1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PCARS [Running] Project Cars - TIME ATTACK

Discussie in 'XBW Racing' gestart door B Tender, 16 mei 2015.

  1. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik ga dit weekend, na afloop van deze challenge, de lijst weer helemaal bijwerken. Mijn indruk is dat er op dit moment helaas nog maar ongeveer 4-5 mensen meerijden. Ik heb zelf geen FM6 dus het wordt voor mij lastig daar iets in te hosten (al is iedereen van harte uitgenodigd daarin iets te starten hoor!).
     
    loyallronin vindt dit leuk.
  2. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Bedankt!
    Ik heb ook geen FM 6.
    Ik blijf lekker time attacken met pCars. Lekkûhhr.!!!!
     
  3. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Stuurtje moet helaas weer opgestuurd worden.....
     
  4. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Nee hé :mad:

    @ B Tender: Ik had inmiddels ook een tijd voor de Nordschleife neergezet met die brute groep 5 auto.

    Turbo.... turbo.......
     
  5. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Ik ben nog steeds een actief pCARS racer, maar een time-attack kan me helaas niet zo bekoren. Althans, als ik daar aan ga beginnen dan weet ik dat uren ga spenderen aan het proberen te rijden van het ideale rondje. Wat natuurlijk nooit helemaal lukt en dan enkel voor frustraties zorgt ;) Ik houd het wel bij reguliere races, dat vind ik een stuk amusanter.
     
  6. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Bij mij is de zin voor TT eerlijk gezegt ook wel een beetje weg.. als je zo na die lijst met namen kijkt, dan denk je jah leuk dat gaan we doen.
    En je dan later nog maar met 4 a 5 man aktief bezig bent dan gaat de lol er wel een beetje vanaf.. dan race ik ook liever gewoon met een groepje ipv van uren in een TT te stoppen
     
  7. majong

    majong Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik vind TT nog steeds leuk, ook omdat ik het kan doen op de tijd die mij uitkomt.
    Het staat of valt wel met deelname van anderen.
    Veel hoeven het er niet te zijn als er maar strijd is.
     
  8. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Zonder stuur vind ik pcars zonde van mn tijd. Das een échte sim. Fm6 kan prima met controller. Heb weinig/geen fm5 met stuur gespeeld. Voorlopig dus fm6 voor mij. Als mn stuur terug is, zal ik zeker pcars weer oppakken.
     
  9. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Perfecte dag.
    Zo net terug van dagje shoppen en terrasje pakken in het zonnetje in Gent (Belgie).
    Leuke stad en heerlijk zonnig weer.
    Belgisch biertje in de keel gegoten. Appeltaartje met cappucino. Groot glas Cola light en een enorm bord friet met een gebraden halve kip.
    Daarna nog bioscoopje gepakt "The Martian."
    Kom ik thuis en bleek mijn tijd met de Lotus nog te staan op Watkins Glen GP track.
    Ik had nog een aanval van Majong verwacht tijdens mijn Bourgondisch dagje uit.
    Het was ook te lekker weer om achter de console te zitten time-attacken.;):)
     
    B Tender vindt dit leuk.
  10. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Nieuwe challenge:

    SMS Formula Rookie @ Laguna Seca
    Deadline 17 oktober 2015 19.00u
     
    loyallronin vindt dit leuk.
  11. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Ik ga mijn best weer doen.
    Maar pas na a.s. woensdag na de BMW M3 GT3 race.
     
  12. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik zie je tijd niet staan op m'n (friends) lb op catalunya (Formule b)
     
  13. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    @loyallronin is de nieuwe leider in het tijdsklassement!!!:thumbs::thumbs::thumbs: Proficiat :D



    [​IMG]
    [​IMG]

    Huidige challenge:

    Formula Rookie @ Laguna Seca

    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Surreallistic vindt dit leuk.
  14. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Wat is er mis met de jouwe? De mijne is ook niet goed meer, zodra die gaat kalibreren hoor je een soort geratel in de force feedback motoren.. Ik mag hem opsturen van Thrustmaster alleen ik moet nog verdere details van hun ontvangen over hoe en wat. Klanten service is ook niet erg snel met terug reageren trouwens. Hier nog een filmpje met wat ik bedoel
     
  15. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    die van mij gaat bij het kalibreren als een bezetene keihard ronddraaien. Vrijdag te horen gekregen dattie opgestuurd moet worden. Morgen of dinsdag krijg ik denk ik de details voor het verzenden
     
  16. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Openingsbod: 1:31.416
     
    loyallronin vindt dit leuk.
  17. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Stijn heb jij wel eens overwogen om met een stuurwiel te gaan racen?
     
  18. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    "Stijn, heb je weleens overwogen om eerst een keertje raceles te nemen"
    "Stijn, heb je weleens overwogen om een beetje die racelijnen te volgen"
    "Stijn, heb je weleens overwogen om gewoon volgas te gaan op het rechte stuk"

    Is het zo langzaam dan!?!?
    ;) Just kidding :D :D

    Grapje he


    Effe serieus..:

    Ja, heb het wel kort overwogen, maar ik vind de investering voor de Xbox vrij heftig (EDIT: icm met alle problemen die je bij iedere race weer merkt bij stuurdeelnemers (uitvallende ffb, telkens moeten resetten, kapotgaan, etc.). Komt bij dat ik tót project cars prima mee kon komen qua pace in Forza Motorsport naar mijn idee. Kijk bijv. FM5 Rivals Topic er maar op na. Stijn+Controller+PCars is gewoon geen doorslaand succes qua pace (al vind ik het wel heel leuk).

    Ik ben langzaamaan wel weer met stuur (Fanatec GT2 met clubsports) op de PC aan het rijden, en dat bevalt ook prima! Qua 'ervaring' overstijgt het de controller veruit.

    Ik merk dat ik alles behalve smooth ben met de controller in deze game.. Met name in wat glooiende baandelen kost dat me denk ik flink tijd.
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2015
  19. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Nog maar ff een tijd op watkins glen gezet.
    1.37.674
    [​IMG]
     
    loyallronin en B Tender vinden dit leuk.
  20. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ben wel benieuwd hoe je bij je vraag kwam eigenlijk? Je mag, indien van toepassing, best zeggen dat m'n ronde niet top is hoor, je verslaat me niet voor niets iedere week, dus je hebt wel recht van spreken! Maar ben wel benieuwd of het met m'n rondetijd en/of m'n ghost te maken had, of stond het daar los van? :)

    Ik ben nu eigenlijk al tevredener met m'n Formule-rookie rondje dan ik met m'n beste Lotus-ronde in twee weken ben. :)
    :thumbs:
     

Deel Deze Pagina