1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Fallout 4

Discussie in 'Games' gestart door SoleSurvivorN7, 3 jun 2015.

  1. Nicola

    Nicola Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    6
    Toch maar een keer nog testen dan. ik kon idd ook niet met gemak alle haakjes vinden ookal scroll ik erover soms lichten ze niet volledig op dan denk ik
     
  2. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Met hacken kies ik altijd eerst de eerste 4 (heb nu 5 pogingen), meestal heb ik dan al de juiste, en dan ga ik alle duds proberen weg te halen en nieuwe tries halen. Dan is het easy. Volgens mij vergroot de kans ook met het vinden van hack magazines
     
  3. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Maak nog even wat verslagen af en dan ga ik tijdens de lunch testen... :p
     
  4. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Voor de Bob de Bouwers onder ons. Ik vind het een handig filmpje.

     
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    tis helemaal geen gokken. Je kunt het echt beredeneren en het is echt simpel. Ik gebruik die haakjes bijna nooit. Ik selecteer eerst een woord, eventueel een tweede en dan beredeneer ik het juiste wachtwoord!
     
  6. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Tuurlijk heb je die haakjes helemaal niet nodig... Je kunt het prima achterhalen. het is gewoon heel simpel. Maar ik vind het zelf makkelijker om de vaultieven (:p) woorden weg te werken middels die dude removed.
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ligt er een beetje aan hoe lang de woorden zijn. Als jij 3 mogelijkheden hebt en bij een lang password de eerste keer 0 overeenkomsten hebt wordt het behoorlijk moeilijk. :+
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
  9. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Heb net even wat tests gedaan, het beredeneren van een password lijkt mij inderdaad de meest efficiƫnte methode...
    Start met 14 woorden, bijna altijd kunnen 2 woorden weggehaald worden met haakjes en is er 1 reset aanwezig. Als ik hier maximaal gebruik van maak blijven er max. 6 woorden over.

    Helaas kan dit niet altijd omdat er simpelweg niet genoeg 'haakjes' combinaties aanwezig zijn en moet je slim een woord kiezen om aanwezige letters te achterhalen. Naar mijn idee kom ik echter soms woorden tegen die allemaal ontzettend op elkaar lijken en je steeds 0 of 1 als aanwijzing krijgt. Schiet ook niet echt op dus.
    In dit geval verlaat ik gewoon de terminal na 3 pogingen en probeer opnieuw, in de hoop een makkelijkere reeks woorden te openen. :)

    Had van mij wel anders gemogen dit onderdeel van de game, of iets met meer variatie... Meer in de richting zoals Bioshock het ooit eens deed met hacken, dat was zelfs na 1000x nog leuk. :p
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik vind het echt te makkelijk anders. Heb nagenoeg altijd het wachtwoord direct te pakken
     
  11. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Iemand enig idee waarom mijn settlers niet assigned blijven als ik ze aan een store koppel in mijn settlement? Heb alle perks. Mijn happines daalt als een malle terwijl ze alle voorzieningen hebben. Ook geen uitroeptekens oid.

    Wat een kut trophy zeg :+
     
    Xandorra vindt dit leuk.
  12. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Ik ben 4 dagen bezig geweest om die te halen.
    Je moet ze wel per plantje vastzetten
     
  13. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Voedsel gaat goed maar winkels niet.
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb die Tina in Vault 81 overgehaald om te komen werken voor mij in mijn settlement, leuk en aardig...maar ze gaat er niet heen en wanneer ik tegen haar praat zegt ze dat ze niet kan wachten om het Commonwealth in te trekken. Verder geen dialoog opties. Iemand anders dit ook?
     
  15. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik heb de questline van Vault 81 volledig gedaan, maar dit heb ik even gemist.

    /Edit: Ah ik zie het al. Dit moet je doen nadat je de Vault 81 questline hebt gedaan. Sorry, dan weet ik het (nog) niet :)
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    She's baiting you man. Kuthoer.
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Net opgezocht waar die Vault zit, dus ga er denk ik vanavond maar eens langs, als ik niet weer 23 actieve quests en andere shit te doen krijg. :+
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  18. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Ik heb dit ook. Ze was zo blij. Leek ook te vertrekken, maar ze ging een hapje eten in het restaurant. Dan niet he, kut! Doei!
     
  19. jansen007natas

    jansen007natas Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    28
    ja vaak denk je ik ga ... doen. maar er gebeurt zoveel vette shit . vannacht maar weer ff gamen !!.
     
  20. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Wat doen jullie qua apparel? M'n karakter heeft eigenlijk constant military fatigues aan met daarop de beste armor die ik ben tegengekomen maar ben dat een beetje zat haha. Had een brute jas gevonden maar daar konden de armor peaces weer niet op, erg jammer.
     

Deel Deze Pagina