1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kijk gedrag Twitch.tv

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Juunanagou, 21 apr 2015.

  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Je kan H1Z1 streamen? Battle Royale game mode is erg populair onder de streamers.
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  2. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Ben helemaal eens met bovenstaande reacties. Ik zou graag de stream kijken van Juun en ik heb dit al vaak gedaan, maar ik ga dan meestal weer snel weg omdat ik de game (batman, MGS bijvoorbeeld) zelf nog eens wil spelen en niet te veel spoilers wil zien.
     
  3. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    @Juunanagou Ik zou het volume van je microfoon iets hoger zetten, of het ingame geluid iets lager.
    Je valt af en toe compleet weg tegen het game geluid.
     
  4. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik volg zelf gewoon te veel streamers dus heb niet echt ruimte om andere mensen te volgen :+

    Singleplayer vind ik persoonlijk ook veel te saai om te zien. Tenzij het een hele toffe game is waarvan ik meer wil zien. Maar normaal gesproken kijk ik alleen naar pro gamers. Ik heb een hekel aan casuals Kappa
     
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    jij en je geen giveaways...
     
  6. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Giveaways, als je daar op zit te wachten heb je totaal geen interesse en respect voor de streamer..
     
    Juunanagou vindt dit leuk.
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Zo serieus....
     
  8. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Zo grappig....
     
    Juunanagou vindt dit leuk.
  9. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Limburgers hebben gewoon geen humor haha
     
  10. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Thanks voor de responses! Zal beetje rond shoppen om te kijken wat ik echt leuk vind als signature game. Wil inderdaad wel iets hebben dat ik leuk vind.

    Ik denk sowieso wel gewoon nieuwe games blijf spelen. Dit is iets wat ik zelf ook altijd leuk vind om te kijken op twitch en ook omdat ik het erg leuk vind om te streamen!

    En zal nog ff kijken naar mijn mic settings ligt een beetje aan de game maar ook aan de instellingen van de mic denk ik. Game is dan ook echt veel luider dan meeste games die ik heb gespeelt en er is geen ingame volume knop. Ik heb mijn monitor op geluidsniveau 1 staan meeste games hoor ik dan ook bijna niet vanwege dat dus ik schrok van hoe hard MGS was.

    Maar aan mijn instellingen kan het ook aan liggen waar de cutoff ligt, had die eerst vrij hoog staan om background noises zoveel mogelijk te filteren. Maar sinds ik verplaatst ben met mijn gear staan de settings niet helemaal optimaal meer, maar is zeer lastig om goed te testen. Daarom is feedback uitermate welkom hierop omdat de beste manier om te testen is tijdens het streamen.

    En het ligt ook een beetje aan mij ik moet beter leren om mijn zinnen af te maken. Ik heb de neiging om mijn volume te droppen op het eind van zinnen. :p
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  11. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Het is ook je stem gebruik. Tips zijn om vragen te herhalen als je reageert zodat je de aandacht eerst trekt voordat je iets zegt en gewoon vaker streamen zodat je je meer op je gemakt voelt want dat hoor je ook bij mensen in hun stem terug. Je hebt bijna 100 followers in een korte tijd dus zou me nergens zorgen om maken. Alles gaat prima zo. Best wel knap dat je in het engels streamt, want in je eigen taal is altijd makkelijker.
     
    Juunanagou vindt dit leuk.
  12. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Yay donation ticker werkt nu, maar moet stream labels downloaden om het beter te doen uitzien. Achja als ik tijd heb maar eens doen, nu eerst streamen! Metal Gear nog long niet uitgespeeld.
     
    Divimus en Alexknl vinden dit leuk.
  13. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Je bent nu beter verstaanbaar dan vorige keren. Leuk om te zien dat je met de bovenstaande feedback wat gedaan hebt en al je al direct vooruitgang ziet :D

    Keep up the good work!
     
    Juunanagou vindt dit leuk.
  14. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Aww thanks, zo doende leer je! ^_^

    Van de week iets meer aandacht besteden aan het oppimpen van mijn stream denk ik, heb nog iets nodig voor "stream starting soon" "Be right back" en "End of stream".

    Nu maar weer online om te streamen though. :D
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat zijn wel leuke toevoegingen denk ik. Ik zat een tijdje naar een Ierse streamer te kijken die het eerste half uur zijn stream opstart zodat men alvast in de chat kan chillen en kwam daarna (aangezien hij toen mortal kombat streamde) met mortal kombat theme de stream in :+. Op het einde nam hij ook altijd even de tijd om met de chat te praten. Vond dat altijd wel relaxt.
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Ik kijk je stream niet meer omdat je de vorige keer vrij ver was, geen zin om spoilers tegen te komen bij deze game :+
     
  17. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Haha dat kan, ik heb nu de laatste tijd ook veel gegame'd met het streamen, veel meer dan ik normaal games speel. :+ En nu dan ook weer verder met de game streamen! Story is best vet. :D
     
  18. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Als kijkers van twitch.tv wat missen jullie nu nog in content op twitch? Wat zouden jullie beter willen zien op twitch? Of wat zou er anders moeten?

    En dan hoeft het niet perse alleen over mijn stream te gaan maar in het algemeen op twitch en de content die huidige streamers naar buiten brengen.

    Of wat zijn juist dingen waarvan jullie zeggen dit is echt top en meer streamers zouden dit moeten doen!

    Ik hoor graag jullie ideeën en feedback. :eek:
     
  19. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    [​IMG]

    Een Sjow dat overdag streamt BibleThump
     
  20. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Iemand anders nog suggesties? :+ Sjow's stream tijden heb ik geen invloed op DansGame
     

Deel Deze Pagina