1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Bloodborne

Discussie in 'Games' gestart door Conscience, 10 jun 2014.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Volgens mij daar ja. Je moet een alternatieve route nemen (uiteraard, want het is DS/BB :+)
    Werkt door in instellingen wat aan te passen, maar als je aangeeft dat het niet lukt om iemand te laten joinen hoeft dat niet eens. Gewoon op dezelfde plek staan. Je doet je belletje en even later doet de ander het join belletje.
     
    Kevf vindt dit leuk.
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Wel raar want in die area kan ik uberhaupt geen mensen oproepen.
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Voor een bossbattle kan je als het goed is mensen oproepen
     
  4. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Update 1.07 is gereleased.

    Bron: http://blog.eu.playstation.com/2015...the-league-additional-co-op-npc-hunters-more/

    Ohja, en om bij (de nog uit te komen) DLC te geraken, moeten we weer door hoepeltjes springen. No surprise there. Voor mensen die willen weten hoe:

    Bron: http://blog.eu.playstation.com/2015/11/20/how-to-access-bloodborne-the-old-hunters-expansion/
     
    Lijpe Mocro en AnubisNefer vinden dit leuk.
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Laatst bewerkt: 23 nov 2015
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik snap een paar dingen van de league niet.

    Ik heb mezelf aangesloten bij de league. Echter waar kan ik dan NPC's oproepen? Is er nog een verband met de old hunters bell? Want die doet niks. Ik meende ergens te lezen dat je alleen in de chalice dungeons iets kan met co-op icm league?

    Speaking of chalice dungeons: wat is daar de bedoeling van? Ik heb nu de 2e vrij gespeeld, maar het doel ontgaat mij een beetje.

    Verder ben ik nu in
    Forbidden forest
    en vermaak mij daar prima. Echter ik heb in Yarnham behoorlijk wat deuren gesloten achter gelaten:

    De deur waar je uiteindelijk uit komt als je in Cathedral Ward naar boven gaat. De deur waar je uit komt als je cathedral ward links uit gaat, dan naar boven, de eerste trap op, dan naar links weer naar beneden, helemaal naar rechts en dan een cirkel trap naar beneden waar helemaal onderin een deur zit. De deur waar je uiteindelijk uit komt als je uit de Cathredal (niet ward) naar links gaat, waar je dan twee mannetjes moet verslaan. 1 met bolt en de ander met een irritante gun. Vervolgens kom je een stuk verderop in een hal waar je bij de deur steeds door een ghost hand oid wordt opgepakt en neergekwakt. En volgens mij nog een deur in Old Yarnham bij de twee wolven

    Ga ik nog dingen vinden om al die deuren te openen? :+
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    League :confused:? wat is dat
    Steeds hogere dungeons openen. Er kunnen daar unieke items in droppen. Verder zijn de dungeons telkens min of meer hetzelfde. Je loopt wat stages door en verslaat elke keer een boss. Einde.
    Ja
     
    Kevf vindt dit leuk.
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    League is onderdeel van de laatste patch geloof ik. Omdat ik het spel nog niet uitgespeeld had voor de patch weet ik niet wat wel en wat niet nieuw is. Ik kan iig hier en daar Old Hunters oproepen.

    Ik zal eens een keer door zo'n dungeon heen. Heb nu ook een tof arcane ding gevonden waarbij ik een monster uit de grond kan oproepen. Moet echter arcane op 20 hebben :'-(

    Ik heb mijn strength wel bijna op 30 dus kan bijna de cannon gebruiken.

    Rom is one shot killing me trouwens :mad:
     
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    ROM is een cakewalk met een cannon :+
     
  10. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Vond ROM sowieso een cakewalk.. Beide keren had ik 'm in 1x down.
    kleine spinnen proberen te vermijden en zoveel mogelijk op ROM zijn zij inhakken
    werkte voor mij :)

    DLC is gewoonweg geweldig! Na 1 uurtje ben ik er weer zeker van dat BB mijn goty is, hell, tot nu toe voor mij de game van deze generatie. De Lore is ook helemaal mijn ding
     
    Kevf vindt dit leuk.
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik krijg ROM

    De eerste keer vrij veel van zijn leven af. Daarna spawnt hij ergens anders en one shot killed hij mij met een arcane attack vanuit de lucht

    Ik vind de cannon maar mwoah. Mijn getransformeerde axe doet 600+dmg.

    Op dit moment ben ik level 61, is dat al noemenswaardig? Ook mijn eerst rondje door een dungeon gedaan en so far so good, niet echt wat moeilijks tegengekomen.

    De DLC is direct al te spelen toch? Of is het aan te raden het hoofdspel eerst uit te spelen?
     
  12. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Ik zou lekker de DLC starten als je wat verder bent. Het is behoorlijk pittig om in te gaan op het moment dat je 'm unlockt.

    Betreft ROM. Volgens mij heb ik gameplay opgenomen van hoe ik 'm gebeat heb. It doesnt look pretty tho :+

    Volgens mij ligt het gemiddelde level voor ROM rond de 50 meen ik. Als je 'm al voor de helft kan krijgen dan is hij zeker te doen.

    Edit:

    Filmpje stond helaas op mijn vorige ps4 :mad:
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2015
    Kevf vindt dit leuk.
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Welk level ben jij dan?
     
  14. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Ik heb 1 car op 90 staan in NG+ en een rond de 50 en daar ben ik een klein stukje voorbij ROM. Moet zeggen dat ik de eerste pt hoger dan 50 was bij ROM hoor. Volgens mij hetzelfde dan wel niet hoger als jouw level :)
     
  15. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Was trouwens de 2e x wel een keer dood gegaan herinner ik mij nu. Volgens mij om dezelfde reden als jij
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Wat... Zo hoog al bij ROM? De fuck ik versloeg hem ergens in de 40.. Hoe kan die lichtgevende drol jou oneshotten dan :+
     
  17. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Ben zelf niet zo'n heel goede gamer tbh. Doe vaak een stuk langer over games dan een ander :)
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Oh zo bedoelde ik het niet. Was eerlijk gezegd ook meer naar Kevf toe gericht. Ik wist niet dat die baas je zelfs op level 61 nog oneshot.. Toen Kevf het namelijk over instant death had, dacht ik dat hij hetzelfde level was.
    Niet bedoeld als een "kijk mij beter zijn dan" bericht. Ik vond het alleen erg hoog, want dacht dat het een story boss was. 20 levels verschil is toch aardig wat
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  19. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Ow zo las ik je bericht ook niet hoor. Ken je ondertussen wat langer op dit forum en weet dat je niet zo'n persoon bent ;)

    Miscommunicatie :p
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  20. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Voor degene die interesse hebben in de Lore raadt ik deze thread van GAF enorm aan. Het is 83 pagina lang en het heeft MASSIVE SPOILERS maar goddamn is het interessant zeg.
    Denk dat BB nog weleens het verste verhaal in een game heeft wat ik ooit heb beleefd. Even grote series als MGS daarbuiten gelaten.

    Van mij mag die Miyazaki (of whatever :+) hier een boek van maken. Het is erg creatief. Ga sowieso wat werk van Lovecraft in duiken, ben veel te onbekend met zijn werk en mijn vriendin bleef maar herhalen dat BB er enorm veel van vandaan heeft gehaald. Mooi dat kerst eraan komt en ik niks weet te vragen. Had een heel vet boek van Lovecraft zien liggen onlangs in Amsterdam.

    http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1020001&page=1

    Een link is handig Rien :+
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2015

Deel Deze Pagina