1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Star Wars: Knights of the old Republic

Discussie in 'Algemeen' gestart door Clawviper, 5 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    klote dus je verliest hoe dan ook in het begin nuttige punten aan skils die je later niet meer gebruikt ( als ik jedi ben gebruik ik niks anders meer dan mijn wijsheid ( beperkt) en mijn zwaard en powers ( face it jedi met blaster staat niet)
     
  2. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij duurt het gelukzalige moment dat ik de disc in mijn trouwe Xboxje mag stoppen nog even, misschien morgen [heb hem besteld bij GCshop], maar meestal heb ik pech, en waarschijnlijk krijg ik hem dus pas maandag of zelfs dinsdag of woensdag, maar zoals ik al een keer in deze draad gezegd heb: "The chase is better than the catch" en daar hou ik me maar aan vast dan, nog even geduld het moment is bijna daar!!!!
     
  3. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    kvindt het spel best wel moeilijk:mad: ik heb van die jabba de hut al 5 bountys gekregen:cool: maar ik zit vast bij die vent moet ik iemand zoeken om iets te openen met een wookie waar moet ik heen!
     
  4. dewd

    dewd Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou je strength is wel belangrijk voor als je denkt veel met je lightsaber(oe 2 lightsabers is beter natuurlijk :)) gaat vechten, maar onderschat de rest van je attributes ook niet. Alleen focussen op 1 ding betekent dat je bv minder force points krijgt of maar heel weinig health points enzo.
    BTW ik heb de meeste fun gehad om eerst light side te doen en daarna dark side..
     
  5. viper

    viper .: | Xbox Master |:.

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    als je op de volgende planeet komt zijn de graphics echt super!! gewoon effe door die eerste planeet heen!

    KOTOR is in 1 woord...................SUPER GEWELDIG!! (oeps....zijn er twee)_O_
     
  6. GAGGAG

    GAGGAG The Outsider

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg hem hopelijk vandaag binnen, heb ook bij gcshop besteld.

    Kan eigenlijk niet meer wachten!
     
  7. MazeWing

    MazeWing Bla

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Net weer hele tijd zitten spelen en het is echt een prachtig spel. Ik heb me net echt moeten dwingen te stoppen omdat ik morgen ook weer moet werken. Maarja ik zal wel weer ff mijn verhaaltje vertellen....

    Ben nu op de planeet van de sith's en ben nu bezig echt een sith te worden (zoals ik al zei ben ik dark) en dat gaat tot nu toe heel goed. Moet nu een paar dingen vinden voordat ik goed gekeurd wordt voor de final test. Maar het is echt gewoon extreem leuk. Ook moest je opeens iemand martelen :D nou en wat doe je dan bij de dark side?? Je martelt 'm, zorgt dat ie verteld wat ie moet vertellen en vervolgens maak je 'm dood :) zalig gewoon.

    Ik ben nu trouwens ook 't meeste dark dat je kunt zijn (balkje staat helemaal rood) en een leuk detail is hoe darker je wordt, des te witter je wordt... Ben nu dus spierwet (terwijl ik eerst nog beetje brons kleurtje had)

    Dan nog even voor de mensen die willen weten hoe dat nou gaat met light en dark missies. Op een gegeven moment moet je keuze maken in een gesprek. Als je dan voor de dark keuse gaat, dat houd vaak daar het gesprek op en eindigt het in vechten of iemand die je geld geeft om op te rotten. Ga je voor de light keuze dan kan het zo zijn, dat je een extra missie krijgt omdat die persoon iets kwijt is ofzo.... Dus denk ook dat de ligt side wat langer duurt.

    Tatooine vond ik niet zo geweldig, beetje te kaal. Maar zat wel een leuke missie in (die met die draak :))
     
  8. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    komt de voor wel aan de orde op de eerste planeet? lichtzwaard maken zit er helemaal niet in denk ik, en maakt het uit wat je hebt gekozen in het begin? ik had soldier ik weet niet of dat uitmaakt...
     
  9. aggie

    aggie Overloper

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik wil dark worden!, en tog blijf ik light grrrr.

    In het begin vond ik hem helemaal niet speciaal, maar hoe vaker je het speelt hoe leuker het is.
     
  10. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    ff doushe, en ik spring op de brombrom o hem zelf ook te kenne hale(meld het wel als ik hem heb:9)

    *zit hier te kwijlen op zijn stoel:cool:
     
  11. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Nu hopen dat hij vandaag bij mij in de brievenbus valt, gister had gcshop hem verstuurd..
     
  12. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Postbode is geweest...................................hij zat erbij!!!!!!!!

    Dus mensen die bij Gamecom hebben besteld, waarschijnlijk word hij vandaag geleverd, ik ga spelen!!!!!!!!!!!!!!!!!
     
  13. the-X

    the-X XBox is the Future.

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij ook ik hoop dus dat ie vandaag bij de post zit
     
  14. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    joh ik bedoelde met focuseens op een ding eigenlijk met het focussen op wat voor wapen je gebruitk. je punten moet je heo dan ook verdelen want je kan nog wel zo veel kracht hebben maar zelfs door de meeste idiote wezen kan een gelukkig schot dan doodelijk zijn. ik ga hem zo waarschijnlijk halen. moet eerst op de post wachten. als hij er niet is vandaag heeft die vrouw van bol.com hem succesvol geanuleerd omdat hij dan langer zou duren dan vandaag.
     
  15. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    joepie ik gan u dan maar eens weg:9 (tot over 3weken):cool:
     
  16. Freddy Xbox

    Freddy Xbox It's Pink!

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd panzer!! Ook bij mij zat die erbij! _O_
     
  17. da_master_chief

    da_master_chief Morrowind Master

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo vroeg al post :eek:. Hier is het er pas rond half 2. En dan ben ik net weg voor een wedstrijd. Dus dat wordt tot 5 uur wachten :'-(
    Maar de reacties tot zover vind ik nog positief.
    En de graphics boeien mij niet zo heel veel, ik vond Morrowind ook super. En zeg nou zelf, die graphics waren echt 3 keer niks
     
  18. The SoldieR

    The SoldieR Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag ik moet GADON killen maar nou ben ik op zijn geheime kamer en dan heeft ie een bodyguard die best goed is en GADON zelf is ook best goed hoe moet ik ze het beste killen?]


    EDIT moet je per se iemand killen van die twee gangs word er helemaal gek van8)
     
    Laatst bewerkt: 13 sep 2003
  19. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    YES! hebbem eindelijk ook :)
     
  20. salva

    salva Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    hey Soldier,

    Ik heb het antwoord niet omdat je waarschijnlijk verder bent als ik.
    Maar ga met je vragen naar de help thread daar heb je meer kans van slagen denk ik.

    By the way ik woon vlak bij Leende:)

    Wil je me toevoegen aan msn, voor eventuelle hulp (of ben je aan de kant van de Dark-side ;) )

    Ik stuur men mail wel even private
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina