1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

  1. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.660
    Leuk Bevonden:
    4.791
    I wonder why
     
  2. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Ohhja Mario Wonder, ik neem mijn opmerking terug.
    Had ik nu maar een switch.
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.433
    Leuk Bevonden:
    4.970
    Emulator ftw
     
    Yellow 13, Yi-Long en Alexknl vinden dit leuk.
  4. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    @lwn
    Dit mag toch niet??
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  5. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.820
    Je zit vast in de "recka troep confirmation bias"

    Op dit forum is alles troep. Als je weer hype wil voelen, en meer wil gamen, moet je hier niet zijn.
    Sluit niet uit dat de helft van de verdwenen leden op dit forum depressief of dood is.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.482
    Leuk Bevonden:
    8.484
    Hij heeft wel gelijk. Het is gewoon TROEP. De game had net als de console versies minstens 6 maanden uitgesteld moeten worden om te optimaliseren en te fixen.
    Maarja, Paradox is nogal aan het kloten de laatste tijd.
     
  7. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.762
    Leuk Bevonden:
    2.016
    Sta je dan bij de hemelpoort; Is dit het? Troep!
     
  8. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Het ligt meer aan mijn voorkeur voor games dan denk ik. Ik was o.a. hyped voor Starfield, Payday 3, Forza Motorsport, AC: Mirage en Cities Skylines en ze blijken uiteindelijk toch tegen te vallen. Vooral dat technische aspect wat dan weer niet in orde is. Gewoon erg jammer.

    Games als Harry Potter en Atomic Heart heb ik wel redelijk van kunnen genieten begin dit jaar, en van wat ik heb meegekregen zijn de releases van o.a. Baldurs Gate 3 en Lies of P ook wel sterk geweest. Maarja die liggen me niet zo.

    Van de andere kant kan ik ook genieten van games als Powerwash Simulator, Farming Simulator, Euro Truck Simulator en standaard Call of Duty knallings. Ik ben vrij simpel in dat opzicht :lol:
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.449
    Leuk Bevonden:
    17.571
    [​IMG]

    THE ONLY THING YOU NEED
     
    Modder-Eter en Garrett vinden dit leuk.
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.433
    Leuk Bevonden:
    4.970
    Wat is er illegaal aan een emulator
     
    Killamonkey en Yellow 13 vinden dit leuk.
  11. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.820
    Ik vermaak me dit jaar echt fantastisch. Weet niet waar ik de tijd vandaan moet halen. Vind games als Starfield ook goed, maar door dit forum gaat mijn zin in gamen over het algemeen toch naar beneden.

    Als ik reviews niet lees en ook niet op dit forum kom, blanco een game in ga vind haal ik nog steeds een hoop plezier uit gamen.
    Teveel hier negativiteit beïnvloed mijn mening, best raar, want kennelijk is mijn mening zonder die beïnvloeding positiever.

    De "side quest" podcast vind ik ook wel positief werken voor mijn game hobby.

    Iedereen zijn ding trouwens hè. Maar merk de invloed wel, best jammer want vind dit forum ook best leuk, maar bij releases mijd ik ook dit forum omdat het meestal toch populair is om troep te roepen, terwijl ik juist inhoudelijk (ja ook dat mag negatief) klets over een game.
     
    Yerewn en FinalBob vinden dit leuk.
  12. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.762
    Leuk Bevonden:
    2.016
    We hadden hier altijd een fijne enthousiaste knul die wel leuk en positief inhoudelijk over games kon lullen …

    … maar ja … die is weg …
     
  13. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.660
    Leuk Bevonden:
    4.791
    @Reckuuza
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.066
    Leuk Bevonden:
    4.709
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.449
    Leuk Bevonden:
    17.571
    er zijn nog maar pakweg 5 leden hier die nog daadwerkelijk iets inhoudelijks toevoegen over de spelletjes. zelfs de moderator heeft nooit meer iets inhoudelijks toe te voegen.

    wat voor de een een leuk gamejaar is, is dat voor de ander niet. zoals voor mij. er is nog niks uitgebracht wat me bekoort. of ik ben gamen in general zat maar bijv na 2 uur spidey 2 ben ik r weer klaar mee. same shit all over again, bash dit dat, swing daarheen, quicktime event xyz, en weer infinite skilltrees uitbouwen. perfect uitgevoerd allemaal daar niet van. maar het is gewoon mn ding niet meer. en dat mag, net zoals jij wel geniet van whatever the fuck.

    daarnaast is een game als starfield ontzettend mixed ontvangen. logischerwijs zijn de kritieken terecht want het is een game met spelprincipes die al 20 jaar oud zijn en innoveert op geen enkel vlak. maar als je dat nog leuk vindt enjoy.

    beetje jammer dat je je door de negativiteit laat beinvloeden. daar moet je toch wel doorheen kunnen prikken.
     
    Killamonkey, Jorrie en Yellow 13 vinden dit leuk.
  16. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.820
    Troep forum
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.433
    Leuk Bevonden:
    4.970
    [​IMG]

    Leuk spel
     
  18. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.660
    Leuk Bevonden:
    4.791
    Even een suggestie: moet jij niet meer de indie kant op qua games? AAA en zelfs AA zijn vaak toch formules die inderdaad met een ander sausje eroverheen herhaald worden. Ik kan dat, in de juiste dosis, best waarderen maar klopt dat het weinig origineel of uitdagend is. Indiegames zijn daarentegen vaak unieker, creatiever en korter. Iets wat misschien het juiste medicijn is voor je. Of je bent gaming gewoon zat en moet een cursus meubelbewerking gaan doen ofzo, dat kan ook natuurlijk
     
  19. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.622
    Leuk Bevonden:
    8.754
    Indie gaat dat gat in z’n ziel ook niet opvullen. Reck heeft geen andere keuze dan naar Friesland te verhuizen voor de goede psychiatrische kleinschalige zorg.
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2023
    Cyndris, Alexknl en Reckuuza vinden dit leuk.
  20. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.660
    Leuk Bevonden:
    4.791
    Ga jij eens slapen ofzo, gek. Tis weekend man. Of heb je ook kiddo's die godverdomme om zeven uur al op wilden staan vandaag?
     

Deel Deze Pagina