1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Star Wars: Battlefront

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 10 jun 2013.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb dan denk ik de pech dat ik die nog niet heb gehad dan. Wel een soort airstrike net en een turret. Het is dus niet zoals Battlefield dat de vehicles er staan.
     
  2. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Al een aantal uur de beta aan het spelen. Het speelt heerlijk, vooral 3rd person, maar ik merk dat ik het nu al snel saai en eentonig begin te vinden.
    Ik heb het gevoel dat het net zoals Hardline gaat worden, beta helemaal plat spelen, en een paar weken na de release kom je erachter dat je het spel vrijwel nooit opstart.
     
    AnubisNefer en Lijpe Mocro vinden dit leuk.
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Tot wanneer is de beta?
     
  4. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik ook ff mee gedaan. Grafisch ben ik juist niet heel erg onder de indruk. Oook wel regelmatig popup en eentonige omgevingen. Zowaar een half uur mp gespeeld. Laatste keer was denk ik ergens in 2006 met Gears 1 :D Ging niet eens zo heel slecht.

    Maar zou alleen wat voor mij zijn als er een mooie verhalende singleplayer campaign bij zou zitten. Niet die survival mode die er nu bij zit ...
     
  5. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Tot en met 12 oktober
     
  6. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Grafisch best prima op de ps4, muziek en geluiden zijn natuurlijk een feest van herkenning. Alleen de gameplay zelf was ik na een uurtje al zat, na een keer survival te hebben gespeeld en wat Hoth. Mensen waren bang dat het een reskin van battlefield zou worden, was dat het maar.
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    12 oktober.
     
  8. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Haha, had precies hetzelfde. Al was ik het na 30 minuten al zat :+
     
    inoway vindt dit leuk.
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Voor mij wordt het 'm ook niet.. te eentonig en casual.
     
    WinterBase vindt dit leuk.
  10. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Als liefhebber van de films, boeken e.d had ik het heel graag anders gezien. Toen de eerste details van het spel uit kwam had ik al mijn twijfels en helaas zijn die door de beta bevestigt. Bij een ander spel had ik nu zeker iets gehad van 'laat maar', de setting van Battlefront is de enige reden dat ik toch nog een bepaalde interesse in het spel heb, maar de teleurstelling is groot.
     
  11. RealWeirdo

    RealWeirdo Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik vind het echt een heerlijke game persoonlijk. Jammer alleen dat ze Hoth hebben gekozen als beta level.
    Maar de gunplay en de hele sfeer die erin zit vind ik fantastisch.

    Nu hopen dat ik de game voor de pc een beetje voordelig kan krijgen rond de release date.

    Was eerst niet van plan de game te kopen ondanks dat ik een mega grote Star wars fan ben.
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Je kan veel zeggen maar de Star Wars sfeer is wel perfect gedaan. Alles klopt er gewoon en heb echt het gevoel dat je in de wereld zit.
    DICE blijft ook de koning verder van all out warfare. De geluiden, de explosies etc.
     
  13. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Star Wars thema en audio is inderdaad vet gedaan. Daar ben ik het zeker mee eens. Maar de gameplay zelf mehhhh..
     
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Jammer. Ik lees heel veel wisselende berichten. Zelfs ik als Star-Wars nerd heb de game niet gespeeld. Het ziet er allemaal TE arcade achtig uit. Het had van mij wel wat meer als Battlefield mogen zijn.
     
  15. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Wel grappig idd dat veel bang waren voor een battlefield in SW jasje en nu veel willen dat het wat meer lijkt op battlefield ipv wat het nu is.
     
  16. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Een echte SW fan zou het iig geprobeerd hebben.
     
    vanDulken en Alexknl vinden dit leuk.
  17. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Audiovisueel echt een pareltje en zelf vind ik het wel prettig dat het wat meer ''pick up and play'' is dan een Battlefield.
     
  18. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Nee dit gaat hem niet worden voor mij.
     
    Lijpe Mocro vindt dit leuk.
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Don't even start ...

    K.
    Thx.
    bye.
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Nouja, het is wel waar. Het is gratis te proberen dus om dan alleen de mening van anderen te volgen is ook weer te makkelijk.
     
    X-Junk vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina