1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Waardoor win jij met Halo ?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Humorke, 3 sep 2003.

  1. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vroeg me af... Wat zijn je voordelen bij Halo ? Wat kan je goed, hoe speeld dat in je voordeel ?
    Mijn voordelen zijn :
    - Ik heb goede reflexen
    - Kan goed met Sniper omgaan
    - Ken de parkoers (vooral Blood Gulch) vanbuiten
    - Ik ben slim met me Rocket of granaat
    - Ik kan een auto ontwijken en er als enigste die op mijn Xbox al gespeeld heeft helemaal over springen


    Vertel wat over jouw overwinningen en je vaardigheden
     
    Laatst bewerkt: 4 sep 2003
  2. Athion

    Athion REALM OF XBOX

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    /Mod Reageer dan niet aub :{
     
  3. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Probleem is dat ik niet vaak win met Halo ;) Nouja, nee dat valt wel mee. Mijn winst ligt vooral in goed teamwork denk ik, een gecoordineerde aanval en sterke defensieve tactieken.
     
  4. Timm4nni4c

    Timm4nni4c Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    hm teamwork is denk ik heel belangrijk. ik ben een x op een halo toernooi geweest en daar zijn ze echt goed. je denkt dat jij goed bent omdat je al je vrienden verslaat, maar dat verandert wel als je tegen ECHT goede speelt.
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2003
  5. Richi3

    Richi3 The Jiggy

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    0
    En je wint (zo te lezen) door op andere mensen hun scherm te kijken..dat vind ik duz best wel lame, ik en mn neefje spelen weleens tegen een vriend van me en zijn broertje, maar die zitten dus ook de hele tijd op ons beeldscherm te kijken! Dan ben je niet goed in HALO maar goed in spieken :+
     
  6. tonymontana

    tonymontana you talkin' to me?

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmm trots op jezelf?
     
  7. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    In vergelijking met de "echte" halotournament players ben ik waarschijnlijk helemaal niet goed, maar tegen vrienden, of m'n kleine buur is het helemaal lachen :)
    Vooral proberen te dodgen en dan plasmagranaat aan andere plakken lukt me al aardig:+
    Verder snipen, misschien lame, maar toch ook oh zo leuk:)
     
  8. Eckie

    Eckie Active Member

    Berichten:
    1.851
    Leuk Bevonden:
    15
    Ehm... in de LAN-scene (voor zover die bestaat?) wordt jouw taktiek als cheaten gezien. In een normale multiplayer game, op een normale LAN (dus niet splitscreen) word je finaal afgemaakt.
     
  9. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik win ook door op een anders scherm te kijken. Zo gaat het toch in games ? Van mij mag iedereen op mijn scherm kijken als ze dat willen !
    Op een ander scherm kijken is volgens mij niet verboden.
    Met 4 kan ik niet op elk scherm kijken dus, hou ik me met m'n eigen scherm bezig, en ik win nog (toch tegen mijn vrienden)
    Nou ja, er zijn er zoveel die beter zijn !!!
     
  10. shumi

    shumi Guest

    snipen, snipen snipen

    En gewoon door iemand z'n hoofd schieten, met welk wapen dan ook. We doen bijna altijd Hang em High en ook vaak blood gutch. Met hang em high vooral met de sniper, pisol en shotgun. Altijd op het hoofd mikken:

    sniper = in 1x iemand dood
    shotgun = in 2x iemand dood, maar het kan ook in 1x (lukt niet zo vaak)
    pistol = in 3x iemand dood (meestal)

    Je moet dus gewoon op iemand ze kop mikken
     
  11. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    ik kan ook makkelijk 50 kills halen en 0 keer dood gaan als ik mijn best doe en tegen mijn vrienden speel. maar ga jij maar een keer Xbconnect gebruiken, dan ben je echt niet meer zo goed hoor.
     
  12. Eckie

    Eckie Active Member

    Berichten:
    1.851
    Leuk Bevonden:
    15
    Het staat niet in de wet nee, maar over het algemeen wordt dit gezien als cheaten. Het is gewoon niet de bedoeling van het spel, en het is ook niet realistisch dat je kan zien waar de ander is.
     
  13. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Daarom speel ik Halo ook alleen maar in System Link - Splitscreen is de lol er binnen een seconde of 20 vanaf.
     
  14. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    1 vs 1 maar dan system link zeg maar 2 tv's 2 xboxén.Dat speelt echt lekker geen schermgekijk etc.,dan kan je echte tactieken gebruiken zoals met de radar.Btw het is helemaal geen radar maar een motion detector als je erg sloom loopt of stil staat zien ze je niet op de motion detector,dan kome ze bijvoorbeeld een ehuvel over liggen er al frag grenade's te wachten.Maar snipen+schermkijken nee dank je.Elkaar zoeke is veel leuker.
     
  15. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet ik wel, maar ik laat iedereen toe op mijn scherm te kijken.
    Als ik niet op hun scherm mag kijken.. best ! Maar zolang ze het niet erg vinden, doe ik het.
    Ik heb nu juist de vaardigheid om de 2 schermen in het oog te houden :'-(
    Mag het dat niet ? Gamen doe je toch op eigen manier ?

    Kloppuh !!! Lekker plasmagun leegschieten en dan kloppen !
    Als ze dan dood zijn, nog een keertje op hun lijk kloppen :p
    Lekker sadist zijn

    Groetjes van Humorke

    Brave jongen en verlegen misschien, maar niet op Xbox
     
  16. shumi

    shumi Guest


    Ik vind het een beetje onzin. Ik kijk ook wel eens op de ander zijn schermpje en de andere op die van mij. Dat hoort gewoon zo. Nouja, dat ook weer niet, maar je mag echt wel zelf weten hoe je halo speelt.
     
  17. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    ALs ik het eerlijk mag zeggen klinkt het allemaal nogal opschepperig ben benieuwt of je ook echt zo goed ben.En op 2 schermen kijken is IMHO geen vaardigheid.Dat kan iedereen,maar kijken waar iemand zit wat voor wapens die heeft.Gewoon niet leuk je kan je niet hiden ofzo.Tactisch zal er helemaal niet gespeelt worden...
     
  18. Eckie

    Eckie Active Member

    Berichten:
    1.851
    Leuk Bevonden:
    15
    @humorke+shumi: Nogmaals, ik zeg niet dat het niet mag, ik zeg dat het algemeen als slecht gedrag wordt beschouwd. Daarnaast denken jullie misschien dat jullie nu goed zijn ofzo, maar in feite is het spel vele malen makkelijker als je op het scherm van de ander kijkt.
     
  19. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    kan je hier goed in zijn dan? tis een kwestie van knopjes drukken :{
     
  20. Eckie

    Eckie Active Member

    Berichten:
    1.851
    Leuk Bevonden:
    15
    Wat doe jij in hemelsnaam op een Xbox-forum, je gaat toch niet praten over knopjes-drukken? :{
     

Deel Deze Pagina