1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.063
    Leuk Bevonden:
    4.708
    Doodgeknuppeld worden omdat je even bent gaan roken. Helemaal top!
     
    White Hawk vindt dit leuk.
  2. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.618
    Leuk Bevonden:
    8.745
    Roken is dodelijk
     
    Reckuuza en Killamonkey vinden dit leuk.
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.063
    Leuk Bevonden:
    4.708
    Cata classic beta. Nice. :cool: Nu al zin in de volledige release. :)
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.063
    Leuk Bevonden:
    4.708
    Met de talrijke verhalen die de zones van Dragonflight hebben gevuld en de vele content-updates, blijft er nog één zo’n update over: Dark Heart (10.2.7) zal binnenkort de publieke testwerelden bereiken.

    Dark Heart brengt het verhaal van Dragonflight tot een einde en bereidt ook het begin voor van ons volgende grote verhaal, The War Within, dat later dit jaar verschijnt en het eerste hoofdstuk is van de nieuwe verhaallijn met meerdere uitbreidingen, de Worldsoul Saga.

    Maar dat is nog niet alles, want Dark Heart introduceert ook een spannend nieuw evenement! Na Plunderstorm in update 10.2.6 heeft het WoW-team in een community blog World of Warcraft Remix: Mists of Pandaria aangekondigd. Dit nieuwe PVE-gefocuste event brengt een geliefde uitbreiding terug met nieuwe wendingen als onderdeel van WoWs viering van diens 20e verjaardag. Het WoW Remix-evenement bevat:

    • VERSNELD LEVELEN
      • Alle zones, wezens, quests en beloningen zijn vernieuwd voor een versnelde 1-70 levelervaring.
    • ALLE BESCHIKBARE DUNGEONS EN RAIDS
      • Dungeons zijn beschikbaar in de moeilijkheidsgraad Normal, te beginnen met Temple of the Jade Serpent op level 10. Tijdens het levelen worden nieuwe dungeons vrijgespeeld en op level 60 wordt de Heroic-moeilijkheidsgraad beschikbaar.
      • Raids zijn beschikbaar in Raid Finder en Normal-moeilijkheidsgraad vanaf level 35-70. Heroic-moeilijkheidsgraad wordt ontgrendeld op level 70.
    • VERNIEUWDE UITRUSTING ITEMISATIE
      • Krachtige uitrusting is er in overvloed op alle levels uit vele bronnen (quests, kisten, wezens en bazen) met de meeste stukken die een itemlevel van 486 bereiken. Dit is veel meer dan waar MoP-content op was afgestemd, waardoor spelers zich machtig en krachtig kunnen voelen!
    • GEMAKKELIJKE TOEGANG VOOR ALLE ACTIEVE WOW-SPELERS
      • Net als Plunderstorm zal WoW Remix ook beschikbaar zijn buiten de hoofdgames, voor alle actieve spelers, via een abonnement of toegepaste speeltijd.
      • Spelers krijgen toegang tot WoW Remix via de Dragonflight-client, maar aankoop van de nieuwste uitbreiding is niet nodig.
      • Gratis proefaccounts kunnen deelnemen aan WoW Remix tot level 20, daarna is een abonnement of speeltijd nodig om verder te gaan.
     
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.443
    Leuk Bevonden:
    17.557
    heb jij dit getypt?
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.063
    Leuk Bevonden:
    4.708
    Cataclysm Classic Pre-Expansion Patch
    The Cataclysm Classic pre-expansion patch ushers in the shattering of Azeroth and the changed landscape in Kalimdor and the Eastern Kingdoms, a variety of systems changes along with new class and race combinations, and the new Worgen and Goblin races. Players can also begin learning the new Archaeology profession, use Reforging to upgrade your gear, and more.

    • New Player Races: Goblin and Worgen
    • New Race and Class Combinations
    • Leveling Updates: Level through a changed landscape in Kalimdor and the Eastern Kingdoms from level 1 through 60.
    • Class Updates: New Talents, Trees, spells and More
    • New Race and Class Combinations
    • New Profession: Archaeology
    • New Feature: Transmog Collection
    • Updated Character and Gear Stats
    30 April en volledige release 20 mei. Zin in. Ben een beetje uitgespeeld op Vanilla classic. Kan ik mooi beginnen aan Loremaster. Te laat ingestapt destijds met WOTLK classic, maar met Cata classic gaat toch alles veranderen per gebied. Kan je mooi alles weer oppakken. Enige nadeel is dat de in game shop ook zijn uitbreidingen krijgt. Verder wel een vette uitbreiding, al kon ik er in 2010 slecht aan wennen toen. PvP is in elk geval nog goed. Hoop eerlijk gezegd dat er geen Mists of Pandaria classic komt. Zijn er nog spelers van een classic game of retail hier? :)=(
     
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.443
    Leuk Bevonden:
    17.557
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.063
    Leuk Bevonden:
    4.708
    Ga weg uit mijn topic. Je speelt deze game toch niet. Net zo min als ik geen Hip Hop luister.
     
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.443
    Leuk Bevonden:
    17.557
    Ik wil je graag even wijzen op de huisregels van dit forum. Allereerst, elk topic is toegankelijk voor iedereen. Verder ben je met het lid worden van dit forum akkoord gegaan om deze dienst niet te gebruiken om inhoud te plaatsen of ernaar te linken dat lasterlijk, beledigend, haatdragend, bedreigend, spam of spam-achtig, acquisitie en werving als doel heeft, aanstootgevend of erotisch is, persoonlijke informatie van anderen bevat, het auteursrecht schendt, illegale activiteiten aanmoedigt, of anderszins in strijd is met de wet. Je bericht heeft een haatdragende toon en heb ik hierbij gerapporteerd.
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.063
    Leuk Bevonden:
    4.708
    Ga jij mij nu op de huisregels wijzen en voor mod spelen? Gevaarlijk spel als ik Jorrie zo inschat. 8)
     
  11. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.618
    Leuk Bevonden:
    8.745
    Jorriee hij doet het weeeeer
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.480
    Leuk Bevonden:
    8.482
    @Jorrie Ban ze gewoon allebei!
    En Yerewn ook. En mij ook! En jezelf!
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  13. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.660
    Leuk Bevonden:
    4.789
    Doe mij ook maar dan
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  14. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.618
    Leuk Bevonden:
    8.745
    Jorrie na een dag modereren
    [​IMG]
     
    Reckuuza vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina