1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Formule 1

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Hybrid, 6 mrt 2016.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.433
    Leuk Bevonden:
    4.970
    Rosberg kwam door touche toch? Hamilton verremde en reed ook een stuk door het gras. Rare regeltjes hoor :+
     
  2. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Hamilton lag eerste en was niet in gevecht.Dan mag je een aantal keer de bocht missen voor je een straf krijgt.

    Ben echt benieuwd wat ze met Vettel doen. Het was veranderen van de lijn maar voor zo ver ik het nog op mijn netvlies heb staan niet extreem. Gezien de aanscherping van de regels zetten ze hier wel een voorbeeld mee wat straks wel mag en niet
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  3. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Aangezien Max al vaker op scherp stond gezien zijn "on-the-limit" rijgedrag denk ik niet dat hij er wat mee wint. De mietjes die het oudwerwets racen niet kunnen waarderen gaan weer huilen en profiteren ervan. Het racen van tegenwoordig...
    Ongeacht of het nu Max of iemand anders betreft, de straffen zijn gewoon enorm tegenstrijdig en dat gaat vroeg of laat tegen ze werken.
     
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  4. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Jazeker, gelijk heb je.

    Al kan ik mij ook zeker voorstellen dat je in die cruciale race fase bevestiging wil hebben van de race leiding alvorens je je plek afstaat. Daarom ben ik super benieuwd naar de radio conversatie tussen Max en zijn team. We hebben nu alleen dat vroege fragment gehoord dat de race engineer zei dat Max zijn plek moest afgeven, maar wat gebeurde erna?
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Oh shit de interviews zijn geweldig van iedereen.
     
  6. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.482
    Leuk Bevonden:
    8.485
  8. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ben ik het niet mee eens. Hamilton heeft enorm veel profijt van zijn actie door het gras. Wint er zo een paar honderd meter mee. Als hij niet door het gras was gereden had hij zoveel snelheid verloren dat hij sowieso plekken kwijt was geraakt. Stewards gaan alleen niet in bocht 1 de leider die nog uitzicht op het kampioenschap heeft, bestraffen voor een dergelijke actie.

    Ik vind de straf van Max volledig terecht maar ik word een beetje moe van het meten met 2 maten door de stewards...
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2016
  9. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Beste oplossing is om al die uitloopvlakken weg te halen en vervangen door mooie grindbakken. Heb je geen discussie meer, niet meer meten met twee maten. En leukere racen, want een fout komt je duur te staan kwa tijdsverlies.

    Grindbakken terug. Ben je niet afhankelijk van stewards die met twee maten meten.
     
    Obscure Thing en RaouLioo vinden dit leuk.
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dit wordt nog interessant.

    Bizar slot van de race. En goed "twee maten" dat is denk ik het kernbegrip van heel deze race
     
  11. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Gaan ze weer miepen over veiligheid. Banen als spa zijn echt zoveel beter met al die grindbakken.
     
  12. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Vettel 10 sec penalty.
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.066
    Leuk Bevonden:
    4.709
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.482
    Leuk Bevonden:
    8.485
    Hahaha, gestraft vanwege de onzinregel die je zelf zo hevig hebt ondersteund. :lol:
     
  15. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Haha geweldig dit :D.
     
  16. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Haha ik lees net dat Vettel alsnog een tijdstraf heeft gekregen. Nu Ricciardo weer derde 8)
     
  17. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Echt? Dit ging toch ook gewoon om de eerste plek bij de start, waar Hamilton zelf een fout heeft gemaakt door veel te laat te remmen. Als hij niet over het gras was doorgereden dan had hij die eerste plek echt niet behouden.

    /Edit: Sorry, dubbelpost.
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Lekker voor Vettel. Niet normaal wat die aan het doen is de laatste tijd.
     
  19. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik begreep van Twitter dat vanwege een touché achterin de virtuele safety car was aangezet waardoor er dus niet ingehaald mocht worden. Zo zou Lewis geen voordeel kunnen hebben van die gemiste bocht.
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat is niet logisch. Als de VSC komt dan moet je op een constante snelheid rijden en de verschillen hetzelfde houden.
     

Deel Deze Pagina