1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] STAR WARS Jedi: Survivor

Discussie in 'Games' gestart door Reckuuza, 26 apr 2023.

  1. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.619
    Leuk Bevonden:
    8.750
    Maar hoe voel je je daar dan bij?
     
  2. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    975
    Leuk Bevonden:
    8.789
    Neem een Switch, Switch is top man. Jammer dat ik er nooit op kan spelen
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  3. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.762
    Leuk Bevonden:
    2.016
    Gisteren sinds een jaar ofzo de Switch weer eens aangeslingerd (of een half jaar, geen idee, lang geleden in ieder geval), en een paar potjes Mario Kart gespeeld, maar ik kan die console eigenlijk niemand aanraden.
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  4. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.619
    Leuk Bevonden:
    8.750
    Star Wars Jedi survivor leeft wel hier in de community. Is er al meer bekend dan dat de pc troep is en dat het save systeem niet te snappen is?
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  5. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Dat er in die ruim 5 jaar dat de Switch bestaat maar een handje vol goede games is uitgekomen. En dat er de komende tijd niet heel veel meer uit komt.

    M.a.w. die paar titels gaan de leegte niet opvullen die je hebt in je ziel die zorgt voor de verveling.
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.063
    Leuk Bevonden:
    4.708
    NVM
     
    Laatst bewerkt: 1 mei 2023
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.445
    Leuk Bevonden:
    17.566
    het lijkt me superleuk om met bigsik te mariokarten. ik denk dat dat de leegte in mijn ziel zeker zal gaan opvullen. helaas heb ik nu een xbox one series s, dus moet ik het doen met disney's kartracing met mickey mouse en co.
     
  8. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.619
    Leuk Bevonden:
    8.750
    Vraag Garrett om switch?
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb hem op de steam deck.. maar ben blij dat ik hen ook voor de xbox heb.. on the road is 25fp double.. maar xbox of PS5 is niet vergelijkbaar

    Verstuurd vanaf mijn SM-S918B met Tapatalk
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Tja .. switch is dood.. nu asus/valve ook consoles gaan maken. Nintendo moet het hebben van hun 1st party games


    Verstuurd vanaf mijn SM-S918B met Tapatalk
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.481
    Leuk Bevonden:
    8.482
    Ze hadden dit jaar eigenlijk al met de opvolger moeten komen, maar het blijft Nintendo. Het kan natuurlijk nog aan het einde van het jaar, maar ik gok dat de Switch 2 pas over een jaar in de schappen ligt.

    Asus / Valve is leuk voor de niche markt.

    Het is dat Sony en MS veel third party support hebben, maar anders was hun output nog veel magerder. Enkel Sony zou in de buurt komen. Het ligt natuurlijk ook aan je smaak. Het gros van de recente Switch games ligt mij idd ook niet.

    MS heeft in 10 jaar misschien 1 a 2 goede games uitgebracht? En dan zijn het niet eens de absolute topgames.

    Overigens ga ik deze game zeker spelen wanneer hij goedkoper en gepatcht is (of op Game Pass komt). Deel 1 was toch wel een zeer leuke game.
     
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.445
    Leuk Bevonden:
    17.566
    bruh switch heeft een insane library maargoed dat wordt al snel een convo van maar ik vind dit leuk ja maar ik dat.
     
    Garrett en Modder-Eter vinden dit leuk.
  13. Romanista

    Romanista Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    186
    dit is wel triest inderdaad, hoe krijgen ze het voor elkaar
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421


    Niet zo'n hoop schroot als op de PC, doet de console versie (de PS5 versie althans) het een beetje beter. Maar toch tegenvallend. Game ziet er mooi uit en is op dat punt ambitieuzer dan deel 1. Ray tracing lijkt verplicht te zijn als setting? Het gevolg is twee modi die beiden hun framerate target niet consistent behouden, of dit nu 30 fps is (quality) of 60 fps (performance). De performance modus maakt het helemaal mooi. De fps counter zwabbert op en neer tussen 30 en 60 fps. Dat is dus wat je als gamer precies niet wilt zien. Dan zijn er nog de visual glitches en de sporadische crashes. Advies: maak sowieso die ray tracing feature optioneel. Leuk voor degene die het willen en het kan echt wel een game mooier maken, maar bij een zwakke implementatie verpruts je een mooie game (zie ook The Witcher 3 ).

    Helaas is dit weer de zoveelste matige launch. Ik vind het jammer. Het kan zo'n fijne hobby zijn, maar met dit soort releases vraag ik mij toch af waar tegenwoordig de prioriteiten liggen. Weer snel geld binnen harken, EA? En dat weer over de rug van de consumenten. Maar ook die blijft doodleuk dit soort half gebakken producten kopen. Zowel producent als consument dragen een stukje verantwoordelijkheid in deze, al reken ik dit vooral de producent aan. Als je iets doet, doe het dan goed!

    Er moet nog veel in deze sector gebeuren om het volwassen te maken ben ik bang.
     
    Laatst bewerkt: 30 apr 2023
  15. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.619
    Leuk Bevonden:
    8.750
    Paar patches wachten en een keertje oppikken als ie bijna gratis is
     
    Reckuuza, Tim en Zifnap vinden dit leuk.
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Gamepass is your best friend!

    EDIT: Jedi Survivor kan inmiddels niks meer goed doen. Er is blijkbaar een bug gevonden waarbij je permanent experience verliest. Disney zal blij zijn met deze release. :D

     
    Laatst bewerkt: 1 mei 2023
  17. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Als jij die library goed vind en een Switch wil kopen kun je dat toch altijd doen.

    We lezen dan hier je ervaringen de komende tijd waarin je kunt zeggen hoe leuk je het met de Switch hebt.
     
  18. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.762
    Leuk Bevonden:
    2.016
    Ik hoop dat Reck binnen 2 weken een Switch koopt, want dan komt over 3 weken ongetwijfeld het nieuws dat Switch ‘2’ er aan komt …

    Enige selling point voor Switch zijn de Nintendo exclusives. Vrijwel alle 3rd party games kun je beter en goedkoper op de andere systemen spelen.

    Tenzij je een handheld wilt, dan is het prima.

    Back on-topic; Dit is zo’n game die eigenlijk een dikke 8,5 - 9 zou moeten staan qua review-gemiddelde, maar door de grote hoeveelheid slechte beslissingen, bugs, en dus non-stop negatieve word-of-mouth/PR, is dit eigenlijk gedoemd om keihard te floppen.

    En terecht.

    Binnen 3 maanden op 30 euro ofzo?
     
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.445
    Leuk Bevonden:
    17.566
    dat is hoe het meestal gaat ja.
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.063
    Leuk Bevonden:
    4.708
    NVM
     
    Laatst bewerkt: 1 mei 2023
    Reckuuza, Killamonkey en Zifnap vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina