocht en het is echt een vet spel, goeie graphics, goeie gameplay en goed geluid.
     
  4. satan21

    satan21 New Member

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    1
    ik had nog een vraagje op het doosje staat dat hij liver enabeld is dit betekent toch dat je hem online kan spelen? weet iemand of dit leuk is want ik heb er nog niemand over gehoord

    (heb ik in de winkel gezien)
     
  5. BoNEz|NL

    BoNEz|NL Active Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope, alleen Downloadable Content.
     
  6. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Nee, je kunt hem niet online spelen, het is een Singeplayer only game, als je achter op het doosje kijkt zie je ook wel downloadeble content staan.
     
  7. The Dark Prince

    The Dark Prince xboxworld.nl

    Berichten:
    374
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben in 8 uur tijd van Taris weg en ik ben daar nog even Taris Duell Champion geworden, ik vond het eerst wat kaal op Taris maar zogauw je dantooine ziet dan veranderd dat wel!

    ik heb net mijn light saber in elkaar gezet en die is de kleur van de jedi guardian(blauw dus), ik ga nu flink wat advanced medkits inkopen en dan is opzoek naar die sterke kristallen:)
     
  8. IcedToM

    IcedToM Guitarshredder

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
  9. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb je volgens mij nog redelijk wat te lezen :p Valt denk ik wel wat in herhaling :+ 8)
     
  10. inod3

    inod3 Murai is een aap :-)

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, najaaaaaaaa... misschien moet ik nog maar wat meer werelden verkennen.. Ik heb in ieder geval 6 uur achtereen m'n controller niet neer kunnen leggen :D

    WEEHEE!! 8)
     
  11. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    Taris Duell Champion ?????? hoe doe je dit dan, ben nu in de underworks, kom ik daar nog achter hoe je dit word? is dat me vechten? zoaja waar ken ik dit doen?

    thnx:9
     
  12. The Dark Prince

    The Dark Prince xboxworld.nl

    Berichten:
    374
    Leuk Bevonden:
    0
    je gaat the upper city cantine in en daar zoek je wat totdat je in een ruimte komt waar allemaal schermen zijn en je een duel ziet. in een andere ruimte kom je de verre voorvader van meneer Fett tegen en dan zeg je dat je wilt duelleren. de gevechten zijn echt simpel trouwens
     
  13. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    die kaart duels? of egt vechten, ga zo maar eens terug dan maar:p
     
  14. The Dark Prince

    The Dark Prince xboxworld.nl

    Berichten:
    374
    Leuk Bevonden:
    0
    neee geen kaart duels! je ziet een echt gevecht! 2 fingers blablabla tegen nog een gast. want eerst krijg je een kleine scene tezien dat er een meid boos is op haar vriend omdat die geen kaarten had en ze nu via het scherm moeten kijken. dan loop je naar het scherm toe en de rest volgt.

    wat wel ziek is trouwens is dat ik vandaag al 8 uur gespeeld heb. is nog nooit voorgekomen, meestal vind ik het na 3 uur wel genoeg
     
  15. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    owja en nog ff over dat live-content wat gaat dat eigenlijk worden? extra quests ofzo of wapens etc, is daar al wat meer over bekend?
     
  16. The SoldieR

    The SoldieR Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik denk dat ze een wereld bij maken dus veel missies ik denk dus ook dat het geld gaat kosten.(Maar dat denk ik he niks is zeker)
     
  17. The Dark Prince

    The Dark Prince xboxworld.nl

    Berichten:
    374
    Leuk Bevonden:
    0
    een hele wereld!? gek! das zeker 200 MB! ik denk gewoon wapens,armor, nieuwe locaties van kristallen enz.
     
  18. the-X

    the-X XBox is the Future.

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu ook in de underworld van Taris maar bij dat duel championship kon ik maar niet winnen van ice :mad: dus was ik verder gegaan.
    nu ben ik dus in de underworld op zoek naar davis ofzoiets.
     
  19. The SoldieR

    The SoldieR Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0

    Daarom gaat het ook wat geld kosten.
     
  20. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    idd, dat denk ik ook eerder.. gewoon nieuwe dingen/ nieuwe ''levels'' gebieden waar je dan weer kan komen. en gratis niet 200mb achtige dingen...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina