1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Attack on Titan, erg nice!
     
  2. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Die laatste 5 seconden ook.. WTF :+
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Tsja, daar moet je de anime voor kijken. Dan begrijp je dat. :cool:
     
    Servantes vindt dit leuk.
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421



    Dit is nice. Ik hoop stiekum dat de Wizardry: Tales of the Forsaken land ook een release gaat krijgen. De PS2 had veel goede (J)RPGS!
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256


    Mehhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  7. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Hmm...ik had echt Killzone verwacht zo net voor de kerst...leek mij een leuke 'welkom' voor nieuwe PS4 owners......dit is idd een beetje meh.
     
  8. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
  9. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Is Beyond Two Souls aan te raden als je Heavy Rain awesome vond? Want ik koop liever de fysieke collectie, maar die komt pas uit als de HD versie van Heavy Rain uitkomt op 1 maart. En als je Beyond koopt krijg je op Heavy Rain korting.
     
  10. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ja en nee.

    Ja, het is van dezelfde maker, dus awesome en je kan wat gameplay elementen hetzelfde verwachten.

    Nee, voor mij persoonlijk veel minder impact dan Heavy Rain.

    Maar.... Het is wel okay. Het is een aparte ervaring, wel een tikkeltje aan de korte kant. Als je hem cheap kan scoren, dan zou ik het doen.
     
  11. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik zit ook een beetje te twijfelen....heb Heavy Rain met veel plezier uitgespeeld, en wil deze ook zeker graag spelen....maar heb ook liever fysiek. Vind 30 euro voor een game die ik 1 keer uitspeel en daarna nooit meer net wat teveel (hoe vet ik Heavy Rain ook vond, na uitspelen ben je er wel meteen klaar mee).
    Fysiek kun je dan tenminste nog doorverkopen....
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  12. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281


    Official statement from the blog:

    We are getting things started with a bang by launching with eight fan favorites tomorrow:
    Dark Cloud — $14.99
    Grand Theft Auto III — $14.99
    Grand Theft Auto: Vice City — $14.99
    Grand Theft Auto: San Andreas — $14.99
    Rogue Galaxy — $14.99
    The Mark of Kri — $14.99
    Twisted Metal: Black — $9.99
    War of the Monsters — $9.99

    Having these titles available on PS4 is already incredibly exciting for us, but we did not stop there. We have brought these titles forward to meet today’s gaming standards by adding Trophy support! Each title’s Trophy set has been carefully developed in conjunction with feedback from the original creators to be sure that they capture the spirit and feeling of each game.

    Also, you will be able to experience all of these PS2 games like never before — in up-rendered 1080p with the features you expect from a PS4 game including Remote Play, Live Broadcast, Share Play, Activity Feeds, and Second Screen support for game manuals with PlayStation Vita or PlayStation App.
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2015
    Davey666 vindt dit leuk.
  13. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Fijn, nog een keer betalen. Lekker Sony o_O
     
    Daz vindt dit leuk.
  14. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Eigenlijk belachelijk inderdaad maar je hebt dan wel share-play, trophies en een nieuwe resolutie maar dan nog.. En PS2 Games die jij op de PS3 hebt gekocht kun je dan weer niet opnieuw gebruiken las ik.

    Al ga ik wel een keer Dark Cloud halen, soort Zelda vond in dat. Toen ik een PS2 had had ik daarvan een demo en die heb ik helemaal kapot gespeeld, mededankzij een timer die erop zat. Altijd al willen hebben maar kon toen nergens die game kopen.
     
  16. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Ja shit, wilde een paar weken terug al m'n Dark Cloud, Dark Chronicle en Rogue Galaxy verkopen toen Dark Cloud 2 geregistreerd werd, maar was te lui. Beter heeft dit niet te veel invloed op de waarde, want ik heb ze niet eens opgestart sinds ik ze vorig jaar gekocht heb en ga dat met deze versies waarschijnlijk ook niet meer doen. :F:
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Denk dat het niet heel veel invloed heeft op de waarde want een fysiek exemplaar blijft natuurlijk zeldzaam, lijkt me.
     
  18. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Klopt, maar de vraag is minder hoog, want eerst was het de enige manier om het te spelen. Nu kan je hem gewoon downloaden.
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    True.
     
  20. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281

Deel Deze Pagina