1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness, Bodybuilding, etc.. [Deel 9]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gdzr, 22 jan 2015.

  1. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.687
    Leuk Bevonden:
    569
    Ja merkte dat het vaak wel lang aanvoelde haha :+. Maar je bent wel lekker met een structuur bezig, dus beviel prima. Volgende keer denk proberen met 60 sec idd.
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  2. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.820
    Ben nu in de gym. Was vanochtend te lui en had late dienst dus was om 23u thuis vanavond. Nu ff van 23.15 tot uur of 00:45u. Nog best druk eigenlijk.

    Nog nooit op dit tijdstip geweest maar eigenlijk wel lekker.

    Edit: nu bij weggaan toch nog 6 man
     
    Laatst bewerkt: 11 aug 2023
    janter en Reckuuza vinden dit leuk.
  3. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.687
    Leuk Bevonden:
    569
    Hebben jullie tips hoe je progressie kan boeken met hardlopen? Mijn conditie is nu echt als stront en wil dat gaan aanpakken. Kan ik beter gaan hardlopen in het bos? Of toch op straat? En kan je meer progressie boeken door de tijd steeds te verlengen met hardlopen of het aantal km’s?
     
  4. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.618
    Leuk Bevonden:
    8.740
    Gewoon goede motivatievideos vinden dan gaat alles vanzelf
     
  5. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Toen ik nog meer aan conditie werkte, vond ik interval training de beste manier om meer conditie te krijgen. Een set bestaat uit maximaal sprinten tot je niet meer kan. Vervolgens 2x die afstand rustig hardlopen om bij te komen. Je begint met 5 sets (ook even warmlopen en uitlopen erna voor 10 minuten). Elke week of twee weken setje erbij. Doe dit twee keer per week. Je kunt dan elke maand kijken wat je tijd is voor 10km.
     
  6. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.552
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.552
     
  8. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Rustig beginnen op basis van wat je nu kan. Hardlopen, wandelen, of allebei. En dan steeds iets meer belasting per week (5 a 10%). Zou in het begin op tijd doen, want dan kan je ook niet te hard lopen en dan teveel doen. Consistent 2 of 3 keer in de week lopen en voor je het weet kun je langere afstanden overbruggen. En wissel het als het kan af met straat en onverharde ondergrond.

    Als je meer per week loopt kan je dan rustigere langere duurlopen doen (echt rustig) dan wordt je conditie steeds beter. En dan merk je vanzelf dat alle interval of tempo trainingen ook steeds minder moeite kostten.
     
    janter vindt dit leuk.
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.552
  10. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    corect
     
    Reckuuza en Yerewn vinden dit leuk.
  11. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.687
    Leuk Bevonden:
    569
    Bedankt!
    Maar wat is slimmer: 1) dat je elke week ervoor kiest om tussen de twee rustpauzes meer in KM te lopen of 2) dat je elke week ervoor kiest om tussen de twee rustpauzes meer in minuten te lopen?
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Bij mij was het gewoon altijd 5KM runs doen zo snel mogelijk, aan conditie werken en zorgen dat je je tijden blijft verbeteren en niet stoppen. Gewoon in het park, vond ik het fijnste. Tenzij het runs waren van +15KM dan ging ik wel gedeeltelijk de stad in want anders is het saai. In covid tijden was dat consistent paar keer per week gewoon focus op 5KM. 21KM gedaan en gestopt. Dit jaar in de zomer weer begonnen en Dam tot Dam gedaan en nu een keer id week nog 5KM. Maar ik (kick)boks 3x per week, dat helpt echt je conditie als een beest. Heb je precies niks aan maar be like that.
     
  13. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.687
    Leuk Bevonden:
    569
    Dat lijk me ook wel keer wat om te doen. Bokszaktraining oid. Lekker kapot gaan.
     
  14. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Minuten. Dan heb je minder kans om over te belasten in het begin.
     
  15. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Minuten. Dan heb je minder kans om over te belasten in het begin.
     
  16. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.618
    Leuk Bevonden:
    8.740
    Kickboksen. Ik heb geen behoefte om met iemand te sparren, maar een bokszak thuis lijkt me wel geinig. Waar moet ik op letten? Zit te denken aan een zoiets. Wifey zal ook wel willen en heb het idee dat met onze harkerige techniek dit wat minder blessure gevoelig is. Tips, iemand @Fiasco?

    [​IMG]
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.478
    Leuk Bevonden:
    8.474
    Tip: Niet met je wifey sparren. Anders eindig je net als deze man.
     
    Reckuuza en Yerewn vinden dit leuk.
  18. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.618
    Leuk Bevonden:
    8.740
    ssst ik ben net gecast door Marvel, keep it on the DL
     
  19. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Geen idee hoe dat water-lucht systeem in de praktijk werkt/voelt, dus daar kan ik niets over vertellen, maar als je (directe) buren hebt dan is een box-zak opgehangen met metalen ketting een beetje gehorig, maybe, afhankelijk van lokatie en isolatie. Bij mij kwam destijds de buurman even klagen. En daarna is hij verhuisd.

    Nou ja, maybe kicked Yerewn’s chick wel gewoon helemaal zijn white privileged ass, je weet het niet.
     
  20. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.618
    Leuk Bevonden:
    8.740
    Wat zou je anders doen dan ketting? Plafond of muur kan beiden en vind mn buurtjes wel lief dus wil niet teveel overlast geven
     

Deel Deze Pagina