1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Star Wars: Knights of the old Republic

Discussie in 'Algemeen' gestart door Clawviper, 5 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    Wat'n oplichters die Bart Smit..hier in Sneek 'misschien woensdag'. Fuck. misschien krijgt de FRS hem morgen bij de volgende schappenvul beurt.... hoopt.

    Hope leads to anger, anger leads to Hate, Hate leads to Power. Power leads to Victory.
     
  2. svn

    svn Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    hij staat al wel te koop op futurezone.nl
     
  3. Billbox

    Billbox Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zie wel, kga wel kijken al heb ik geld.
    Ik heb nu 22 euro :p
    Dus duurt nog wel even....
    Oh vader en moeder wat houd ik van jullie :p...
     
  4. simmertje

    simmertje Noessoes

    Berichten:
    736
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb gister aan de MediaMarkt gevraagd, gewoon 12 september volgens hun....
     
  5. aggie

    aggie Overloper

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    1
    Lol, je had me

    een mailtje van MM Den haag



    Knights of the old Republic voor Xbox staat gepland voor een release op 12
    september. Over de prijs kan ik nog niet veel zeggen, aangezien ik nog niet
    weet wat mijn concullega's voor prijzen gaan hanteren. Natuurlijk zal ook ik
    met deze toptitel gegarandeerd de laagste prijs hanteren.

    Met vriendelijke Groet,

    Johan van Beek

    Afdeling Software
    Media Markt Den Haag

    laat het alsje 60 euro worden
     
  6. Billbox

    Billbox Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    1
    Zo laag mogelijke prijs he?
    Toebetaling?
     
  7. aggie

    aggie Overloper

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    1
    dus als dixons al 60 euro als prijs heeft wordt het hier 55 euro denk ik... iig beter dan 70!
     
  8. underhunter

    underhunter XBW member 706

    Berichten:
    683
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil hem, moet ik nog een week wachten, ik kan het niet meer aan
     
  9. da_master_chief

    da_master_chief Morrowind Master

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, ik heb hem net bij gcshop besteld. Dan duurt het maar iets langer. Voor 20 euro minder wil ik best wel ff wachten.
     
  10. Hellspawn

    Hellspawn Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Tsjonge wat een berichten over contacten met winkels... SW - KOTOR is gewild, dat blijkt...

    Er worden heel wat lariekoekjes verkocht over de release van dit spel... Bart Smit is de grootste fantastenwinkel van Nederland, sinds deze week beweert men dat men de game zou hebben of zou krijgen... Maar het is feit dat Bart Smit alleen games krijgt op donderdag en soms op dinsdag... Ik heb ze vandaag nog gesproken, ze geven aan dat de game "niet bij de zending van gisteren zat", lekker k*tverhaal als je durft te beweren dat het spel "out now" is, maar goed... Ik heb het wel een beetje gehad met de slechtste winkel van Nederland...

    De FRS, dat zijn ook allemaal verschillende verhalen, de een beweert dat ze het spel volgende week woensdag zouden hebben en de ander beweert dat het spel pas rond de 26e september zou verschijnen... Maar goed, ze zijn niet zo stom als Bart Smit...

    Intertoys, die weten hier in Den Haag geen ene f*ck, domme blondjes...

    Gameshop: speciaalzaak -> de verkoper die ik vanmiddag sprak zei dat ik maar op Internet moest kijken, men had geen releaselijst bij de hand... lekker verhaal... Maar goed...

    Media Markt Den Haag: eindelijk een normale nette verkoper die aangaf dat het spel ECHT pas op de 12e zal verschijnen, mogelijk hebben ze SW - KOTOR al op de 11e, dat zou kunnen... Alle verhalen over dat het spel vandaag al verkrijgbaar zou zijn, zijn klinkklare BULLSHIT, lulkoek en larie... Ik heb hier in deze topic zelfs iemand serieus zien beweren dat hij het spel zou hebben gezien bij de Media Markt, gisteren, maar dat hij zou hebben vernomen dat het spel niet verkocht mocht worden, maar dat het spel vandaag de 5e op zeker in de winkel zou liggen... Ik beschuldig niemand, maar het is gewoon kletspraat...

    De 12e dus komt Star Wars - Knights of the Old Republic, hooguit een dag eerder of misschien zelfs 2 dagen... Maar dat is dan ook alles...

    Dit was Brandpunt, goedenavond! :D
     
  11. Aart

    Aart XBW Senior

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    3
    gewoon daar bestellen, krijg je hem de 12e of 1 dag later max (mits je op tijd betaald).

    Panzer, echt een voorbeeld van hard schreeuwen om niets zeg.
     
  12. Xbox_God

    Xbox_God Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    WTF }:] }:] }:] }:] }:] zo veel replies??}:] }:] }:] }:]
     
  13. PeaCock

    PeaCock Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal gelijk, ik kocht daar eens een spel en die gast wist er helemaal nikz van..kon de naam niet eens uitspreken:confused: ...Maarja..
    Achteraf vond ik het niks (het spel) en wilde ik het spel inruilen..
    Dezelfde gozer..
    Ja...uhh...mmm...tja....naja....kies maar....tussen...de sppp..p.pellen..
    BAH!
     
  14. aggie

    aggie Overloper

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    1
    _O_ _O_ , mee eens. Media Markt is gewoon de beste vinnik.
    Goede service , leuke prijs enz.

    Bart smit, ik voel me " klein " als ik door BS loop...
    FRS, prijs is daar altijd duur en voor de rest heb je nog E plaza, dixons (zelfs de V&d verkoopt games) en meer.
     
  15. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Achteraf gezien lekker makkelijk praten he????

    Als hier gemeld word dat hij al verkocht word, ik ging er gewoon vanuit dat hij al leverbaar was, nu blijkt dat gewoon niet zo te zijn, hieruit blijkt dat ik gewoon een beetje te goed van vertrouwen ben geweest!!

    Nee, je moet gewoon op je reet blijven zitten en alles over je heen laten komen, dan heb je helemaal gemaakt, als dat spel uit was had ik het gewoon willen hebben is dat zo raar?????
     
  16. Sephizal

    Sephizal *Darkside points

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    maar denk je neit dat als kotor eerder komt dat gcshop em dan ook eerder krijgt? Die zullen em dan ook wel eerder versturen neem ik aan.

    GCShop zei trouwens dat hij gewoon de 12de kwam (heb met ze gemailt) waarom vertrouw je hun niet en de bart smit wel dan ;)

    Geintje hoor :p
     
  17. the-X

    the-X XBox is the Future.

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    fardo wannneer komt die video nou?????
     
  18. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja zeg als je zegt dat je iets doet doe het dan hé! Of kondig het tenminste niet zo vroeg aan. Je zei eerst dat ie de volgende dag erop zou staan, dan de volgende avond...
    Stel dan gewoon een datum vast i p v uit te stellen want zo maak je iedereen ongeduldig!
    Ik vind het heel tof van je dat je dit wilt doen maar je moet wel rekening met ons houden.
    Wij members hebben ook onze gevoelens....:)
     
  19. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Of-Topic: Hé Elite ik woon ook in Sneek :) ik ga morgen (6 sep) naar leeuwarden mediamarkt ik zal je vertellen als ik hem heb :).

    On-Topic: Ik ben 10 september jarig (woensdag) en ik wou als verjaardags cadeau ''Knights of The Old Republic'' vragen en daarom hoop ik dat hij voor 9 september nog uitkomt.

    Greetz Max
     
  20. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    MM leeuwarden had hem dus nog niet vandaag...ze wisten niet wanneer ze hem bverwachtten..als de game uitkomt zeggen ze...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina