1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Gamen met een gaming headset

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door scarluuk, 12 apr 2010.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Haal die adapter weg. Sinds de update naar het nieuwe dashboard werkt dat niet meer goed. Zo deed mijn mic het helemaal niet als ik die adapter gebruikte.

    Wel geinig. Heb ook die kingston net gekocht. Leip dingetje!
     
    Santino vindt dit leuk.
  2. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Maar ik heb toch de headset adapter nodig om de headset aan te sluiten op de controller? Of bedoel je iets anders?
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Aaaah oude controller natuurlijk. My bad. Ik heb nu de elite controller en dan kan ik direct een 3.5 Jack inpluggen. Das mooi kut dan voor je.
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb zelf een surround set voor gaming maar soms wil je gewoon nog meer 'immersie' en dan is een koptelefoon ideaal. Nou heb ik een prima koptelefoon van Beats by Dre, yeah yeah..de meeste Beats zijn crap maar deze zijn echt zeer zeer goed. Hoe dan ook....de ingebouwde mic werkt niet, want het kabeltje wat ze erbij leveren is weer Apple only. Dus alleen game audio werkt,chatten niet. Nou las ik dat als ik dit koop:

    http://v-moda.com/boompro-microphone/

    Het chatten ook gewoon moet werken via die mic. Iemand die dit kan bevestigen?
     
  5. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Wat een kansloze support van Kingston zeg! Wat zijn nou de kosten van zo'n kabeltje? Desnoods vragen ze je om die kosten zelf te dekken, kan nooit veel zijn. Zoiets is voor mij reden zijn om daar geen producten meer van te kopen.

    Maar goed, daar ben jij niet mee geholpen natuurlijk. Even een random tip: heb je je controller al een update gegeven? Ik hoorde dat er, samen met het nieuwe dashboard, ook een update voor de controller was. Wie weet om de problemen met de adapter op te lossen? Ik zou die adapter sowieso willen blijven gebruiken, ook als je een "nieuwe" controller zou hebben waar de headset aansluiting direct in kan. Met de adapter kun je het volume van game én chat namelijk heel makkelijk aanpassen.
     
  6. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Thanks for the tip. Het is echter helaas niet de adapter die het probleem geeft. Het is echt het kabeltje. Als ik de headset zonder splitter aansluit op mijn pc werkt hij gewoon perfect. Maar als ik de splitter er tussenstop heb ik ook via mijn pc alleen geluid door het rechteroor.

    Ik ben inmiddels al zo ver (gefrustreerd) dat ik op het punt sta een nieuwe headset aan te schaffen, uiteraard geen Kingston. Ik ben nog bezig via de reguliere klantenservice van Kingston, maar als dat ook niet lukt geef ik het op.
     
  7. rudeboy

    rudeboy press play on tape

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    7
    Heb m'n xbox1 astro mixamp TR ook gewoon fully functional op m'n ps4 gekregen itt wat er gezegd word dat dit niet kan.
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Blijkbaar heb ik ooit mn PS4 headset weggepleurd.
    Iemand een goedkoop alternatief? Alleen voor chat, dus muziek van de game gaat gewoon via mn versterker.
     
  9. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Dan kun je toch elk oortje gebruiken? Niks meer liggen van je telefoon? ;)
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  10. sssilly

    sssilly Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    25
    wellicht kan iemand hier mij helpen... nog nooit gebruik gemaakt van een andere headset dan de standard meegeleverde van de xbox one. Nu heb ik vorige week een turtle beach ear force XO One aangeschaft, prima headset echter wanneer ik de oplader aansluit op de controller werkt de headset niet meer =( heeft dit misschien te maken met instellingen? of is een headset gewoon niet compatible wanneer de oplader is aangesloten?
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    nee ook niet.
    Ja ikg a wel op zoek naar een cheap bluetooth setje dan :p
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  12. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Pfff na al dat gezeik met mijn headset ben ik nu weer opzoek naar een nieuwe. Ik heb alleen geen idee welke. Ik dacht met de Kingston HyperX Cloud wel een goede keuze gemaakt te hebben, maar niet dus (de headset zelf voldeed wel tot het kabeltje kapot ging, vooral de service van Kingston is waardeloos).

    Op de 360 had ik de Turtle Beach X11, voor 50 euro. Dit was echt een chille headset, vooral voor die prijs. Die had ook (virtual?) surround sound. Ik lees overal dat surround sound niet bestaat in headsets, maar ik merk wel degelijk verschil. Ik kon tegenstanders perfect lokaliseren, voor, achter, boven en onder. Met de stereo headsets die ik tot nu toe heb gehad voor de Xbox One is dat gewoon niet het geval.

    Er zijn tegenwoordig zoveel verschillende headsets, zoveel verschillende meningen over wat wel of niet goed is. Ik zie door de bomen het bos niet meer. Ik wil best een investering doen in een goede headset, maar het is lastig een keuze te maken.

    Mijn zoektocht gaat verder. Tips zijn welkom!
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Als je een investering wilt maken dan zal ik voor Astro's gaan.
     
    MYSTERY X en Alexknl vinden dit leuk.
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Jammer van de service, want ik vind die HyperX echt goddelijk verder. Eindelijk een echt goede, stevige headset.

    Misschien Sennheiser's of astro's dan. Tritton vond ik zelf ook heerlijke headsets, maar wat mij daar zo van tegenviel (en wat ik nu dus zo prettig vind aan de kingston) is dat het veel brozer aanvoelt. Ik was elke keer bang dat het kapot ging. Ik ben niet zo van die plastic rommel.

    Zou gewoon moeten werken. Ik speel zonder batterijen (alleen kabel dus) in mijn elite controller en mijn headset heeft nooit opgehouden met werken.
     
  16. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Ha, ja de A50? Die zijn 300 euro toch? Dat is dan net weer het andere uiterste. :+

    Is er hier iemand die de Turtle Beach EAR FORCE Stealth 420X heeft en zijn ervaringen met die headset wil delen?
     
  17. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Ben nu aan het kijken naar een headset en mede op basis van de reacties hier is mijn keuze eigenlijk gevallen op de Astro A50.
    Ik heb hem nodig voor mijn PS4 en Xbox One. Voor de PS4 had ik al de officiele headset, maar die stoort regelmatig waardoor het geluid weg valt.

    Maar, die Astro A50 is bijna nergens leverbaar. Is dit zo`n populaire headset of is het een model wat er bijna uit gaat en komt er binnenkort een nieuwe?
    Iemand die hier meer over weet?
     
  18. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    A50 is zeker aan te raden. Super geluid en handige equalizer. Wat ik persoonlijk mis bij veel headsets is de optical audio pass through. Dat heeft deze A50 wel, en bijv. A40 niet. Dan kun je zeg maar het geluid van je console(s) door de headset naar de speakers laten gaan. Ik gebruik hierbij een optical switch voor Xbone en PS4. De 3.5mm aansluiting voor de laptop.
    Deze headset is pas vanaf dit jaar op de markt, denk niet dat er snel een nieuwe zal komen.

    Hier is hij nog leverbaar:
    http://www.gamemania.nl/default.aspx?tabid=88&gmgame=000000000000032196&source=budgetgaming
    http://www.gamegear.be/astro-a50-wireless-5.8ghz-dolby-2015

    Ik heb zelf de PS4 versie, en chatten gaat met USB in PS4. Heb nog niet gechat met de Xbone, dus misschien kun je dan beter de Xbone versie kopen mocht je dat wel willen. Weet niet zeker of die extra chat adapter nog nodig is bij de nieuwe controllers. Die kan ook gewoon met PS4, is alleen iets duurder vanwege dat extra ding wat erbij zit. Persoonlijk vind ik de PS4 versie (zwart met blauw en lichtgrijze accenten) de mooiste.

    Xbone versie:
    http://www.nedgame.nl/xbox-one/astro-a50-wireless-headset--black-/6762692065/
     
    Go Ahead Eagles vindt dit leuk.
  19. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Thnx! Maar waarom zou je het geluid van je console door de headset naar de speakers willen laten gaan? Wat is daar de meerwaarde van?
    Zelf vindt ik de witte versie wel stoer. Maar, dan nog vraag ik me af waarom de headset zo moeilijk leverbaar is. Is toch vreemd, voor zo`n blijkbaar nieuwe headset.
     
  20. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Bij Gamedumper halen; scheelt je 60 euro.
    http://www.gamedumper.nl/catalogsearch/result/?q=astro a50
    Heb ik de mijne ook gekocht. Nu niet op voorraad, maar effe informeren wanneer ze weer leverbaar worden.
    Gamemaatje moest 3 weken wachten.


    Als je de PS4 versie koopt, heb je alleen nog een 3.5 --2.5 kabeltje nodig als je wilt chatten voor op de Xbone.
    Bij de Xboneversie zit als het goed is de chatadapter bij.
     
    Go Ahead Eagles vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina