1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.066
    Leuk Bevonden:
    4.709
    GT 7 moet ik nog afmaken. Zijn de beloningen voor gewonnen races uiteindelijk al verhoogd??? Meende van wel, dat is dan ook een goed excuus om de game weer eens te spelen. :)
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.434
    Leuk Bevonden:
    4.971
    Game is uitgebreid met meerdere dingen zoals weekly objectives. Daar valt ook wel aardig wat geld uit te halen.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.066
    Leuk Bevonden:
    4.709
    Thanks man. Zal hem gelijk even downloaden. Eerst maar eens Heat afmaken en hopen dat The Crew en Forza Motorsport afdoende gerepareerd worden.
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.010
    Leuk Bevonden:
    9.574
    Er is nu een soort glitch waarmee je anderhalf miljoen verdient in 20 minuten. Dus nu heb ik wel zat geld.
     
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.451
    Leuk Bevonden:
    17.577
    dan is die game kennelijk nog niet afdoende gerepareerd. ik wacht nog wel even.
     
    Cyndris en FinalBob vinden dit leuk.
  6. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.625
    Leuk Bevonden:
    8.767
    Ik wacht nog even tot ik gewoon maandelijks geld kan verdienen in de game zonder dat ik er wat voor hoef te doen en andere spelers dat dan deels voor mij betalen
     
  7. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.820
    Maar waarom moet je eigenlijk zoveel miljoenen hebben dan? Kan je niet verder in de campaign omdat een specifieke auto niet gekocht kan worden ?
    Of is het doel dan om letterlijke alle auto's te kopen?

    Snapte hem niet zo goed. Heb nergens problemen mee bij GT7 maar dat had ik al niet.
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.434
    Leuk Bevonden:
    4.971
    Oh ik vind het wel lekker om genoeg geld te hebben zodat als je een leuke auto ziet het zonder probleem te kunnen kopen

    @Tyrant, welke is dat?
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.066
    Leuk Bevonden:
    4.709
    Vergeet tunen niet, minstens zo belangrijk als kopen en ook best duur soms.
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.010
    Leuk Bevonden:
    9.574




    En ik heb al dik 350 uur in GT7. Dan is wat geld gewoon leuk, heb toch alles al uitgespeeld.
     
    Tim en Jorrie vinden dit leuk.
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.451
    Leuk Bevonden:
    17.577


    eerste 20 min zijn weer puur genieten

    6:25, 7:56, 9:26 en 15:30 prachtig
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2023
  12. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.690
    Leuk Bevonden:
    569
    Man man man wat was dit een mooie tijd. Een tijd waarin Xbox bosses even een tattoo gingen showen aan alle mensen in de wereld. Met een releasedate nog wel. Heerlijke nostalgie (moest er aan denken nadat ik zag dat Skate ook tattoo’s heeft)

    [​IMG]

    Binnenkort @Reckuuza tattoo met releasedate van nieuwe roadmap van XBW inu?
     
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.451
    Leuk Bevonden:
    17.577
    steek er nog een op
     
    Yerewn, Yellow 13 en janter vinden dit leuk.
  14. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.820
    Benieuwd wat hun gemiddelde kijker is. Ze lijken zich echt steeds meer op tieners of zwakzinnige te richten. Inhoudelijk ook echt zwaar achteruit aan het gaan.
     
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.451
    Leuk Bevonden:
    17.577
    denk dat voor betere inhoud evilgamerz meer afdoende is
     
  16. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    In GT is het altijd wel leuk om gewoon auto's te verzamelen en aangezien er best wel wat auto's zijn die 10 miljoen+ kosten is het met normaal spelen eigenlijk niet te doen om alle auto's te kopen
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  17. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.763
    Leuk Bevonden:
    2.016
    Heel vreemd misschien, maar in racing games vind ik het vooral belangrijk dat het daadwerkelijke racen leuk is. Zoals in Driveclub en Project Gotham Racing. En Dirt Rally 2.

    Ik vind het racen in GT en ook in Forza Motorsport vaak gewoon te steriel, dus er zit weinig gevoel van snelheid in, weinig risk/reward balans wanneer je je auto door een bocht gooit, en als je gewoon netjes binnen de lijntjes kleurt dan rij je vanzelf wel rustig naar voren.

    Als je dan je plezier moet halen uit het grinden om voldoende cash te verdienen om auto’s te unlocken/verzamelen, tja, dan is het meer een ‘verzamel’ game. Kan ook leuk zijn, maar in race-games vind ik het wel belangrijk dat het gewoon leuk is om te spelen, ipv 10 minuten rijden en dan blij zijn met de reward.

    In Driveclub genoot ik echt van het spelen zelf, dus zelfs al eindigde ik 6de of 8ste of whatever, dan nog had ik in die minuten voor de finish genoten van de daadwerkelijke sensatie van de gameplay.

    Er gaat weinig boven het gevoel van de Ferrari California in Driveclub over een natte Japanse mountaintrack gooien. Of een cleane race in Dirt Rally 2. Dat heb je gewoon vrijwel niet in GT of Forza.
     
  18. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.665
    Leuk Bevonden:
    4.802
    Bizar...
     
    Yerewn en Reckuuza vinden dit leuk.
  19. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.455
    Leuk Bevonden:
    869
    Ik denk dat als het racen nog niet leuk is dat het spel nog niet genoeg gerepareerd is.
     
  20. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.763
    Leuk Bevonden:
    2.016
    Nog 2-3 jaar aan patches en updates en dan zal het vast geweldig zijn.
     

Deel Deze Pagina