1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nieuwe console: Phantom?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Hi..., 20 jan 2003.

  1. femmerink

    femmerink Active Member

    Berichten:
    399
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar nog steeds heeft niemand dat ding op een beurs gezien, of ook maar aangeraakt. Het enige wat ik gezien heb is een coole trailer die digitaal gemaakt is, een paar designs met de computer gemaakt en dan screenshots die net zo goed met de computer gemaakt kunnen zijn. Ik ben nog steeds niet overtuigt dat dit ding echt gaat komen. Het is nog steeds mogelijk dat het een enorme grap is van een hele goede fotosoeper.

    Ik wil het gewoon niet geloven, als ze dit ding echt willen uitbrengen kunnen ze net zo goed meteen hun geld in de plomp mieteren. Tis gewoon gemaakt om te mislukken...
     
  2. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is het nut van de phantom? het is gewoon een pc ,maar dan wat goedkoper. Ik heb een betere pc thuis ,dus voor mij heeft het totaal geen nut om hem te kopen... en het blijft nogal nep lijken imo

    edit. : heb pics nogeens bekeken : waar moeten de controllers en cd's in :/ ?
     
    Laatst bewerkt: 18 aug 2003
  3. chaser2600

    chaser2600 X-gamer

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    controllers zijn draadloos en cd speler is er niet want je kunt games alleen downloaden
     
  4. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    ow ,shit das dom. download je ff een game staat je harde schijf weeral wat voller :p

    de phantom zal hier denkik niet inhuis komen :)
     
  5. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Voor het downloaden van games moet je zeker een CC hebben? Of zijn er andere manieren?
     
  6. chaser2600

    chaser2600 X-gamer

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor zover ik weet moet je idd een credit card hebben en een hele hoop geduld.
    Ga maar eens een game downen van 2 gig via je chello lijntje |:-

    Leuk als je een datalimiet hebt :cool:
     
  7. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Het ding draait op Xp daarom staat er een MS logo bij, dit moet namelijk van MS als je een computer levert met hun OS (daarom de stickers op de nieuwe (niet zelf gebouwde) PC).
     
  8. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Hier houd ik je aan, ik neem wel een camera mee zodat we het vast kunnen leggen voor onze mede xbw´ers. De kans word namelijk steeds groter dat het geen hoax is maar gewoon een PC zonder cd/dvd drive is.
     
  9. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja hoor, het is zover. De eerste trailer van 'the Phantom' is vrijgegeven en ik ben er 100% zeker van dat dit geen haox is. Als je in je trailer het lef hebt om de naam van videokaart producent nVidea te noemen en het een grap is kan je aardig wat geld achter de hand houden. :) Ziet er iig zwaar indrukwekkend uit, maar omdat het nog wat 'gebrekkig' is qua games wacht ik toch liever op de Xbox2 of Ps3.

    Hier kan je hem trouwens downloaden: http://www.gamershell.com/download_3122.shtml
     
  10. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat is wel waar ,met die logos. maar om een game van een gigabyte te downloaden :confused: Kevin15 heeft zeker een punt met wat hij zegt (1. Je hebt een 1MBIT verbinding nodig die bakken met geld kost
    2. Mensen willen boekejs bij hun games hebben.
    3. je moet maandelijks geld betalen ook als je geen games ophaalt van hun server.
    4. Er moeten nu al games in ontwikkeling zijn waar nog geen enkel teken van is.
    5. Dat ding ziet er niet uit en de controller kan je denk ik niet eens vast houden. )

    we zulle zien he. maar ik koop em allesinds niet ,tenzij je alle console games (ps2,xbox) erop kunt spelen :)
     
  11. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    *totally mee eens is ..

    Ik vind het zelfs slecht eruit zien :cool: (Komt niet door de kwaliteit maar door de spiegeling en de draad die erachter zit, die draad "hangt" mij iets te recht/stijf... )
     
  12. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    1: Klopt wat je zegt je hebt een te goede verbinding nodig dus dat gaat al niet helpen.
    2: Mensen willen boekjes??? dat heb ik de 10 miljoen mensen die kopieren nog nooit horen zeggen. Als de prijs laag is hoeven ze ook geen boekjes.
    3: Dat is indeed enorme naaierei
    4: Het ding is een PC dus het kan gewoon alle PC spellen afspelen en er zijn dus geen spellen apart voor het ding in ontwikkeling. Daarom kunnen ze zeggen dat er zoveel spellen voor zijn. Maar alle spellen die uitkomen op dat ding zijn dus ook allemaal te verkrijgen voor de PC
    5: Klopt maar je krijgt er ook een toetsenbord en een muis bij, lekker handig voor de tv |:-

    Nee jongens en meisjes dit apparaat is gewoon een enorme fout. Ze brengen een PC op de markt (hopelijk voor een lagere prijs). En daar weten hackers dan na 4 maanden een dvd drive aan te hangen zodat ze alle pc spellen op het ding kunnen instaleren en dan kan infenium labs zwaaien naar hun centen die ze wouden hebben voor de spellen en lidmaatschap.
     
  13. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    er zit wel XP op, maar het heeft wel een eigen OS.. het zou ''mij'' niks verbazen als de PSone bv op MS-dos werkt 8)
     
  14. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    eerder win95 denk ik:)
    op dos had je nog geen 3d games voor zover ik weet
     
  15. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Wolfenstein??? of is dat ook al via windows?

    anyways, heeft er iemand al echte beelden van dit apperaat?
    ik denk wel dat ze het menen. de prijs is er in iedegeval wel naar :)
     
  16. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    tjek die trailer maar.


    ik vind het allemaal maar vaag.
    die ******hoge specs, ps2 xbox gamecube spellen spelen ?!?!!


    games downloaden werkt volgens mij helemaal niet..
     
  17. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    [​IMG]

    "Met dank aan Cyhwuhx die net de link voor dit plaatje gaf" _O_
     
  18. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    grappig, maar misschien idd, de toekomst..
    straks hebben wij zo`n snelle verbinding dat je spellen in een mum van tijd download (netals content downloads, maar dan sneller)

    Maar, dat verwacht ik niet echt met de Phantom...:|
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Jeb ik hoorde net van mijn kabelaar dayt mijn download omhoog gaat naar 4mbit _O_ ... maar ja plaatje is erg grappig
     
  20. Kane

    Kane Xcusses voor de post

    Berichten:
    342
    Leuk Bevonden:
    2
    ik neem aan dat je de spellen dan via inet moet downen? lijkt me sterk dat bedrijven hun games daar voor beschikbaar gaan stellen.. ik bedoel.. er hoeft maar even iets van een storing te zijn en ze zijn hun games kwijt... en crossplatform? vind ik wel heel weird hoor. .btw. i kheb nog nergens gehoord van een groot bedrijf dat de phantom ondersteund.. geen EA geen capcom, namco temco.. niks...
     

Deel Deze Pagina