1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Diablo IV

Discussie in 'Games' gestart door Reckuuza, 18 mrt 2023.

  1. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.660
    Leuk Bevonden:
    4.791
    Niet waar, ik bied vijf euro op zijn post
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.066
    Leuk Bevonden:
    4.709
    En ik bied een krat bier dat hij hier gewoon weer komt klagen over games en andere troep, zolang hij zich niet gelukkig gaat voelen.
     
  3. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Heerlijk genieten van het mooie weer maar wel op een schermpje XBW bezoeken.
    Dus eigenlijk zaten Geel en jij allebei achter een scherm.
     
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.449
    Leuk Bevonden:
    17.571
    en jij ook
     
  5. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.908
    Leuk Bevonden:
    3.282


     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2023
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.066
    Leuk Bevonden:
    4.709
    Eén omdat het gewoon een erg goede game is. Twee omdat de beta's, server slam en launch zo heerlijk soepel verliepen. Erg lange game ook, dus stapje voor stapje. Op Nightmare volgens een maat van mij krijg je al een flink pak slaag bij de simpelste demonen. Meer pit dus!

    En dat die omgevingen misschien niet vreselijk veel variatie hebben is niet erg, zoveel had Diablo 3 ook niet, wat vooral vrij generiek was imo. Hoor je ook niemand meer over. Er zit tempo in deze game, maar ook voldoende rustige momenten en het is voor de verandering erg tof om mensen tegen te komen in de social plaatsen.

    Enorme wereld ook, die je stapje voor stapje moet nemen. Console bestuurt ook erg goed en lijkt beter te presteren dan de meeste PC's, althans de Xbox Series X. Aankoop waar? Ik zou zeker zeggen ja, maar niet de UE, vanwege de in game shop meer. Standaard game is voldoende. :)
     
  7. Bavihoane

    Bavihoane Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    9
    Afgelopen 2 dagen wel veel connectie problemen ervaren. Rubberbanding bijv. En Lag waarbij er dan geen damage komt terwijl je staat te hakken als een malle.

    Verstuurd vanaf mijn "Grot"
     
  8. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ben er wel weer klaar mee. Er is niet een class die me echt kan boeien.
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.066
    Leuk Bevonden:
    4.709
    Hoeveel uren heb je er inzitten? Niet een beetje te snel gegaan aangezien je al aangeeft meerdere classes te hebben gedaan kennelijk. ;)
     
  10. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Een uurtje of 3.
     
    Reckuuza, Bavihoane en Yellow 13 vinden dit leuk.
  11. Bavihoane

    Bavihoane Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    9
    Ondertussen op lvl 54 en in World tier III.
    Dikke game tot zover.. speel op PS5 en de lage is wel beter maar nog steeds af en toe aanwezig. Hoop dat dit eerdaags toch echt helemaal voorbij is.
    Mijns inziens worst een karakter wel steeds leuker nadat je goede items, skills hebt Unlockt en daarnaast in de hogere levels / moeilijkheidsgraad zit.
    Diablo is dan een grote wirwar van monsters die op je afstormen, ik zie wel wat er gebeurd. En bedien mn knoppen en weet wat ze doen. Maar als mn vriendin meekijkt die ziet alleen maar uit elkaar spattende monsters en snapt er verder niets van. Haha...

    Dit is voor mij Diablo...
    Het begin, waarbij je steeds 2 of 3 monster moet afmaken en af en toe een baas, dat is een leuk begin maar voor mij is het zeker leuker om een dungeon te doorkruisen waarbij er 500-600 monsters achter elkaar aankomen.

    Verstuurd vanaf mijn "Grot"
     
    Yellow 13, Reckuuza en Daz vinden dit leuk.
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.066
    Leuk Bevonden:
    4.709
    Dat opbouwen naar zulke momenten toe is in deze game dan ook stukken beter gedaan dan in zijn voorganger. Het zal dus ook stukken langer duren en meer pogingen nodig voor je zoveel vijanden op de hoogste stand dood in slechts een paar minuten. Mooie anekdote van je! :)
     
  13. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.820
    Gamenerds
     
    Yerewn en Reckuuza vinden dit leuk.
  14. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.622
    Leuk Bevonden:
    8.757
  15. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.762
    Leuk Bevonden:
    2.016
    Tja, zo fijn, geen offline SP modes …
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.066
    Leuk Bevonden:
    4.709
    DDOS is al voorbij gelukkig, maar hebt het wel gemerkt in World of Warcraft.

    Verder wel een stuk betere console versie dan Diablo 3. Speelt heerlijk op consoles. Ietsjes trager, maar de PC die echt heet wordt zit ik ook niet echt op te wachten. Inmiddels alweer level 11 of 12 dacht ik en op weg naar de Reverend Mother. Dat jonge meisje met wie je op zoek gaat naar haar moeder is wel een enorm irritant mens. Hoop niet de het hele verhaal nog veel van haar te zien. :)
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.066
    Leuk Bevonden:
    4.709
    Mooi, alweer bij het punt waar ik met de PC versie gestopt ben. Gaat wel lekker. Altijd wel best wat mensen online rond de steden in de game. Verhaal begint nu ook meer op gang te komen. Al een aantal aardige twists gehad. Nog mijlenver van de level cap, dat wel. :D
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.066
    Leuk Bevonden:
    4.709
    [​IMG]
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.066
    Leuk Bevonden:
    4.709
    Is er iemand die mij even kan helpen met een quest en boss voorbij The Black Lake? Je krijgt dan ook hulp van een NPC, maar die doet amper damage en ik ga steeds dood op de laatste 15% ongeveer. Gaat om de boss met de golven? Menorius is mijn gamertag op Xbox Live. Heb nog even geen cross play aan, maar dat kan geregeld worden. :)
     
  20. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.622
    Leuk Bevonden:
    8.757
     
    Reckuuza vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina