1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

  1. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    Dat is kassa Yellow.
    Lekker schnitzeltje halen met champignonsaus zal ik zeggen:thumbs:
     
    Garrett vindt dit leuk.
  2. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    976
    Leuk Bevonden:
    8.789
    Pure winst.

    Zo zie je maar dat preorderen loont
     
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.450
    Leuk Bevonden:
    17.576
    ik mis m
     
  4. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    976
    Leuk Bevonden:
    8.789
    [​IMG]
     
    Yerewn, Reckuuza en Tim vinden dit leuk.
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Snap alleen niet waarom je een game digitaal maanden van te voren zou preorderen ipv een paar dagen voor release
     
  6. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    976
    Leuk Bevonden:
    8.789
    Je snapt het niet he. Het is dezelfde game, die wil je toch direct vastleggen.
     
    Yerewn vindt dit leuk.
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.450
    Leuk Bevonden:
    17.576

     
  8. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.909
    Leuk Bevonden:
    3.283
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421




    Ik ben altijd in voor meer Dragon's Dogma. <3 Super benieuwd hoe DD2 gaat uitpakken, maar meer van hetzelfde is voor mij totaal geen probleem wanneer deel 2 de kwaliteiten van deel 1 weet te evenaren.

    EDIT: Hideaki Itsuno over zijn visie op een single player action RPG, waarbij je toch met vrienden samen kunt spelen. Deze game zou later Dragon's Dogma heten..

     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2024
    Killamonkey en Yellow 13 vinden dit leuk.
  10. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.820
    Korte games bevallen wel. Nu begonnen met Like a Dragon Gaiden. Uurtje of 10 ook.
    Naast Lost Judgment eigenlijk nooit echt in Yakuza kunnen komen. Blijft in heel veel opzichten wel echt zwaar verouderd, maar heeft zijn charme.
     
    Zifnap en janter vinden dit leuk.
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.484
    Leuk Bevonden:
    8.494
    Yakuza 0 was voor mij juist een van de grootste verrassingen van de afgelopen generatie. Wat een briljante game was dat.
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  12. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.909
    Leuk Bevonden:
    3.283
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421


    Lang in early access geweest, maar de gold release is bijna hier. Volgens sommigen wordt Last Epoch, samen met Path of Exile 2, de Diablo 4 beater. Maar de release van PoE2 ligt nog ver weg... en Last Epoch? Release: 24 februari 2024. We gaan het zien hoe goed deze game het gaat doen. Ik ben i.i.g. wel benieuwd, want D4 doet mij nog steeds weinig (ondanks dat ik een fan van deze serie ben).

    EDIT: En de nieuwe Visions of Mana. Voor het eerst komt deze serie ook voor de Xbox uit, naast zowat alle andere platformen. Nog steeds even kleurrijk en lekker vlotte combat. I'm not against it.

     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2024
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Buiten dat gewoon een heel goede game, toch? Daar gaat het uiteindelijk om. Dead Space OG is een klassieker uit 2008. De versie uit 2023 heeft vooral betere graphics, maar de gameplay is (enkele tweaks daargelaten) nagenoeg hetzelfde. Goed design en een heldere visie maakt entertainment tijdloos.
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2024
    WorkingTitle en Yellow 13 vinden dit leuk.
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.066
    Leuk Bevonden:
    4.709
    Dat is een mooie uitspraak! Ik heb dat echt met die remaster van de Mass Effect trilogie. Veel aan gedaan, snellere liften in deel 1 bijvoorbeeld, en meer van dat soort kleine dingen. Zit zelfs meer dialoog in, bij vrijwel alle personages. Dat maakt dat die trilogie gewoon nog gespeeld blijft worden denk ik. In elk geval door mij.

    Een goede remaster of remake is daarom ook helemaal niet zo erg, mits het team dat die maakt er ook echt achter gaat staan. Om die reden heb ik nog sterk mijn bedenkingen bij een Black Flag remake, omdat eerdere remasters van Ubisoft al niet geweldig waren, laat staan als de game praktisch van de grond af opnieuw gemaakt moet worden.

    Dat ik liever ook nieuwe projecten zie, dat juich ik dan ook liever toe dan nog weer een jaar of zoiets vol met remasters en remakes. Ben wel benieuwd naar de nieuwe Mass Effect, waarbij ik hoop dat BW dit jaar iets degelijks laat zien en wat we allemaal kunnen in die game.

    Genoeg shows nog dit jaar, dus er zal vast wel iets aangekondigd worden. Maar goed: Sommige games zijn inderdaad tijdloos, waarbij een remaster of remake inderdaad niet misstaat.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  16. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.690
    Leuk Bevonden:
    569
    Dat had ik met Prey, die uit 2006. Die looppaden en portalen voelen echt totaal niet gedateerd aan en zorgen voor enorm veel verfrissing als het gaat om gameplay. Vorig jaar nog gespeeld.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.484
    Leuk Bevonden:
    8.494
    De nieuwe Prey is minstens zo goed, om andere redenen. Maar daar ben je vast nog niet aan toegekomen.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Kan mij totaal niet meer herinneren of ik deze game ooit heb gespeeld, maar dit ziet er erg gaaf uit. Dank voor de aanbeveling.

     
    janter en Yellow 13 vinden dit leuk.
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.010
    Leuk Bevonden:
    9.574
    Prey is echt cult geworden.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  20. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.690
    Leuk Bevonden:
    569
    Zeker aan te raden om te spelen. De hele atmosfeer in de game is gewoon uniek, evenals een Bioshock bijvoorbeeld met haar onderwaterwereld. Vijanden zijn Doom-achtig, maar toch met een eigen smoel. Verhaal is niet complex, maar wel krachtig. Echt een game om te hebben gespeeld, zeker als je van lineaire shooters hou. Al moet ik zeggen dat je het bij deze game vergeeft, mocht het lineaire je niet zo liggen. Afwisseling vind je vooral in de portalen, de wereld en de looppaden.

    Enige wat ik niet zo tof vond aan deze game waren de ‘vlieg-momenten’. Had van mij niet gehoeven.

    Voor mij was het de tweede playthrough, nadat ik ‘m rond 2006 heb uitgespeeld, en geen moment gehad dat het langdradig werd. De game is ook niet al te lang.
     
    Zifnap vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina