1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Starfield

Discussie in 'Games' gestart door Reckuuza, 17 aug 2023.

  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.484
    Leuk Bevonden:
    8.492
    [​IMG]
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  2. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.909
    Leuk Bevonden:
    3.283
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.449
    Leuk Bevonden:
    17.575
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.484
    Leuk Bevonden:
    8.492
    [​IMG]
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.066
    Leuk Bevonden:
    4.709
    Jouw favoriete stopwoord.
     
  6. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    troepwoord
     
    Reckuuza en Yellow 13 vinden dit leuk.
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.066
    Leuk Bevonden:
    4.709


    Deels mijn mening, deels mijn recensie:

    Video die NMS naast Starfield legt en een stukje uit de intro: NMS is wat Starfield had kunnen zijn als de ontwikkelaars hadden geluisterd. Begin het steeds meer eens te worden met die uitspraak. Zat gisteravond op een soort van Cyberpunk planeet, maar tering zeg: De saaiheid sloeg in eens hard in.

    Ook heb ik al meermaals een dode planeet moeten bezoeken, en het gevonden en geclaimde schip op één meegenomen. Probleem is dat die ruimteschepen zo onnodig lelijk zijn en stug vliegen. Het begin was echt top en mysterieus, dat moet ik eerlijk bekennen.

    Alleen hoe verder je komt, hoe saaier het zal worden. Het voelt later ook steeds inspiratieloos aan. En het mag allemaal wel iets minder complex als het gaat om menu's en laadschermen. Quick Access hebben ze kennelijk niet van gehoord de laatste jaren.

    Daar komt nog bij dat de stemacteurs en actrices er in tegenstelling tot Baldur's Gate 3 kennelijk niet zoveel vertrouwen in het project hadden. In Oblivion had je nog mooie momenten als: I fought mudcrabs more fearsome then you. Je kon nog lachen, maar Starfield begint steeds meer een slaapmiddel te worden.

    Grafisch ook niet altijd mooi en ik mis ook degelijke lore die je echt aan de game blijft binden. Hoelang hebben ze vanaf de eerste ideeën tot de release gedaan over de game? Op deze manier mag TES 6 inderdaad nog wel jaren uitgesteld worden inderdaad.

    @Jorrie Eerlijk waar: Geef NMS een paar uurtjes de kans, start een game met de creatieve mogelijkheden en ga verkennen. Ik kan je eerlijk waar zeggen dat als je erg somber bent over Starfield zoals ik, NMS je na een paar uurtjes slim je game tweaken en spelen wel pakt. 7 jaar later, 21 updates en meer dan 70 patches als ik Asmon zijn video mag geloven en dat allemaal gratis.

    Bethesda heeft nog veel te leren, maar NMS komt straks wel weer en dan wil ik je best wegwijs maken in de game zodat je daar net zo van kan genieten zoals ik nog af en toe doe. Wat betreft Starfield in zijn huidige vorm: Troepmeter: 4.5 en NMS krijgt dan zeker een gold award. :)
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Gotta love xbw. Lekker op strand genieten van de emmers azijn wat jullie mening over Starfield is. Jammer want het had echt potentie. Beter fucken ze de nieuwe elder scrolls niet.
     
  9. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.623
    Leuk Bevonden:
    8.764
    JORRIE GEEF NO MANS SKY ALSJEBLIEFT EEN KANS,
     
    Reckuuza, Alexknl en Garrett vinden dit leuk.
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.484
    Leuk Bevonden:
    8.492
    Komt op Geel. NMS is ook doodsaai. Nog saaier dan Starfield zelds. Vreselijke gameplay loop.
     
    Laatst bewerkt: 9 sep 2023
    Servantes vindt dit leuk.
  11. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.623
    Leuk Bevonden:
    8.764
    GEEF HET EEN KANS MODDER, 70 PATCHES INSTALLEREN IS DE ECHTE GAMEPLAY LOOP. IK SMEEK HET JE
     
    Alexknl, Modder-Eter en Reckuuza vinden dit leuk.
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.434
    Leuk Bevonden:
    4.971
    Al gedaan, NMS is ook een gedrocht
     
    Modder-Eter en Yerewn vinden dit leuk.
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.818
  14. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.623
    Leuk Bevonden:
    8.764
    Je snapt het niet, de lore zit verstopt in de release notes.
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  15. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.763
    Leuk Bevonden:
    2.016
    Valhalla nog niet gespeeld, maar wat ik er van gezien heb ziet het er dan qua omgeving/natuur in ieder geval nog wel erg mooi uit, en als ik dan pics/video's van Starfield kijk, tja, ik heb niets gezien waarvan ik denk 'zo, mooi zeg'.

    Zekfs het volledig mislukte Anthem zag er qua speelwereld nog best mooi uit in de aankondigingstrailer, met een mooi groen heuvelachtig gebied en een levendige stad volgens mij.

    Starfield, van wat ik er van heb gezien, is gewoon voorspelbare steriele westerse sci-fi meuk, dus metalen corridors op space-ships, saaie space-suits, en vrij saaie planeten.

    Waarom zou ik dan 100+ uur in die wereld willen spenderen?
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.434
    Leuk Bevonden:
    4.971
    Ja, Valhalla heeft dan tenminste nog wel mooie omgevingen waar ik in Starfield nog weinig van heb gezien inderdaad.
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.484
    Leuk Bevonden:
    8.492
    Dat was ook mijn punt met de opmerking over het fast-travellen. Het lijkt erop dat het meest interessante in de steden / nederzettingen zit en de woestenij daarbuiten het verkennen niet eens waard is.
     
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.449
    Leuk Bevonden:
    17.575
    WAT HAD JE ANDERS VERWACHT EERLIJK

    THOUSANDS OF PLANETS

    RANDOM GEGENEREERDE LEGE TROEP
     
    Garrett vindt dit leuk.
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.066
    Leuk Bevonden:
    4.709
    Precies jouw posts over games dus!
     
  20. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.623
    Leuk Bevonden:
    8.764
    Goeie
     
    Reckuuza en Yellow 13 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina